x

Trwa głosowanie w plebiscycie na Najlepszy Roślinny Produkt 2022

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    18.01.2023

Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy wszedł w kolejny etap. Do 31 stycznia konsumenci mogą oddawać głosy na produkty i marki, które szczególnie zapadły im w pamięć, wpłynęły na ich zwyczaje żywieniowe lub ułatwiły dostęp do pełnowartościowej diety roślinnej.

Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy. Grafika: materiały prasowe
Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy. Grafika: materiały prasowe
W kategorii Najlepszy Roślinny Produkt o prestiżowy tytuł walczy prawie 20 produktów z różnych kategorii: alternatywy nabiału, gotowe dania, słodkie przekąski i oczywiście roślinne zamienniki mięsa.

O miano Roślinnego Game Changera konkurują różne kreatywne inicjatywy: wyrównanie cen produktów roślinnych i mięsnych w IKEA, pierwsza lada z roślinnymi alternatywami mięsa marki Bezmięsny w sieciach Carrefour, dynamiczny rozwój marek Alpro, Roślinny Qurczak Apollo i OneDayMore, wspieranie rozwoju młodych marek przez akcelerator foodtech.ac, rozwój roślinnych marek własnych sieci Lidl, Biedronka i Żabka - to wszystko sprawiło, że w 2022 roku branża roślinna osiągnęła kolejne stadium rozwoju.

- Z roku na rok coraz trudniej zawęzić listę do głosowania. Najbardziej ekscytuje mnie głosowanie w kategorii Nowej Roślinnej Marki. Wygrana w tej kategorii to w mojej opinii też swego rodzaju wyznacznik tego, co lada dzień będzie najciekawsze w polskiej branży roślinnej - mówi Maciej Otrębski z kampanii RoślinnieJemy. Wszystkie marki nominowane w tej kategorii oferują wysokiej jakości roślinne produkty, w dużej mierze oparte na białku pochodzącym ze strączków, co pokazuje, w którą stronę rozwija się roślinna branża.

Ostatnią kategorią, w której swoje głosy oddają konsumenci, jest Roślinny Debiut Gastronomiczny - tu obok dań restauracyjnych z alternatywami ryb nominowane zostały roślinne kanapki kilku sieci kawiarni, roślinne sieci franczyzowe, którym udało się w zeszłym roku dynamicznie rozwinąć, czy piekarnie z wegańskimi słodyczami.

Oprócz czterech kategorii konsumenckich w plebiscycie zwycięży również jeden Najlepszy Produkt dla Profesjonalistów, jednak w tej kategorii wyboru dokonuje jury. Więcej informacji oraz formularz głosowania można znaleźć w kanałach RoślinnieJemy.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Medaliści olimpiady pizzy wsparli WOŚP w nietypowy sposób

Zdobywcy miejsc na olimpiadzie Vera Pizza Napoletana w Neapolu spotkali się w Pabianicach. Tym razem jednak nie po to, by ze sobą rywalizować, a wspólnie zebrać pieniądze na szczytny cel, przygotowując nietypową pizzę.

Festiwal Pizzy w Pizzy Hut najdroższy od lat. Internauci bezlitośni

Festiwal Pizzy w Pizza Hut to wydarzenie, które odbywa się pod hasłem: Jesz i pijesz, ile chcesz. Za z góry określoną kwotę można zamówić dowolną ilość pizzy, z napojami lub bez. Internauci ostro krytykują tegoroczne ceny akcji i dają upust emocjom w komentarzach.

Kraków z najtańszą ofertą wegańską w Europie

Kraków zajął pierwsze miejsce w rankingu europejskich miast z najbardziej atrakcyjną cenowo ofertą wegańskich restauracji. W pierwszej dwudziestce znalazły się także Warszawa i Łódź. Zestawienie utworzono na podstawie analizy danych z 3,5 miliona roślinnych lokali na świecie.

Selgros Cash & Carry i Caritas Polska zapraszają potrzebujących do wigilijnego stołu

Caritas Polska zorganizuje 24 grudnia spotkania wigilijne dla potrzebujących. W 85 miastach przygotowane zostaną stoły z daniami wigilijnymi, a także paczki świąteczne dla 20 tysięcy osób. Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym wydarzenia i fundatorem produktów jest Selgros Cash & Carry.

Zwycięskie restauracje plebiscytu gości Restaurant Week

135 tysięcy gości Restaurant Week spotkało się przy wspólnym stole w tegorocznej edycji festiwalu. Po wizycie w jednej z ponad 400 restauracji w kraju mieli oni szansę, by ocenić dania, obsługę i atmosferę lokalu. Oto wyniki plebiscytu.

Whisky Live Warsaw 2022 przeszedł do historii

Rekordowa liczba wystawców oraz frekwencja. Nowa przestrzeń, która udźwignęła presję wydarzenia, mnóstwo sesji Masterclass oraz kolekcjonerski kącik. Tegoroczna edycja festiwalu przechodzi do historii jako najlepsza z dotychczasowych.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej