x

Glovo Local dla małych i średnich biznesów. Program obejmuje pomoc w rozwoju i digitalizacji

Kategoria: Twój biznes - oferta    09.12.2022

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu i dynamiczne ją rozwijać. Glovo chce wprowadzić ponad 250 tysięcy małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu. Zdjęcie: Shutterstock.com
Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu. Zdjęcie: Shutterstock.com
W związku z inflacją i rosnącymi cenami energii, które wpływają zarówno na dochody konsumentów, jak i marże przedsiębiorstw, Glovo uruchomiło Glovo Local, nowy program dla małych i średnich przedsiębiorstw z branży detalicznej i restauracyjnej, który umożliwi im sprzedaż produktów online.

Projekt startuje na wszystkich 24 rynkach, na których obecne jest Glovo. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Europie, Afryce i Azji, która zapewnia skonsolidowany zestaw usług i rozwiązań cyfrowych dostosowanych do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw.

Dostępne usługi obejmują rozwiązania cyfrowe i operacyjne dla własnych kanałów sprzedaży i sklepów, a także narzędzia, które pomogą w zarządzaniu oraz optymalizacji sprzedaży (od dostępu do kompleksowych statystyk po dostarczanie rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw).

Program zapewni właścicielom dodatkowe możliwości marketingowe i reklamowe, co pozwoli zwiększyć widoczność sklepu lub restauracji oraz zdobyć nowych klientów, którzy preferują zamówienia online. Wszystkie te rozwiązania są szansą na zdobywanie wiedzy i rozwój, dzięki darmowym, materiałom edukacyjnym dotyczącym platformy Glovo,  rynku e-commerce, a także kompleksowemu wsparciu dedykowanego zespołu, szczególnie w ciągu pierwszych tygodni działalności sklepu online.

– Tylko 20% sprzedawców na całym świecie prowadzi działalność w internecie, co podkreśla pilną potrzebę znalezienia dróg do cyfryzacji. Ponad 100 000 firm, z którymi współpracujemy na całym świecie, to małe lokalne przedsiębiorstwa. Wzrost kosztów utrzymania bardzo się na nich odbija. Celem Glovo jest wprowadzenie ponad 250 000 małych lokalnych firm do internetu przed końcem 2023 roku. Dzięki narzędziom dostępnym w Glovo Local możemy pomóc im dotrzeć do większej liczby klientów, przyspieszając ich drogę do rozwoju i trwałej rentowności. W ten sposób zapewniamy rozwój przedsiębiorczości i pobudzamy lokalną gospodarkę. Program Glovo Local i wszystkie jego nowe możliwości technologiczne został opracowany z myślą o jednym celu – pomóc tym firmom nie tylko poradzić sobie z obecnymi zawirowaniami gospodarczymi, ale wyjść z „trybu przetrwania” i doprowadzić do rozkwitu – podsumowuje Rodrigo Alier, dyrektor zarządzający w dziale Partnerzy i marki.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Da Grasso: Mimo trudności utrzymujemy sprzedaż na podobnym poziomie [WYWIAD]

- Obserwujemy, że chociaż klienci wciąż bardzo pozytywnie podchodzą do zamówień online, to coraz częściej decydują się na osobiste odebranie zamówienia z lokalu - mówi Magdalena Parfianowicz, manager operacyjny ds. rozwoju placówek franczyzowych w Da Grasso.

Bobby Burger: ludzie nie przestaną chodzić do restauracji [WYWIAD]

Mimo kryzysowych okoliczności wychodzimy z założenia, że ludzie nie przestaną wychodzić do restauracji i cieszyć się jedzeniem na mieście - mówi Bogumił Jankiewicz, właściciel sieci Bobby Burger. Rozmawiamy z nim o rozwoju firmy.

Pizzerie Gruby Benek: nie dajemy się ponieść niepewności [WYWIAD]

Sieć pizzerii Gruby Benek jest jedną z najdłużej działających w Polsce, bo funkcjonuje już od 20 lat. Jak w czasach inflacji i globalnego spowolnienia minimalizuje ryzyko strat w swoich lokalach? Tłumaczy Maciej Adamski, dyrektor zarządzający sieciówki.

Jak oszczędzać w gastronomii i zapewnić sobie spokój w niepewnych czasach?

Oszczędność zawsze jest w cenie, a zwłaszcza w czasie galopujących kosztów i topniejącego kapitału. Jednym z rozwiązań jest długoterminowy wynajem profesjonalnej zmywarki gastronomicznej, która pozwoli zaoszczędzić pieniądze i przyczyni się do ochrony środowiska. Taką usługę proponuje Winterhalter.

AmRest: otwarcie lokalu Pizza Hut to koszt od 800 tys. do 1,5 mln zł

AmRest zaczynał jako franczyzobiorca, a dziś w ramach tzw. masterfranczyzy sam jest operatorem marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. O planach firmy, kolejnych otwarciach i nowych smakach pizzy opowiada Kacper Szczepański, kierownik ds. rozwoju franczyzy Pizza Hut w AmRest.

iVario w gastronomii - produkcja bez kompromisów

iVario to zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne, które zastępuje patelnie uchylne, kotły, frytownice i sprzęt do gotowania pod ciśnieniem. Gotowanie, smażenie i smażenie w głębokim tłuszczu może teraz odbywać się w jednym urządzeniu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej