- Daniel Craig wystapił w kampanii polskiej wódki. Zdjęcie: Shutterstock.com
Klip promujący markę został wyreżyserowany przez nagrodzonego Nagrodą Akademii reżysera Taika Waititi. Filmik opowiada, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone. Craig wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf. Zawadiacko przemyka przez lobby, korytarze i dach luksusowego hotelu Cheval Blanc Paris, ani na moment nie tracąc rytmu. W końcu, z pozorną beztroską, aktor wchodzi do zachwycającego apartamentu, gdzie tanecznym krokiem zmierza do baru Belvedere. W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: „cięcie!”, po czym na ekranie pojawia się Taika Waitit i prosi Craiga o powtórzenie sceny.
W spocie aktor został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man.
Globalny start kampanii miał miejsce 9 listopada na Times Square, w kolejnych tygodniach pojawi się ona na kluczowych rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce.