x

Na rynek wchodzi nowa sieć restauracji L'Osteria Poland. Rozwija ją były menedżer AmRestu i IKEA

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    17.02.2023

Wkraczająca na nasz rynek sieć restauracji L'Osteria Poland specjalizuje się w pizzy i pastach. Pomaga ją budować Adam Mularuk, w przeszłości związany m.in. z AmRestem i IKEA.

Wkraczająca na nasz rynek sieć restauracji L'Osteria Poland specjalizuje się w pizzy i pastach. Fot. Shutterstock.com
Wkraczająca na nasz rynek sieć restauracji L'Osteria Poland specjalizuje się w pizzy i pastach. Fot. Shutterstock.com
Do Polski wchodzi sieć restauracji specjalizujących się w pastach i pizzach L'Osteria Poland. Założona w 1999 r. intensywnie rozwija się w Europie Zachodniej.

Spółka-matka została otwarta w Norymberdze. Obecnie swoje oddziały ma w Augsburgu, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Rosenheim, Regensburgu, Ulm i wielu innych miastach Niemiec. Dotarła także do Austrii, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Czech i Luksemburga. L'Osteria od 2015 r. prowadzi również własną fabrykę makaronu w Norymberdze. Od tego czasu sama produkuje maccheroni, strozzapreti, tortellone i tym podobne.

Adam Mularuk z L'Osteria Poland związał się we wrześniu 2022. Działa już polska strona spółki, na której widnieje informacja o wejściu do naszego kraju i o punktach gastronomicznych w Warszawie. Na razie ich dokładna lokalizacja owiana jest tajemnicą.

Adam Mularuk, absolwent BSA Hospitality Management Florida International University, MBA na Uniwersytecie w Minnesocie oraz Warsaw School of Economics, w latach 1992-2000 pracował w IKEA Polska, gdzie rozwinął swą karierę zawodową od stanowiska kierownika restauracji do pozycji Food Service Director w Europie Środkowo-Wschodniej, a następnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego IKEA Unit.

W 2012 r. dołączył do AmRest Holding jako brand president marki Burger King. Od września 2012 r. pełnił też funkcję prezydenta Starbucks. Odpowiadał łącznie za siedem rynków: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię i Niemcy. Był też doradcą zarządu w firmie Pasibus, a w ramach własnej firmy AmBrands wspierał firmy z branży gastronomicznej i retailowej w strategii, operacji, rozwoju organizacji i przywództwa. Pełnił tu funkcję coacha i mentora dla młodych prezesów i zespołów wykonawczych.



Autor tekstu: Małgorzata Hnat

Zobacz także

Szkolenie Manager w Akademii Inspiracji MAKRO

Akademia Inspiracji MAKRO wprowadziła do swojej oferty szkoleniowej nowy 5-dniowy kurs dedykowany obecnym i przyszłym managerom lokali gastronomicznych. Manager gastronomii to szkolenie, które obejmuje zagadnienia dotyczące między innymi tworzenie strategii, zarządzanie finansami czy organizację pra

MAKRO sponsorem strategicznym konkursu Arte Culinaria Italiana

Sieć hurtowni MAKRO Polska była sponsorem strategicznym 16. edycji konkursu włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiedli Rafał Zaręba i Michał Węcławek, szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO oraz Cezary Powała, szef kuchni Studia Kuchennego MAKRO,

I Mistrzostwa Polski Koktajli Bezalkoholowych. Znamy zwycięzcę!

To były pierwsze Mistrzostwa Koktajli Bezalkoholowych zorganizowane w naszym kraju. Zwyciężył je Karol Kraszewski, który będzie reprezentował Polskę z ramienia Stowarzyszenia Polskich Barmanów na mistrzostwach świata koktajli bezalkoholowych.

"Polskie mięso karmi zmysły" - ruszyła piąta edycja kampanii

Ruszyła kolejna, piąta już edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej "Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje" organizowanej przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły".

Lubiana zaprezentuje katalog dla branży HoReCa

Marka Lubiana po raz piąty zaprezentuje katalog swoich produktów dla gastronomii i hotelarstwa. Premiera "HoReCa dla profesjonalistów 2023" odbędzie się 28-30 marca podczas EuroGastro - Międzynarodowych Targów Branży Gastronomicznej. Czym zaskoczy tegoroczne wydanie?

Idealny cukiernik i piekarz według Tomasza Dekera, Julii Juchnowicz-Zielińskiej i Konrada Toty

Z okazji przypadającego 15 marca Dnia Piekarza i Cukiernika pytamy reprezentantów tych zawodów o blaski i cienie ich pracy. Jaki powinien być idealny cukiernik i piekarz - opowiadają mistrz świata Tomasz Deker, Julia Juchnowicz-Zielińska z piekarni Figle i Konrad Tota z Galerii Tortów Artystycznych.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej