Produkty
Roślinne burgery od Beyond Meat w ofercie Makro

Sieć Makro Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt roślinny - burgery firmy Beyond Meat. To wegańska odpowiedź na klasyczną wersję z mięsem.

Majonez także latem

Ok. 9% w skali każdego roku - taki wzrost w sprzedaży majonezu obserwuje firma Fanex, jeden z czolowych producentów sosów skierowanych do rynku HoReCa.

Letnia oferta Browaru Amber

Browar Amber przedstawia trzy nowości idealne na letnie upały: Rabarbeer, Neipa oraz Bezalkoholowe z rabarbarem.

Majonez Kielecki doceniony przez uznanych szefów kuchni

Marka Majonez Kielecki zdobyła prestiżowe wyróżnienie Superior Taste Award przyznane przez International Taste Institute.

Lekkie dania z łososiem na upalne dni

Z nadejściem ciepłych dni mamy ochotę na lekkie, pyszne i szybkie w przygotowaniu potrawy. Idealnym rozwiązaniem w taką pogodę może być łosoś, który smakuje wybornie w każdej postaci.

Woda Żywiec Zdrój w szklanych butelkach

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek krystaliczną górską wodę źródlaną w pięknych, szklanych butelkach. To pierwszy produkt marki stworzony z myślą o rynku HoReCa.

Mniej znaczy więcej

Ekologia to jeden z najczęściej dyskutowanych tematów tego roku. Coraz więcej firm dąży do ograniczania ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla. Essity, właściciel marki Tork, jest uznanym liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Dlatego Tork wprowadził nowy system papieru toaletowego bez gilzy.

SERY NUOVA CASTELLI WŚRÓD NAJLEPSZYCH SERÓW NA ŚWIECIE

W Bergen w Norwegii na corocznym konkursie World Cheese Awards wybrano najlepsze sery na świecie.

Vegan Brioche - bułka do burgerów! Nowość!

Udoskonalona wersja tradycyjnej francuskiej bułki brioche.

Kompostowalna zastawa stołowa od MAKRO Polska

Artykuły jednorazowe z materiałów biodegradowalnych cieszą się coraz większą popularnością. W odpowiedzi na potrzeby rynku MAKRO Polska wprowadziło do swojej oferty pełen asortyment kompostowalnej zastawy stołowej.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej