x

Anna i Robert Lewandowscy stworzyli zdrowe przekąski dla kibiców

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    28.11.2022

Nawet 65 proc. kibiców sięga po niezdrowe przegryzki podczas oglądania meczów. Dzięki nowym przekąskom Anny i Roberta Lewandowskich można teraz kibicować zdrowo. Trwający mundial to także okazja do udziału w konkursie i wymyślenia "cieszynki", którą wykona najlepszy napastnik świata.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto nie tylko dla fanów futbolu. Nawet 70 proc. Polaków zadeklarowało, że będzie śledzić tegoroczne zmagania i kibicować naszej reprezentacji. Mecze najczęściej będziemy oglądać sami w domu, z rodziną lub przyjaciółmi oraz u znajomych.

Okazuje się, że nawet dwie trzecie kibiców w trakcie meczów sięga po przekąski tłuste i słone lub pełne cukru. Zdrowe alternatywy goszczą na stołach zdecydowanie rzadziej - wybiera je często lub czasami zaledwie 42 proc. kibiców. Jednocześnie wiele osób zaznacza, że częściej chciałoby sięgać po owoce czy bakalie.

Zdrowie bez względu na wynik
Z pomocą przychodzą nam Cieszynki – zdrowe przekąski od Anny i Roberta Lewandowskich. Znajdziemy wśród nich wegańskie i w 100 proc. naturalne batony daktylowe o smaku pomarańczy i słonego migdału, orzechy nerkowca w papryce lub ziołach prowansalskich bez grama oleju palmowego, a nawet w pełni naturalny napój energetyczny bez dodatku cukru i konserwantów z dodatkiem naturalnej kofeiny.

Konkurs – stwórz cieszynkę dla Roberta Lewandowskiego
Cieszynki to nie tylko super zdrowe przekąski, ale także nazwa gestu radości, który wykonują zawodnicy po zdobyciu bramki. Podczas mundialu każdy kibic ma niecodzienną okazję, aby wymyślić cieszynkę, którą wykona nasz czołowy napastnik Robert Lewandowski.

Aby to zrobić wystarczy zakupić dowolny produkt Cieszynek, zarejestrować się na stronie cieszynki.pl i nagrać wideo z własnym gestem radości. Produkty dostępne są na foodsbyann.com i stacjonarnie w sieci Lidl.


* Na podstawie badania “Cieszynki - oglądanie meczów a jedzenie” przeprowadzonego dla Foods by Ann. Badanie przeprowadzono w dniach 15-16 listopada 2022, metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie 815 osób.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Medaliści olimpiady pizzy wsparli WOŚP w nietypowy sposób

Zdobywcy miejsc na olimpiadzie Vera Pizza Napoletana w Neapolu spotkali się w Pabianicach. Tym razem jednak nie po to, by ze sobą rywalizować, a wspólnie zebrać pieniądze na szczytny cel, przygotowując nietypową pizzę.

Festiwal Pizzy w Pizzy Hut najdroższy od lat. Internauci bezlitośni

Festiwal Pizzy w Pizza Hut to wydarzenie, które odbywa się pod hasłem: Jesz i pijesz, ile chcesz. Za z góry określoną kwotę można zamówić dowolną ilość pizzy, z napojami lub bez. Internauci ostro krytykują tegoroczne ceny akcji i dają upust emocjom w komentarzach.

Trwa głosowanie w plebiscycie na Najlepszy Roślinny Produkt 2022

Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy wszedł w kolejny etap. Do 31 stycznia konsumenci mogą oddawać głosy na produkty i marki, które szczególnie zapadły im w pamięć, wpłynęły na ich zwyczaje żywieniowe lub ułatwiły dostęp do pełnowartościowej diety roślinnej.

Kraków z najtańszą ofertą wegańską w Europie

Kraków zajął pierwsze miejsce w rankingu europejskich miast z najbardziej atrakcyjną cenowo ofertą wegańskich restauracji. W pierwszej dwudziestce znalazły się także Warszawa i Łódź. Zestawienie utworzono na podstawie analizy danych z 3,5 miliona roślinnych lokali na świecie.

Selgros Cash & Carry i Caritas Polska zapraszają potrzebujących do wigilijnego stołu

Caritas Polska zorganizuje 24 grudnia spotkania wigilijne dla potrzebujących. W 85 miastach przygotowane zostaną stoły z daniami wigilijnymi, a także paczki świąteczne dla 20 tysięcy osób. Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym wydarzenia i fundatorem produktów jest Selgros Cash & Carry.

Zwycięskie restauracje plebiscytu gości Restaurant Week

135 tysięcy gości Restaurant Week spotkało się przy wspólnym stole w tegorocznej edycji festiwalu. Po wizycie w jednej z ponad 400 restauracji w kraju mieli oni szansę, by ocenić dania, obsługę i atmosferę lokalu. Oto wyniki plebiscytu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej