x

Magda Gessler z własną marką win. Dostępne online i w sieci Żabka

Kategoria: Wino    13.12.2022

Znana restauratorka Magda Gessler wkracza na polski rynek alkoholi z własną marką win - "R". Trunki pochodzące z winnicy Bodegas Villarrica Manor w Hiszpanii zostały osobiście wyselekcjonowane przez nią i Janusza Palikota. Kolekcja win jest dostępna online i w sieci Żabka.

Magda Gessler wkracza na polski rynek alkoholi z własną marką win - \"R". Trunki pochodzące z winnicy Bodegas Villarrica Manor w Hiszpanii zostały osobiście wyselekcjonowane przez nią i Janusza Palikota. Grafika: materiały prasowe
Magda Gessler wkracza na polski rynek alkoholi z własną marką win - \"R". Trunki pochodzące z winnicy Bodegas Villarrica Manor w Hiszpanii zostały osobiście wyselekcjonowane przez nią i Janusza Palikota. Grafika: materiały prasowe
Współpraca Magdy Gessler oraz znanego na polskim rynku alkoholi Janusza Palikota rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku. Wspólnie odwiedzili oni winnicę Bodegas Villarrica Manor, należącą do hiszpańskiej rodziny winiarzy, a także wieloletnich przyjaciół restauratorki. Wielopokoleniowa tradycja w produkcji oraz dbałość o proces powstawania trunków – to atuty tego wina.

- Unikalny charakter naszych win to efekt ciężkiej pracy i doświadczeń wielu pokoleń, a także umiejętne wykorzystanie darów natury oddającej nam to, co najlepsze. Wina „R” powstają z winogron pielęgnowanych w tradycyjnych uprawach, przy użyciu tych samych metod, które wykorzystywali przodkowie obecnych właścicieli: powoli i z szacunkiem do natury. I tak również należy się nimi delektować: bez pośpiechu, ciesząc się towarzystwem bliskich, w trakcie rodzinnych obiadów czy spotkań z przyjaciółmi - mówi Magda Gessler.

Winnica z historią
Historia winnic, w których tworzone są Wina „R”, sięga nawet 1911 roku.
- Rozłożone na 105 hektarach, uprawiane i ręcznie zbierane winogrona przez wykwalifikowanych pracowników, z co najmniej 20-letnim stażem, dają nam pewność, że każdego roku wina mają taki sam charakter. Chroni to również przed ewentualnymi uszkodzeniami gron, co przekłada się na unikalny smak i barwę powstających z nich win. Winnice znajdują się w wyjątkowo malowniczych miejscowościach: San Asensio, Briones, Haro, Anguciana, Sajazarra, Bañares i Hervías - opowiada Janusz Palikot.

Szata graficzna etykiet stworzona została przez Tomasz Wójcika Waciaka, który zaprojektował również wzornictwo produktów z rodziny BUH i Wyjebongo. Kluczowe grafiki kampanii powstały w oparciu o historię malarską Magdy Gessler, absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Madrycie.

Jaka to oferta?
W kolekcji win znajdziemy:
„R” Biały Wytrawny - wino „R” to owocowy aromat wzbogacony nutami kwiatów akacji i jaśminu. To podróż w krainę sjesty, pretekst do celebracji małych, codziennych przyjemności. Białe, wytrawne, hiszpańskie, prosto ze słonecznych wyżyn w San Asensio, najlepiej jest pić dobrze schłodzone. Zawartość alkoholu: 11%. Pojemność: 750 ml.

„R” Czerwone Wytrawne - czerwone, wytrawne, hiszpańskie, wprost ze skąpanych w słońcu wyżyn San Asensio. Wino czerwone „R” to intensywny, owocowy aromat wzbogacony lekkimi nutami wiśni i wanilii, dające nam to, co najlepsze ze śródziemnomorskiej tradycji - radość z życia przez celebrację małych, codziennych przyjemności. Zawartość alkoholu: 13%. Pojemność: 750 ml.

Dystrybutorem win „R” jest spółka Tenczyńska Dystrybucja, która należy do lifestylowego koncernu alkoholowego z Januszem Palikotem na czele. Wina „R” są dostępne w sklepach sieci Żabka oraz w sklepie online www.browar-tenczynek.pl, sklepach Piwo Świeże dziś z Browaru Tenczynek https://browar-tenczynek.pl/dostepnosc-stacjonarna/ należących do spółki Manufaktura Piwa Wódki i Wina SA.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Adam Pawłowski: vege food and wine

To prawda, że najwięcej klasycznych połączeń bazuje na produktach zwierzęcych, ale diety i upodobania kulinarne nieuchronnie zmierzają w stronę wege, co pobudza kreatywność i otwiera nowy rozdział w księgach food & wine pairingu.

Wina (wcale nie tak) egzotyczne

Jak zwiększyć atrakcyjność karty win i ich sprzedaż? W poszukiwaniu butelek zejść z utartej ścieżki!

Wino bardziej socjalne

Dobra, przemyślana karta win to dla lokalu nie tylko źródło dodatkowych, czasem znaczących przychodów, ale także istotny element budowania wizerunku. Dookreśla koncept w percepcji gości i lokuje go w odpowiednim miejscu na ich mentalnych mapach.

Adam Pawłowski: Raport z winnic

Ciągłość powtarzalnych trendów pogodowych przechodzi do historii. Ostatnia dekada pokazuje, że jedyne, czego można być pewnym, to… nieprzewidywalności. Susza, rekordowo wysokie temperatury, pożary i zaburzony kalendarz prac są największymi wyzwaniami tegorocznych zbiorów.

Kursy Court of Master Sommeliers w Warszawie

Sommelierzy i sommelierki z Europy i świata ponownie przybędą do Warszawy żeby zmierzyć się z egzaminami w ramach międzynarodowych kursów Court of Master Sommeliers.

Lokalność, sztuka i polska kultura winiarska - za nami kolacja Taste the Wine w Concordia Taste

Polskie wina oraz dania rodzimej kuchni były bohaterami degustacji Taste the Wine, która odbyła się 24 listopada w poznańskiej restauracji Concordia Taste. Goście obejrzeli też premierę reportażu o polskich winnicach i licytowali limitowane butelki z etykietami stworzonymi przez krajowych artystów.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej