x

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - poszukiwani franczyzobiorcy w mniejszych miastach

Kategoria: Twój biznes - oferta    01.12.2022

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - do tych dwóch szyldów gastronomicznych spółka Mex Polska szuka franczyzobiorców. Największy potencjał rozwojowy widzi w pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.

Pijalnia Wódki i Piwa. Zdjecie: materiały prasowe
Pijalnia Wódki i Piwa. Zdjecie: materiały prasowe
Obecnie Mex prowadzi 43 lokale pod takimi szyldami gastronomicznymi jak Pijalnia Wódki i Piwa, The Mexican, Prosty Temat, Chicas & Gorillas i PanKejk (naleśnikarnie).

Dwa z nich są dostępne dla franczyzobiorców – dominujący pod względem liczby lokali koncept Pijalnia Wódki i Piwa (32) oraz najstarszy w firmie - The Mexican.

Zarządzający spółką największy potencjał rozwojowy widzą w tej pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.

- Poszukujemy partnerów do prowadzenia biznesu pod naszym szyldem w mniejszych ośrodkach miejskich. Większe miasta, m.in. ze względu na większe koszty inwestycyjne, rezerwujemy dla siebie – informuje Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.

Koncept Pijalnia Wódki i Piwa powstał w 2011 r. i od tego momentu nieustannie ewoluuje, głównie ze względu na zmianę pokoleniową klientów. Lokuje się w segmencie barów bistro.

Z kolei pierwsza restauracja The Mexican powstała w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 67 w 2002 r. Obecnie działa ich siedem: w Warszawie, Poznaniu, Sopocie, Krakowie i Łodzi. Są to lokale z segmentu casual dining cechujące się ofertą kulinarną opartą na oryginalnych recepturach kuchni meksykańskiej oraz meksykańskim wystrojem - ściany w ciepłym pomarańczowym kolorze, bujna roślinność, tryskające fontanny, powiewające flagi i proporczyki tworzą nastrój meksykańskiego pueblo. Często słychać  w nich muzykę graną na żywo przez mariachi.

- Zdecydowaliśmy się przygotować ofertę franczyzową do tego szyldu, poszukujemy właśnie franczyzobiorców – ujawnia Paweł Kowalewski. I dodaje, że trwają zaawansowane rozmowy z kilkoma kandydatami – większość jest zainteresowana konceptem Pijalnia Wódki i Piwa.

Firma przyszykowuje się właśnie do otwarcia jeszcze w tym roku drugiego lokalu Chicas & Gorillas – po Wrocławiu przyszedł czas na Łódź.

 

Autor tekstu: Katarzyna Pierzchała

Zobacz także

Da Grasso: Mimo trudności utrzymujemy sprzedaż na podobnym poziomie [WYWIAD]

- Obserwujemy, że chociaż klienci wciąż bardzo pozytywnie podchodzą do zamówień online, to coraz częściej decydują się na osobiste odebranie zamówienia z lokalu - mówi Magdalena Parfianowicz, manager operacyjny ds. rozwoju placówek franczyzowych w Da Grasso.

Bobby Burger: ludzie nie przestaną chodzić do restauracji [WYWIAD]

Mimo kryzysowych okoliczności wychodzimy z założenia, że ludzie nie przestaną wychodzić do restauracji i cieszyć się jedzeniem na mieście - mówi Bogumił Jankiewicz, właściciel sieci Bobby Burger. Rozmawiamy z nim o rozwoju firmy.

Pizzerie Gruby Benek: nie dajemy się ponieść niepewności [WYWIAD]

Sieć pizzerii Gruby Benek jest jedną z najdłużej działających w Polsce, bo funkcjonuje już od 20 lat. Jak w czasach inflacji i globalnego spowolnienia minimalizuje ryzyko strat w swoich lokalach? Tłumaczy Maciej Adamski, dyrektor zarządzający sieciówki.

Jak oszczędzać w gastronomii i zapewnić sobie spokój w niepewnych czasach?

Oszczędność zawsze jest w cenie, a zwłaszcza w czasie galopujących kosztów i topniejącego kapitału. Jednym z rozwiązań jest długoterminowy wynajem profesjonalnej zmywarki gastronomicznej, która pozwoli zaoszczędzić pieniądze i przyczyni się do ochrony środowiska. Taką usługę proponuje Winterhalter.

AmRest: otwarcie lokalu Pizza Hut to koszt od 800 tys. do 1,5 mln zł

AmRest zaczynał jako franczyzobiorca, a dziś w ramach tzw. masterfranczyzy sam jest operatorem marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. O planach firmy, kolejnych otwarciach i nowych smakach pizzy opowiada Kacper Szczepański, kierownik ds. rozwoju franczyzy Pizza Hut w AmRest.

iVario w gastronomii - produkcja bez kompromisów

iVario to zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne, które zastępuje patelnie uchylne, kotły, frytownice i sprzęt do gotowania pod ciśnieniem. Gotowanie, smażenie i smażenie w głębokim tłuszczu może teraz odbywać się w jednym urządzeniu.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej