- 28-30 marca odbędzie się 26. edycja najważniejszych w Europie Międzynarodowych Targów Rozwiązań dla Branży HoReCa, czyli EuroGastro. To wydarzenie nie tylko integruje sektor, ale również otwiera go na innowacje. Fot. materiały prasowe
Przez lata EuroGastro wypracowało sobie tytuł branżowego lidera. Czemu to zawdzięcza? Postawieniu na ciągły rozwój branży i innowacje, które zwiększają konkurencyjność w poszczególnych jej sektorach. Efekt ten uzyskuje dzięki współpracy z rynkowymi liderami i sięganiu po międzynarodowe nowości. To wszystko sprawia, że co roku cieszy się rosnącą frekwencją i coraz większym zainteresowaniem wystawców.
Dlaczego warto wziąć udział w EuroGastro?
Ponieważ jest to najchętniej odwiedzane wydarzenie w branży gastronomicznej i HoReCa. Event integruje te sektory i stwarza możliwość intensyfikacji współpracy na wielu płaszczyznach. Jego formuła oparta jest na dialogu pomiędzy wystawcami a potencjalnymi kontrahentami. Przestrzeń Ptak Warsaw Expo daje możliwość nie tylko zaprezentowania maszyn, rozwiązań i każdego szczegółu oferty, ale również działania networkingowego skupionego na kameralnym nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych.
Ptak Warsaw Expo plastycznie dopasowuje się do kreatywności wystawców. Tym samym mogą oni pokazać nie tylko drobne produkty i akcesoria, które mają w ofercie, ale również duże maszyny, rozwiązania i sprzęty, które stanowią zaplecze każdej działalności gastronomicznej. W EuroGastro każdy odwiedzający wyjdzie nie tylko z nowymi kontaktami biznesowymi, ale również z wiedzą o innowacjach i trendach w branży.
Kogo można spotkać na EuroGastro?
Profil wystawcy EuroGastro jest szeroki i odpowiada na zapotrzebowanie branży HoReCa. Podczas eventu będzie można zapoznać się z ofertami producentów wyposażenia zaplecza kuchennego (sprzęt, meble, akcesoria, odzież robocza, usługi konsultacyjne, systemy komputerowe), ale także tych działających w zakresie piekarstwa, cukiernictwa i lodziarstwa (sprzęt, akcesoria, świeże i mrożone produkty, dodatki).
Dodatkowo zaprezentują się wytwórcy i dystrybutorzy żywności i napojów dla gastronomii, kawy i specjalistycznego kawowego sprzętu, a także alkoholi i używanych przy nich produktów. Oczywiście nie może zabraknąć przedsiębiorstw zajmujących się wyposażeniem hoteli, sal restauracyjnych i barów. Oferta EuroGastro jest szeroka i dopasowana do potrzeb współczesnego klienta.
Więcej informacji znajdziesz na stronie eurogastro.com.pl/zostan-wystawca. Jeśli chcesz bezpłatnie zarejestrować się jako branżowy uczestnik, odwiedź stronę eurogastro.com.pl/rejestracja.
Kto już jest z EuroGastro?
Partnerem wydarzenia jest Maspex. EuroGastro wspierają również Unox, Vokato, Metro Catering System, MMeiko, Bela Mesa, Bottanova i SavPol. Pełny katalog wystawców: eurogastro.com.pl/katalog-wystawcow.
EuroGastro: 28-30 marca 2023 r., Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn k. Warszawy.
Magazyn „Food Service” i portal OuiChef.pl są patronami medialnymi wydarzenia.