x

Next Day Studio - ruszamy od 2 listopada

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    23.09.2022

Magazyny "Food Service", "Media Marketing Polska" oraz "Handel" łączą siły w kolejnej edycji projektu Next Day Studio. W każdą środę listopada poruszać będziemy tematy ważne z punktu widzenia pracowników i właścicieli gastronomii.

Nasi dziennikarze i zaproszeni eksperci mówić będą o trendach, zmianach i zupełnie nowych zjawiskach konsumenckich oraz ich wpływie na biznesową rzeczywistość. Ostatnie kilka lat znacząco zmieniło świat, w którym żyjemy. Pandemia, wojna w Ukrainie czy narastający kryzys klimatyczny to tylko niektóre ze zjawisk kształtujących naszą codzienność także w odniesieniu do rynku HoReCa.

W projekcie Next Day Studio przyglądamy się tym zmianom, skupiając się przede wszystkim na konsumentach, bo to od ich postaw, wyborów czy preferencji będzie zależał model działania firm, restauracji czy usługodawców. Sprawdzimy, jak niepewność ekonomiczna i potrzeba oszczędzania wpływają na cały rynek. Porozmawiamy o pieniądzach, ekonomii w zarządzaniu lokalem oraz oszczędzaniu.

Pochylimy się nad proekologicznymi postawami klientów restauracji i nad tym, w jaki sposób gastronomia powinna rozmawiać o wartościach. A to wszystko przedstawimy w atrakcyjnej i wielorakiej formie: artykułów, podcastów i rozmów wideo publikowanych w naszych mediach społecznościowych i naszej stronie WWW.

Co tydzień, w każdą listopadową środę, omawiać będziemy jedną z kluczowych zmian zachodzących na rynku HoReCa – od przemian ekonomicznych po społeczne i kulturowe. Przyjrzymy się optymalizacji kosztów prowadzenia restauracji. Zastanowimy się, czy kryzys można wykorzystać w twórczy sposób i czy w czasach wojny oraz zarazy wypada jeszcze reklamować ofertę lunchową w social mediach. Zbadamy się także, czy neutralność klimatyczna w gastronomii jest możliwa oraz co oznacza ona w praktyce. Spróbujemy odpowiedzieć też na pytanie, czy w czasach ciągłego wzrostu cen fine dining ma jeszcze rację bytu oraz komu w dobie internetu i social mediów potrzebni są jeszcze profesjonalni recenzenci kulinarni.

Startujemy już 2 listopada. Śledźcie nas na OuiChef.pl oraz w naszych mediach społecznościowych.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MAKRO Polska zrealizowało założenia strategii odpowiedzialnego biznesu na rok 2022

Realizacja założeń strategii odpowiedzialnego biznesu jest istotnym elementem działalności MAKRO Polska. W 2022 roku firma skupiła się między innymi na: rozwoju kultury bezpieczeństwa żywności, minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko oraz wdrożeniu programów wspierających pracowników.

Selgros Cash & Carry sponsorem Ogólnopolskiego Turnieju Kucharskiego dla uczniów szkół gastronomicznych

16 uczestników z 8 szkół walczyło o tytuł najlepszego młodego kucharza podczas finału VII Ogólnopolskiego Turnieju Kucharskiego. Sponsorem wydarzenia był Selgros Cash & Carry.

Foodsi, Restaurant Week i Free Now we wspólnej kampanii

Tej wiosny Foodsi kontynuuje przekaz "Tu się nie marnuje", zwracający uwagę na problem marnotrawienia jedzenia, a dodatkowo zachęca do dbania nie tylko o planetę, ale również o własne samopoczucie. Aby lepiej realizować te misję Foodsi łączy siły z Free Now i Restaurant Week.

Giancarlo Russo trenerem Akademii Inspiracji MAKRO

Do grona trenerów Akademii Inspiracji MAKRO dołączył Giancarlo Russo - znany propagator kuchni włoskiej w branży HoReCa. Poprowadzi on cykl warsztatów dotyczących trzech regionów kuchni włoskiej. Szkolenia skierowane są do zawodowych kucharzy i szefów kuchni.

Yannick Lohou i Tomasz Łagowski prowadzącymi 8 warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Ósme warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere odbyły się 6 marca w restauracji Belvedere. Młodzi adepci sztuki kulinarnej mieli tym razem możliwość pracy z dwoma wybitnymi szefami kuchni oraz wzięcia udziału w kolejnym wykładzie eksperckim w budynku XVIII - wiecznej Nowej Oranżerii.

Poznańskie restauracje dołączają do przewodnika Michelin

Poznań dołączy do miast, których restauracje opisane są w słynnym przewodniku Michelin. Znajdzie się w nim obok Warszawy i Krakowa.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej