x

MAKRO sponsorem strategicznym konkursu Arte Culinaria Italiana

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    17.03.2023

Sieć hurtowni MAKRO Polska była sponsorem strategicznym 16. edycji konkursu włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiedli Rafał Zaręba i Michał Węcławek, szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO oraz Cezary Powała, szef kuchni Studia Kuchennego MAKRO,

Sieć hurtowni MAKRO Polska była sponsorem strategicznym 16. edycji konkursu włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. Fot. materiały prasowe
Sieć hurtowni MAKRO Polska była sponsorem strategicznym 16. edycji konkursu włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. Fot. materiały prasowe
Arte Culinaria Italiana jest jednym z prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce. Uczestniczą w nim kucharze z najlepszych, najbardziej uznanych restauracji i hoteli. Tegoroczna edycja odbyła się 11 marca w Green Mountain Hotel w Karpaczu - do rywalizacji stanęło 12 dwuosobowych zespołów, reprezentujących uznane marki w branży kulinarnej. MAKRO Polska była sponsorem strategicznym tego wydarzenia.

Startujący w rywalizacji kucharze do oceny jury przygotowali dwa dania konkursowe: pierwsze z wykorzystaniem makaronu lub ravioli, drugie - danie mięsne z obowiązkowym użyciem rostbefu. W gronie jurorów degustacyjnych zasiadł m.in. Rafał Zaręba, executive chef z Akademii Inspiracji MAKRO, w jury technicznym pojawił się Cezary Powała, szef kuchni Studnia Kuchennego w Warszawie, a przewodniczącym jurorów VIP był Michał Węcławek, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO.

Arte Culinaria Italiana to konkurs odbywający się od 2001 roku. Jego pomysłodawcą jest Giancarlo Russo, znany szef kuchni, restaurator i autorytet z zakresu kuchni włoskiej w Polsce. Podczas wydarzenia spotkają się największe autorytety kulinarne w Polsce, młodzi adepci sztuki kulinarnej, znane gwiazdy telewizyjne oraz pasjonaci kuchni włoskiej.

Do konkursu dla profesjonalistów zgłosiło się 18 zespołów, spośród których jury selekcyjne wyłoniło 12 ekip. W trakcie wydarzenia odbył się także konkurs dla gwiazd – znanych postaci telewizyjnych. Zmierzyły się one z przygotowaniem jednego autorskiego dania. Wyniki konkursu dostępne są na stronie www.facebook.com/arteculinariaitalianapl

Autor tekstu: *** Promocja ***

Zobacz także

Szkolenie Manager w Akademii Inspiracji MAKRO

Akademia Inspiracji MAKRO wprowadziła do swojej oferty szkoleniowej nowy 5-dniowy kurs dedykowany obecnym i przyszłym managerom lokali gastronomicznych. Manager gastronomii to szkolenie, które obejmuje zagadnienia dotyczące między innymi tworzenie strategii, zarządzanie finansami czy organizację pra

I Mistrzostwa Polski Koktajli Bezalkoholowych. Znamy zwycięzcę!

To były pierwsze Mistrzostwa Koktajli Bezalkoholowych zorganizowane w naszym kraju. Zwyciężył je Karol Kraszewski, który będzie reprezentował Polskę z ramienia Stowarzyszenia Polskich Barmanów na mistrzostwach świata koktajli bezalkoholowych.

"Polskie mięso karmi zmysły" - ruszyła piąta edycja kampanii

Ruszyła kolejna, piąta już edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej "Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje" organizowanej przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły".

Lubiana zaprezentuje katalog dla branży HoReCa

Marka Lubiana po raz piąty zaprezentuje katalog swoich produktów dla gastronomii i hotelarstwa. Premiera "HoReCa dla profesjonalistów 2023" odbędzie się 28-30 marca podczas EuroGastro - Międzynarodowych Targów Branży Gastronomicznej. Czym zaskoczy tegoroczne wydanie?

Idealny cukiernik i piekarz według Tomasza Dekera, Julii Juchnowicz-Zielińskiej i Konrada Toty

Z okazji przypadającego 15 marca Dnia Piekarza i Cukiernika pytamy reprezentantów tych zawodów o blaski i cienie ich pracy. Jaki powinien być idealny cukiernik i piekarz - opowiadają mistrz świata Tomasz Deker, Julia Juchnowicz-Zielińska z piekarni Figle i Konrad Tota z Galerii Tortów Artystycznych.

Konferencja grupy Hendi w Warszawie

4 marca w warszawskim hotelu Double Tree by Hilton odbyła się coroczna konferencja Grupy HENDI. Wydarzenie zgromadziło prawie 300 uczestników z całego świata.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej