– Kreatura jest miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych, wynikających z niezależnego myślenia. Już w zeszłym roku na Kreaturze okazało się, że rozmaite zmiany spowodowane COVID-19 stały się pozytywną inspiracją dla doskonałych prac. I nie chodzi tylko o prace, które trafiły do kategorii specjalnej Marketing w czasie pandemii, ale także o wiele innych projektów, które wzięły pod uwagę nowe insighty czy zyskujące na znaczeniu – zapowiada Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”, organizatora konkursu.
Jury oceni i nagrodzi projekty w 25 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), DOOH Radio, Digital, Influencer marketing, Event, Gaming, Ambient, Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Podcasty, Kampania public relations, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Kampania employer branding/HR, Kampania/projekt niskobudżetowy, Reklama własna, Open, Salon Odrzuconych, Marketing w czasie pandemii oraz Kreatura X. Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura organizowany jest od 1996 r. przez magazyn branżowy „Media Marketing Polska” – wydawany przez VFP Communications Ltd. (wydawcę m.in. „Food Service” oraz www.ouichef.pl).
Zgłoszenia nadsyłać można do 13 października. Szczegóły na kreatura.pl