x

Zmodernizowane Etno Cafe w apartamentowcu OVO Wrocław symbolem zmian w kawowej sieciówce

Kategoria: Twój biznes - wiedza    10.08.2022

Po gruntownym remoncie otwarto Etno Cafe w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowa odsłona kawiarni z menu poszerzonym m.in. o alkohol zbiega się ze zmianą strategii i koncepcji prowadzenia lokali sieciówki.

Po gruntownym remoncie otwarto Etno Cafe w apartamentowcu OVO Wrocław. Zdjęcie: materiały prasowe
Po gruntownym remoncie otwarto Etno Cafe w apartamentowcu OVO Wrocław. Zdjęcie: materiały prasowe
Po pandemii koronawirusa Etno Cafe wraca na ścieżkę rozwojową. W tym bardzo trudnym dla całej branży gastronomicznej okresie firma była zmuszona zamknąć cztery ze swoich 23 lokali. Teraz kończy restrukturyzację i wyznacza nowe cele związane z rozwojem sieci kawiarni, produkcją kawy i rozbudową infrastruktury.

– Tym razem stawiamy na wzrost w normalnych warunkach. Dopasowujemy się do potrzeb zmieniającego się rynku. Jednocześnie mamy bardzo ambitne plany związane z rozwojem sieci kawiarni. Koncentrujemy się na największych miastach w kraju, ale prowadzimy negocjacje z dużymi zagranicznymi klientami biurowymi. W ciągu dwóch lat chcemy mieć 100 działających lokali w Polsce i Europie. Do tego dokładamy rozwój infrastruktury produkcyjnej w palarni oraz samych produktów. Chcemy, żeby Cold Brew, nasz autorski i pierwszy w Polsce browar kawowy, był zdrową i zrównoważoną alternatywą dla napojów energetycznych – mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel Etno Cafe.

Symbolem nowego otwarcia ETNO i zmiany w koncepcji prowadzenia marki jest remont jednej z najbardziej znanych kawiarni tej sieci w stolicy Dolnego Śląska – w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowe lokale ETNO mają funkcjonować zgodnie z założeniami szerszego całodziennego konceptu.

Nowa odsłona Etno Cafe we Wrocławiu z menu poszerzonym m.in. o alkohol zbiega się ze zmianą strategii i koncepcji prowadzenia lokali sieciówki. Zdjęcie: materiały prasowe
Nowa odsłona Etno Cafe we Wrocławiu z menu poszerzonym m.in. o alkohol zbiega się ze zmianą strategii i koncepcji prowadzenia lokali sieciówki. Zdjęcie: materiały prasowe
– Za rozwojem biznesowym idzie też zmiana w myśleniu o naszych kawiarniach. Rozszerzamy nasze menu. Wprowadzamy do niego nowe pozycje lunchowe i wieczorowe, skupione wokół pieczywa na zakwasie. To efekt współpracy z trzema rzemieślniczymi konceptami z Wrocławia. Dla naszych gości serwujemy koktajle alkoholowe i bezalkoholowe oraz wina ze Wzgórz Trzebnickich. Powiększony lokal OVO Wrocław będzie miał też świeży design, kiosk i nowe menuboardy. Wokół kawy chcemy stworzyć przestrzeń, której charakter będą tworzyć nasi goście – podsumowuje Marian Trąbiński, dyrektor operacyjny sieci kawiarni.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Pascal Brodnicki uruchamia restauracyjny codzienny catering PascalBox w eko-pudełkach

Na PascalBox.pl można już zarezerwować pięć posiłków dziennie z dostawą. To pierwszy z zaplanowanych formatów konceptu gastronomicznego PASCAL Franchise uruchamianego na podstawie umowy między Pascalem Brodnickim a spółką Food & Friends Polska S.A., której założycielami są Jan i Marek Rogala.

Wyposażenie kuchenne - ABC eksploatacji

Lodówki, zamrażarki, piece, kuchenki, płyty, zmywarki... Podpowiadamy, jak prawidłowo korzystać z wyposażenia kuchennego, aby nie doprowadzić do kosztownych w naprawie usterek.

Poza domem, z mlekiem, na pobudzenie. Jaką kawę pijemy najchętniej?

Polacy coraz częściej piją kawę poza domem, lubią dodawać do niej mleko, ale głównie krowie. Dużo rzadziej do swojego latte wybierają napój owsiany, sojowy czy migdałowy - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.

Jak nie polec na azjatyckim fusion?

Mnogość fantastycznych produktów importowanych z Dalekiego Wschodu oraz wyjątkowych dań, które można z nich przygotować, sprawia, że to jedzenie po prostu się nie nudzi!

Chleb w subskrypcji od twórcy Green Caffé Nero

Związana z Adamem Ringerem piekarnia Muffia Bakery rusza z prenumeratą pieczywa. To kolejna próba sprzedaży produktów spożywczych w ten właśnie sposób.

Brunch: powrót weekendowej biesiady

Wymyślono go pod koniec XIX w. po to, by zagospodarować lukę w czasie między śniadaniem a lunchem. Choć w Polsce znany jest od lat, nie cieszy się szczególnym powodzeniem. Czy po ponad 120 latach od swoich narodzin brunch jest dla gastronomii jeszcze atrakcyjny? Wbrew pozorom tak.

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej