

Paweł Balcerek szefem sprzedaży wszystkich tytułów VFP Communications


Od grudnia 2022 r. za komercyjne aktywności magazynów "Food Service", "Media Marketing Polska" i "Handel" oraz przypisanych im portali i eventów będzie odpowiadał Paweł Balcerek. VFP Communications łączy tym samym funkcjonujące dotychczas oddzielnie dwa działy sprzedaży i upraszcza strukturę.
– Poprzez tę zmianę połączymy agencje i domy mediowe z producentami oraz retailerami i restauracjami. Uzyskujemy pełnię wiedzy o drodze produktu do konsumenta i odwrotnie. Wiemy, co przygotowują producenci, jak będą to komunikować, którymi kanałami sprzedaży dotrą do konsumenta oraz czego ten konsument poszukuje i jak się zmienia – dodaje Paweł Balcerek.
Paweł Balcerek pracuje dla VFP od ośmiu lat, a od 2019 r. kieruje działem sprzedaży „Media Marketing Polska”. Wcześniej przez wiele lat związany był z Eniro Polska, wydawcą Panoramy Firm, gdzie m.in. odpowiadał za sprzedaż drukowanego katalogu i jego transformację cyfrową oraz budowę zespołu sprzedaży. Był też związany z należącą do Grupy Agora spółką Trader, w której realizował sprzedaż w serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych.
VFP Communications jest wydawcą branżowych miesięczników: „Handel”, „Media Marketing Polska” i „Food Service”, a także właścicielem portali HandelExtra.pl, MMPOnline.pl, MMP24.pl i OuiChef.pl. Jest także organizatorem konferencji – m.in. Multiscreen Day i Shopper Day oraz konkursów branżowych: Golden Arrow, Kreatura i Hit Handlu.
Zobacz także

Agnieszka Rojewska poprowadzi szkolenia w Five Elephant

Jedna z najbardziej utytułowanych polskich baristek Agnieszka Rojewska rozpoczęła współpracę znaną niemiecką palarnią kawy speciality. W berlińskim Five Elephant Polka będzie między innymi prowadzić szkolenia dla baristów.

Andriy Cherukha, Eat Me At: ukraiński biznes roślinny w czasach wojny

Eat Me At jest jedną z firm produkujących w Ukrainie roślinne zamienniki mięsa mimo trwającej tam wojny. Jak się prowadzi działalność w tej trudnej sytuacji i jakich zmian trzeba było dokonać, aby było to możliwe - rozmawiamy o tym z Andriyem Cherukhą, CEO Eat Me At.

PEACHES GASTRO GIRLS: moc tkwi w wyjątkowości

Odwaga, styl i przede wszystkim smak! To cechy konceptu PEACHES GASTRO GIRLS, który w pandemii otworzyły KLAUDIA GÓRAK I MONIKA MAZUREK. Szturmem podbiły warszawską scenę gastronomiczną, stając się pionierkami kuchni wegańskiej w wydaniu restauracyjnym.

Robin Simsa: Roślinna ryba z wydruku 3D to nie science fiction!

Co się kryje za pojęciem "drukowanie żywności w 3D"? Jak to działa? Kiedy w kuchniach pojawią się maszyny drukujące posiłki? Rozmawiamy o tym z Robinem Simsą, CEO i współzałożycielem firmy Revo Foods.

Zofia Barto, piekarnia Zaczyn: Piekę chleb i karmię ludzi

Oferuje słodkie wypieki, chleby, śniadania. Brzmi znajomo i prosto, a jednak jej obecność przyczyniła się do zrewolucjonizowania polskiego rynku piekarniczego. O tym, co różni Zaczyn od podobnych lokali, opowiada właścicielka Zofia Barto.

Agnieszka Rojewska - mistrzyni polskiej sceny kawy - na GASTROTARGACH SMAKKi

Jest jedną z trzech osób na całej kuli ziemskiej, która ma dwa tytuły mistrzowskie w dwóch różnych kawowych kategoriach. Już w marcu Agnieszka Rojewska spotka się z uczestnikami GASTROTARGÓW SMAKKi w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Inne kategorie
Podcasty


Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

