x

Pyszne.pl oficjalnym sponsorem polskiej transmisji Mistrzostw Świata 2022 w League of Legends

Kategoria: Twój biznes - wiedza    06.10.2022

Pyszne.pl, serwis do zamawiania posiłków online, został partnerem polskiej transmisji Mistrzostw Świata 2022 w League of Legends. Czy dzięki temu firma stanie się dostawcą jedzenia pierwszego wyboru wśród graczy?

Pyszne.pl, serwis do zamawiania posiłków online, został partnerem polskiej transmisji Mistrzostw Świata 2022 w League of Legends. Zdjęcie: Shutterstock.com
Pyszne.pl, serwis do zamawiania posiłków online, został partnerem polskiej transmisji Mistrzostw Świata 2022 w League of Legends. Zdjęcie: Shutterstock.com
Choć od premiery League of Legends minęło już kilkanaście lat, gra wciąż bije rekordy popularności. Jedne z najważniejszych rozgrywek, czyli Mistrzostwa Świata, potrafią zgromadzić wielomilionową publiczność przed ekranami na długie godziny. Nie dziwi więc fakt, że przykuwają uwagę największych, globalnych firm.

W tym roku do grona partnerów Mistrzostw dołączy Pyszne.pl, jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, który jest częścią grupy Just Eat Takeaway. Serwis zadba o dostawy ulubionych dań i przekąsek prosto do domu, tak, aby kibicie mogli cieszyć się najciekawszymi spotkaniami z pełnym brzuchem i bez zbędnych przerw.

Partnerstwo w ramach rozgrywek Worlds 2022 ma sprawić, że Pyszne.pl stanie się dostawcą jedzenia pierwszego wyboru wśród społeczności graczy.
– Najlepszy sposób dotarcia do fanów e-sportu i gier znaleźliśmy poprzez partnerstwo w obszarze najważniejszych rozgrywek e-sportowych w grę League of Legends – komentuje Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl. Just Eat Takeaway zostało oficjalnym partnerem krajowych transmisji Worlds 2022 w Hiszpanii, Polsce i Niemczech.

Faza play-in turnieju Worlds 2022 rozpoczęła się 29 września. Z uwagi na to, że najważniejsze międzynarodowe zawody w League of Legends odbywają się w tym roku w USA i Meksyku, mecze są transmitowane od godziny 22:00, a retransmisje odbywają się następnego dnia od godziny 10:00 rano.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

6 najważniejszych trendów na rynku żywności. Raport targów SIAL PARIS

Jak w najbliższych latach zmieni się rynek żywności? Prezentujemy sześć trendów opracowanych na zlecenie Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL PARIS. Z raportu wynika, że konsumenci coraz chętniej odtwarzają w domu smaki poznane w restauracjach oraz przywiązują wagę do określeń "bio" i "eko".

Czarna lista uciążliwych klientów gastronomii. Czy to legalne?

W Holandii do centralnego rejestru trafią osoby, które w przeszłości sprawiały już problemy w restauracjach, klubach czy hotelach. Na tej podstawie będzie można nie wpuścić ich do lokalu.

Od kwietnia cukiernie i piekarnie zapłacą mniej za gaz. Ulga nie obejmie jednak wszystkich

Od 1 kwietnia do końca 2023 roku piekarnie oraz cukiernie będą mogły korzystać z obniżonych cen gazu. Stawka jest prawie trzykrotnie niższa od ceny rynkowej. Decyzję w tej sprawie podjął właśnie rząd.

Eksperci: Fine dining musi otworzyć się na nowy typ klienta, by przetrwać kryzys

Nie wszystkie segmenty gastronomii inflacja dotyka w takim samym stopniu. Rynek dóbr luksusowych zdaje się wychodzić z kryzysu obronną ręką, co nie znaczy, że nie stoją przed nim istotne wyzwania - uważają uczestnicy debaty zorganizowanej przez Food and Design.

Co drugi Polak nie chce rozmawiać z kelnerem podczas składania zamówienia

Klienci restauracji coraz częściej chcieliby składać zamówienia w restauracjach z użyciem technologii i aplikacji bezprzewodowych. Chętnie ograniczyliby także kontakt z kelnerem - wynika raportu Retail od Adyen, dotyczącego sektora gastronomii w Polsce.

Subway rozważa sprzedaż i podbija swoją cenę

Franczyzowa sieć barów szybkiej obsługi z kanapkami, sałatkami i wrapami szuka nowego właściciela. Pertraktacje są wciąż na wczesnym etapie, ale mówi się, że sieć warta jest ponad 10 mld dol. Cenę sieć podbija dzięki transformacji lokali.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej