x

Biznes - wiedza - strona 1

ZiO app - nowa aplikacja do zamawiania jedzenia na wynos

Stworzona w czasie pandemii aplikacja ZiO app stawia na lokalne firmy i ma być alternatywą dla innych platform delivery. Kieruje się hasłem "Zamawiam świadomie, wspieram lokalnie".

Whisky premium chętnie spożywana w czasie pandemii

Branżę alkoholową kryzys dotknął w mniejszym stopniu niż inne. Konsumenci chętnie sięgali po droższe alkohole, co odzwierciedla skokowy wzrost eksportu "szkockiej". W gronie poszkodowanych znaleźli się głównie ci, których działalność opierała się na segmencie HoReCa.

Sweet Gallery: zyski mimo pandemii i plany dalszego rozwoju

Sweet Gallery zakończyło 2020 rok na plusie i odważnie patrzy w najbliższą przyszłość, planując dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą. Mimo pandemii, sprzedaż jej produktów była na wysokim poziomie. Do końca roku 2021 na mapie Polski pojawi się 180 nowych punktów.

Pizzerie Stopiątka wygrywają z pandemią. Jak to się robi?

Branża gastronomiczna od wielu miesięcy przeżywa wielki kryzys. Ale są sieci, które się przed nim obroniły. Jedna z nich jest Stopiątka. Sieć pizzerii wzmocniła pozycję na rynku zarówno pod względem nowych otwarć, jak również sprzedaży.

Raport Mintela: trendy na rynku żywności i gastronomii w 2021 roku

"Nakarm swój umysł", "nowa definicja jakości" oraz "zjednoczenie przez jedzenie" - to trzy główne trendy, które według firmy badawczej Mintel będą dominować na rynku żywności, napojów i gastronomii w 2021 roku.

Kucharz niepotrzebny? Wkrótce w Polsce świeże sałatki z automatu - w 90 sekund na oczach klienta

Green Factory wprowadza na rynek robota sałatkowego Chowbotics, który w półtorej minuty przygotuje wybraną z menu lub samodzielnie skomponowaną przez klienta sałatkę ze świeżych produktów. W marcu rozpocznie się testowanie urządzenia.

Glovo Tech Hub - technologiczny rozwój w Polsce

Hiszpański gracz rynku delivery nie zwalnia tempa. Glovo rozwija działalność swojego Centrum Technologicznego w Warszawie. Polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności, a firma chce inwestować w Polski rynek.

Walentynki 2021 - zamiast kolacji w restauracji wspólny posiłek w domu

Na co Polacy najwięcej wydają w Walentynki? Do tej pory największą popularnością cieszyła się romantyczna kolacja w restauracji. I tego będzie rodakom najbardziej brakowało - wynika z najnowszej edycji badania Mastercard Love Index.

Tylko czwartek tłusty. Miniony rok chudy dla branży cukierniczo-piekarniczej

Sanitarne obostrzenia i kolejne lockdowny bezpośrednio nie uderzyły w firmy piekarniczo-cukiernicze, ale i tak nie jest im łatwo. Jeszcze przed wybuchem pandemii nie sprzyjały im zmieniające się trendy dietetyczne. BIG InfoMonitor sprawdził, jak wiedzie się branży.

InFormal Catering - warszawski restaurator uruchamia catering dietetyczny

Właściciel warszawskich restauracji PAPU, Zielnik i InFormal Kitchen uruchomił catering dietetyczny InFormal Catering. Czy diety pudełkowe to dla lokali gastronomicznych szansa na przetrwanie kryzysu? Jak sprawnie uruchomić i realizować taką usługę?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej