x

#FoodLooksGood! Ruszyły rezerwacje na Restaurant Week

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    15.09.2022

Restaurant Week powraca pod hasłem #FoodLooksGood! Ma ono zachęcać gości restauracji do robienia zdjęć dań i dzielenia się nimi w social mediach. Od 12 października do 13 listopada trzy pięknie podane potrawy i koktajl dostępne będą w cenie 69 zł w ponad 400 lokalach.

Oferta poznańskiej restauracji Momo Love At. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta poznańskiej restauracji Momo Love At. Zdjęcie: materiały prasowe
Jednym z najpopularniejszych trendów w mediach społecznościowych jest fotografowanie jedzenia, czyli foodstagramming. Kształty, kolory, tekstury, kompozycje dań na talerzu – mówi się, że nawet 50% smaku to wygląd jedzenia. Prezentacja dań na talerzu czy dobór zastawy bywają ważniejsze niż jego składniki... Ogólnopolska kampania #FoodLooksGood będzie zachęcać gości restauracji do robienia zdjęć dań i dzielenia się nimi w social mediach.

– To będzie najbardziej „instagramowa" edycja Restaurant Weeka, w której restauracje przygotują kolorowe dania, estetycznie zaaranżowane na talerzu, tak by goście mogli nie tylko pysznie zjeść, ale i zrobić piękne zdjęcia jedzenia, którymi podzielą się w swoich social mediach – mówi Monika Kamińska, senior marketing manager Restaurant Week.
– Tej jesieni zasmakujemy oczami. Na gości czeka ponad 2500 popisowo podanych dań w ponad 400 najbardziej autorskich restauracjach w całej Polsce! – dodaje Marcin Wawrzeń, country manager Restaurant Week.

Oferta restauracji Sote w łódzkim hotelu Nobo. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta restauracji Sote w łódzkim hotelu Nobo. Zdjęcie: materiały prasowe
Restaurant Week odbędzie się w ponad 30 miastach. Po raz pierwszy goście będą mogli zapłacić za rezerwację dopiero po 30 dniach. Koszt trzydaniowego, autorskiego menu spoza karty składającego się z przystawki, dania głównego i deseru to 69 zł (- 20 zł przy płatności kartą Visa). Każdy pełnoletni gość Festiwalu otrzyma w prezencie także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic Water lub Mocktail Kinley Yuzu. Premierowo w Warszawie dostępny będzie również bezalkoholowy mocktail Martini Vibrante.

Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum. Rezerwacje: https://RestaurantWeek.pl/ oraz https://app.rclb.pl


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Medaliści olimpiady pizzy wsparli WOŚP w nietypowy sposób

Zdobywcy miejsc na olimpiadzie Vera Pizza Napoletana w Neapolu spotkali się w Pabianicach. Tym razem jednak nie po to, by ze sobą rywalizować, a wspólnie zebrać pieniądze na szczytny cel, przygotowując nietypową pizzę.

Festiwal Pizzy w Pizzy Hut najdroższy od lat. Internauci bezlitośni

Festiwal Pizzy w Pizza Hut to wydarzenie, które odbywa się pod hasłem: Jesz i pijesz, ile chcesz. Za z góry określoną kwotę można zamówić dowolną ilość pizzy, z napojami lub bez. Internauci ostro krytykują tegoroczne ceny akcji i dają upust emocjom w komentarzach.

Trwa głosowanie w plebiscycie na Najlepszy Roślinny Produkt 2022

Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy wszedł w kolejny etap. Do 31 stycznia konsumenci mogą oddawać głosy na produkty i marki, które szczególnie zapadły im w pamięć, wpłynęły na ich zwyczaje żywieniowe lub ułatwiły dostęp do pełnowartościowej diety roślinnej.

Kraków z najtańszą ofertą wegańską w Europie

Kraków zajął pierwsze miejsce w rankingu europejskich miast z najbardziej atrakcyjną cenowo ofertą wegańskich restauracji. W pierwszej dwudziestce znalazły się także Warszawa i Łódź. Zestawienie utworzono na podstawie analizy danych z 3,5 miliona roślinnych lokali na świecie.

Selgros Cash & Carry i Caritas Polska zapraszają potrzebujących do wigilijnego stołu

Caritas Polska zorganizuje 24 grudnia spotkania wigilijne dla potrzebujących. W 85 miastach przygotowane zostaną stoły z daniami wigilijnymi, a także paczki świąteczne dla 20 tysięcy osób. Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym wydarzenia i fundatorem produktów jest Selgros Cash & Carry.

Zwycięskie restauracje plebiscytu gości Restaurant Week

135 tysięcy gości Restaurant Week spotkało się przy wspólnym stole w tegorocznej edycji festiwalu. Po wizycie w jednej z ponad 400 restauracji w kraju mieli oni szansę, by ocenić dania, obsługę i atmosferę lokalu. Oto wyniki plebiscytu.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej