- Wkraczająca na nasz rynek sieć restauracji L'Osteria Poland specjalizuje się w pizzy i pastach. Fot. Shutterstock.com
Spółka-matka została otwarta w Norymberdze. Obecnie swoje oddziały ma w Augsburgu, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Rosenheim, Regensburgu, Ulm i wielu innych miastach Niemiec. Dotarła także do Austrii, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Czech i Luksemburga. L'Osteria od 2015 r. prowadzi również własną fabrykę makaronu w Norymberdze. Od tego czasu sama produkuje maccheroni, strozzapreti, tortellone i tym podobne.
Adam Mularuk z L'Osteria Poland związał się we wrześniu 2022. Działa już polska strona spółki, na której widnieje informacja o wejściu do naszego kraju i o punktach gastronomicznych w Warszawie. Na razie ich dokładna lokalizacja owiana jest tajemnicą.
Adam Mularuk, absolwent BSA Hospitality Management Florida International University, MBA na Uniwersytecie w Minnesocie oraz Warsaw School of Economics, w latach 1992-2000 pracował w IKEA Polska, gdzie rozwinął swą karierę zawodową od stanowiska kierownika restauracji do pozycji Food Service Director w Europie Środkowo-Wschodniej, a następnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego IKEA Unit.
W 2012 r. dołączył do AmRest Holding jako brand president marki Burger King. Od września 2012 r. pełnił też funkcję prezydenta Starbucks. Odpowiadał łącznie za siedem rynków: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię i Niemcy. Był też doradcą zarządu w firmie Pasibus, a w ramach własnej firmy AmBrands wspierał firmy z branży gastronomicznej i retailowej w strategii, operacji, rozwoju organizacji i przywództwa. Pełnił tu funkcję coacha i mentora dla młodych prezesów i zespołów wykonawczych.