- Pijalnia Wódki i Piwa. Zdjecie: materiały prasowe
Dwa z nich są dostępne dla franczyzobiorców – dominujący pod względem liczby lokali koncept Pijalnia Wódki i Piwa (32) oraz najstarszy w firmie - The Mexican.
Zarządzający spółką największy potencjał rozwojowy widzą w tej pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.
- Poszukujemy partnerów do prowadzenia biznesu pod naszym szyldem w mniejszych ośrodkach miejskich. Większe miasta, m.in. ze względu na większe koszty inwestycyjne, rezerwujemy dla siebie – informuje Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.
Koncept Pijalnia Wódki i Piwa powstał w 2011 r. i od tego momentu nieustannie ewoluuje, głównie ze względu na zmianę pokoleniową klientów. Lokuje się w segmencie barów bistro.
Z kolei pierwsza restauracja The Mexican powstała w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 67 w 2002 r. Obecnie działa ich siedem: w Warszawie, Poznaniu, Sopocie, Krakowie i Łodzi. Są to lokale z segmentu casual dining cechujące się ofertą kulinarną opartą na oryginalnych recepturach kuchni meksykańskiej oraz meksykańskim wystrojem - ściany w ciepłym pomarańczowym kolorze, bujna roślinność, tryskające fontanny, powiewające flagi i proporczyki tworzą nastrój meksykańskiego pueblo. Często słychać w nich muzykę graną na żywo przez mariachi.
- Zdecydowaliśmy się przygotować ofertę franczyzową do tego szyldu, poszukujemy właśnie franczyzobiorców – ujawnia Paweł Kowalewski. I dodaje, że trwają zaawansowane rozmowy z kilkoma kandydatami – większość jest zainteresowana konceptem Pijalnia Wódki i Piwa.
Firma przyszykowuje się właśnie do otwarcia jeszcze w tym roku drugiego lokalu Chicas & Gorillas – po Wrocławiu przyszedł czas na Łódź.