x

Lubiana zaprezentuje katalog dla branży HoReCa

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    16.03.2023

Marka Lubiana po raz piąty zaprezentuje katalog swoich produktów dla gastronomii i hotelarstwa. Premiera "HoReCa dla profesjonalistów 2023" odbędzie się 28-30 marca podczas EuroGastro - Międzynarodowych Targów Branży Gastronomicznej. Czym zaskoczy tegoroczne wydanie?

Premiera  katalogu marki Lubiana \"HoReCa dla profesjonalistów 2023" odbędzie się 28-30 marca podczas EuroGastro - Międzynarodowych Targów Branży Gastronomicznej. Fot. materiały prasowe
Premiera katalogu marki Lubiana \"HoReCa dla profesjonalistów 2023" odbędzie się 28-30 marca podczas EuroGastro - Międzynarodowych Targów Branży Gastronomicznej. Fot. materiały prasowe
Zakłady Porcelany Stołowej „Lubiana” SA mogą pochwalić się miesięcznym potencjałem produkcyjnym 4 mln sztuk, nic więc dziwnego, że marka jest jednym z największych producentów porcelany w Europie. Spółka z powodzeniem sprzedaje swoje produkty w 40 krajach na całym świecie.

Jej oferta skierowana jest nie tylko do klienta indywidualnego, ale także do segmentu HoReCa. To właśnie do tego ostatniego kierowany jest katalog „HoReCa dla profesjonalistów 2023”. Ważną częścią Zakładów Porcelany Stołowej „Lubiana” SA jest Lubiana Hurt, zajmująca się kompleksowym wyposażeniem gastronomii.

Lubiana, po raz kolejny tworząc katalog, połączyła siły z wiodącymi markami naczyń szklanych, sztućców oraz mebli i urządzeń ze stali nierdzewnej m.in. z marką Amefa, Krosno czy Komat. Po raz drugi do współpracy zaproszono także Bunge – Kruszwica. To jednak nie koniec, bo w tegorocznym katalogu pierwszy raz pojawi się właściciel marek MK Cafe oraz Vienna Cafe – Strauss Cafe.

Niezmiennie ambasadorem marki Lubiana pozostaje Paweł Stawicki, szef kuchni w restauracji Scoria w Bydgoszczy. W tegorocznym katalogu będzie można zobaczyć m.in. talerze Rosa i Muza, będące efektem współpracy Stawickiego z marką Lubiana.

W najnowszym katalogu marka chwali się także swoją najnowszą współpracą z szefem Andrzejem Gołąbkiem, właścicielem restauracji Republika Róż z Poznania – to właśnie on został patronem nowej kolekcji Art.
Prócz nowości z samej oferty marek prezentowanych w katalogu, na uwagę zasługuje "Strefa upominków", którą w tegorocznym wydaniu można zobaczyć w rozbudowanej i nieco zmodyfikowanej formie, podobnie jak część poświęconą zamówieniom B2B.

Katalog można pobrać ze strony: https://lubiana.com.pl/wp-content/uploads/2022/04/HoReCa_2023.pdf

Autor tekstu: *** Promocja ***

Zobacz także

Szkolenie Manager w Akademii Inspiracji MAKRO

Akademia Inspiracji MAKRO wprowadziła do swojej oferty szkoleniowej nowy 5-dniowy kurs dedykowany obecnym i przyszłym managerom lokali gastronomicznych. Manager gastronomii to szkolenie, które obejmuje zagadnienia dotyczące między innymi tworzenie strategii, zarządzanie finansami czy organizację pra

MAKRO sponsorem strategicznym konkursu Arte Culinaria Italiana

Sieć hurtowni MAKRO Polska była sponsorem strategicznym 16. edycji konkursu włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiedli Rafał Zaręba i Michał Węcławek, szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO oraz Cezary Powała, szef kuchni Studia Kuchennego MAKRO,

I Mistrzostwa Polski Koktajli Bezalkoholowych. Znamy zwycięzcę!

To były pierwsze Mistrzostwa Koktajli Bezalkoholowych zorganizowane w naszym kraju. Zwyciężył je Karol Kraszewski, który będzie reprezentował Polskę z ramienia Stowarzyszenia Polskich Barmanów na mistrzostwach świata koktajli bezalkoholowych.

"Polskie mięso karmi zmysły" - ruszyła piąta edycja kampanii

Ruszyła kolejna, piąta już edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej "Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje" organizowanej przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły".

Idealny cukiernik i piekarz według Tomasza Dekera, Julii Juchnowicz-Zielińskiej i Konrada Toty

Z okazji przypadającego 15 marca Dnia Piekarza i Cukiernika pytamy reprezentantów tych zawodów o blaski i cienie ich pracy. Jaki powinien być idealny cukiernik i piekarz - opowiadają mistrz świata Tomasz Deker, Julia Juchnowicz-Zielińska z piekarni Figle i Konrad Tota z Galerii Tortów Artystycznych.

Konferencja grupy Hendi w Warszawie

4 marca w warszawskim hotelu Double Tree by Hilton odbyła się coroczna konferencja Grupy HENDI. Wydarzenie zgromadziło prawie 300 uczestników z całego świata.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej