x

Kreatywne projekty w branży gastro poszukiwane

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    03.10.2022

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Konkurs skierowany jest także do przedstawicieli branży gastronomicznej, firm z sektora HoReCa oraz restauracji.

Fot. materiały branżowe
Fot. materiały branżowe
Szukamy twórczych interpretacji rzeczy powszednich i niecodziennych. Liczymy na kreatywne obrazy, projekty i przekazy. Poszukujemy strategicznych konceptów i innowacyjnych nośników komercyjnych treści. Stawiamy na emocje i promocję unikatowych wartości. Pożądane świeżość, lekkość i oryginalność przekazu oraz ponadprzeciętna jakość wykonania.
– Kreatura jest miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych, wynikających z niezależnego myślenia. Już w zeszłym roku na Kreaturze okazało się, że rozmaite zmiany spowodowane COVID-19 stały się pozytywną inspiracją dla doskonałych prac. I nie chodzi tylko o prace, które trafiły do kategorii specjalnej Marketing w czasie pandemii, ale także o wiele innych projektów, które wzięły pod uwagę nowe insighty czy zyskujące na znaczeniu – zapowiada Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”, organizatora konkursu.

Jury oceni i nagrodzi projekty w 25 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), DOOH Radio, Digital, Influencer marketing, Event, Gaming, Ambient, Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Podcasty, Kampania public relations, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Kampania employer branding/HR, Kampania/projekt niskobudżetowy, Reklama własna, Open, Salon Odrzuconych, Marketing w czasie pandemii oraz Kreatura X. Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura organizowany jest od 1996 r. przez magazyn branżowy „Media Marketing Polska” – wydawany przez VFP Communications Ltd. (wydawcę m.in. „Food Service” oraz www.ouichef.pl).

Zgłoszenia nadsyłać można do 13 października. Szczegóły na kreatura.pl

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Hala Koszyki nagrodzona za akcję "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii"

Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Stołeczna food hala zdobyła I miejsce w kategorii "Wydarzenie Roku" za akcję marketingową "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii".

Białoruś żegna się z siecią McDonald’s - jej miejsce zajmuje rosyjski brand

McDonald’s powoli znika z rynku wschodniego, tym razem z Białorusi. Jak donosi agencja PAP, zastąpi go rosyjska sieć gastronomiczna Wkusno i Toczka. Internauci mówią o "pożegnaniu z epoką", a Aleksander Łukaszenka za odejście amerykańskiej sieci dziękował Bogu.

Targi HORECA®/ GASTROFOOD/ ENOEXPO® - podsumowanie

Ponad 300 wystawców, 8843 odwiedzających, szkolenia i warsztaty, degustacje Master Class, konkursy winiarskie i wydarzenia towarzyszące: Mistrzostwa Polski Roasting & Cup Tasters oraz Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie - tak można podsumować trzy dni targów HORECA®/ GASTROFOOD/ ENOEXPO®.

Foodtech.ac organizuje największą foodtechową imprezę roku

Szóstą edycję akceleratora Foodtech.ac, która odbędzie się 8 grudnia, zwieńczy Demo Day. To święto wszystkich startupów, inwestorów, osób i firm, które widzą potrzebę zmiany sposobu, w jaki żyjemy i się odżywiamy oraz możliwość ogromnych inwestycji w ten rynek.

Jakub Żymelski i Bartosz Zajdel mistrzami Polski w przyrządzaniu dziczyzny

Tegorocznymi mistrzami Polski w przyrządzaniu dziczyzny są Jakub Żymelski, zastępca szefa kuchni hotelu i restauracji Antonińska w Lesznie oraz Bartosz Zajdel, szef kuchni restauracji Loft w Gostyniu.

Konkurs Les Chefs en Or - Polska Edycja rozstrzygnięty!

Weronika Gurynow z Zespołu Szkół Gastronomicznych im. prof. E. Pijanowskiego w Warszawie zwyciężyła w kolejnej edycji konkursu Les Chefs en Or organizowanego przez Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej