- Roślinne napoje METRO Chef nadają się do przygotowania latte, owsianki, koktajli czy do picia solo. Fot. materiały prasowe
– Rynek roślinnych alternatyw mięsa i produktów odzwierzęcych bardzo dynamicznie się rozwija. Według najnowszych badań sprzedaż napojów roślinnych w Polsce rośnie z roku na rok o ok. 20%. Ma to w dużym stopniu związek z rosnącą świadomością konsumentów oraz zwiększającym się zainteresowaniem kuchnią roślinną – mówi Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego w MAKRO Polska. – Podążając za trendem oraz mając na uwadze dobro środowiska i konsumentów, systematycznie wprowadzamy do oferty alternatywy dla produktów mięsnych oraz mlecznych, w tym nowość – napoje roślinne pod marką METRO Chef.
W nowym portfolio marki znalazło się 9 roślinnych kompozycji napojów: owsiany, sojowy, migdałowy, ryżowy, kokosowy oraz owsiany, sojowy, migdałowy i kokosowy w wersji dla baristów. Wszystkie wymienione produkty posiadają certyfikat BIO, są w 100% wegańskie, nie zawierają laktozy i cukru.
- Do oferty Makro Polska dołącza dziewięć rodzajów napojów roślinnych w dwóch liniach: klasycznej oraz dla baristów. Fot. materiały prasowe
Napoje dostępne są w 1 l opakowaniach, które w 80% zostały wykonane z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych – drewna i trzciny cukrowej. Korek nie zawiera plastiku i jest z trzciny cukrowej.