x

PKN Orlen poszukuje dostawców zapiekanek

Kategoria: Twój biznes - oferta    10.08.2022

PKN Orlen prowadzi analizę rynku w zakresie potencjalnych dostawców zapiekanek, które pod marką własną koncernu byłyby przeznaczone do dalszej sprzedaży w jego punktach detalicznych. Odpowiedzi na zapytanie można składać do 24 sierpnia.

PKN Orlen poszukuje dostawców zapiekanek do sprzedaży w swych punktach detalicznych, m.in. w barach Stop Cafe. Zdjęcie: Shutterstock.com
PKN Orlen poszukuje dostawców zapiekanek do sprzedaży w swych punktach detalicznych, m.in. w barach Stop Cafe. Zdjęcie: Shutterstock.com
- W imieniu PKN Orlen zapraszamy do złożenia wstępnej propozycji w ramach zapytania o informację - RFI w zakresie produkcji i dostaw zapiekanek pod marką własną PKN Orlen do dalszej ich odsprzedaży w punktach detalicznych - oznajmia koncern w opublikowanej dokumentacji postępowania.

Jak wyjaśniono w ogłoszeniu, celem zapytania jest "analiza rynku, rozpoznanie potencjalnych dostawców oraz aktualnych cen w przedmiotowym zakresie", przy czym odpowiedź złożona w ramach tego postępowania jest "pierwszym krokiem w procesie wyboru dostawców będących producentami zapiekanek".

W opublikowanej dokumentacji PKN Orlen zwrócił się z prośbą do uczestników postępowania o załączenie prezentacji na temat swych firm z uwzględnieniem informacji dotyczących doświadczenia w przedmiotowym zakresie, opisania możliwości produkcyjnych i wolnych mocy produkcyjnych. Jak zaznaczono w ogłoszeniu, termin zakończenia składania odpowiedzi wyznaczono na 24 sierpnia.

Z danych Grupy Orlen za drugi kwartał tego roku wynika, że koncern dysponuje 2309 punktami sprzedaży pozapaliwowej, w tym: 1768 w Polsce, z czego 12 to Orlen w Ruchu, a także 326 w Czechach, 170 w Niemczech, 29 na Litwie i 16 na Słowacji. W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego Grupa Orlen odnotowała wzrost liczby punktów sprzedaży pozapaliwowej - w sumie o 69, przy czym najwięcej w Polsce - o 38.

W tym roku planowane nakłady inwestycyjne w Grupie Orlen to łącznie 15,2 mld zł, w tym 10,7 mld zł na rozwój, z czego 6% dotyczyć ma segmentu detalicznego. W tym czasie, jak podał ostatnio PKN Orlen, zakładany jest rozwój sieci stacji paliw - o ponad 30 obiektów, oraz rozwój sieci sprzedaży pozapaliwowej - o ponad 30 punktów, w tym Stop Cafe i Star Connect, a także wprowadzanie nowych usług i produktów.

Źródło: PAP

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Co drugi Polak nie chce rozmawiać z kelnerem podczas składania zamówienia

Klienci restauracji coraz częściej chcieliby składać zamówienia w restauracjach z użyciem technologii i aplikacji bezprzewodowych. Chętnie ograniczyliby także kontakt z kelner - wynika raportu Retail od Adyen, dotyczącymi sektora Gastronomii w Polsce.

AmRest: otwarcie lokalu Pizza Hut to koszt od 800 tys. do 1,5 mln zł

AmRest zaczynał jako franczyzobiorca, a dziś w ramach tzw. masterfranczyzy sam jest operatorem marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. O planach firmy, kolejnych otwarciach i nowych smakach pizzy opowiada Kacper Szczepański, kierownik ds. rozwoju franczyzy Pizza Hut w AmRest.

iVario w gastronomii - produkcja bez kompromisów

iVario to zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne, które zastępuje patelnie uchylne, kotły, frytownice i sprzęt do gotowania pod ciśnieniem. Gotowanie, smażenie i smażenie w głębokim tłuszczu może teraz odbywać się w jednym urządzeniu.

Glovo Local dla małych i średnich biznesów. Program obejmuje pomoc w rozwoju i digitalizacji

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu i dynamiczne ją rozwijać. Glovo chce wprowadzić ponad 250 tysięcy małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - poszukiwani franczyzobiorcy w mniejszych miastach

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - do tych dwóch szyldów gastronomicznych spółka Mex Polska szuka franczyzobiorców. Największy potencjał rozwojowy widzi w pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.

Convotherm ConvoSense. Welbilt kolejny raz zaskakuje innowacjami

Firma Welbilt z produktami z linii Convotherm od lat jest liderem rynku nowoczesnych urządzeń dla gastronomii. Do gamy dostępnych opcji Convotherm Maxx Pro dołączyła nowa funkcja ze sztuczną inteligencją ConvoSense. Zaprezentowano ją po raz pierwszy na targach Horeca Gastrofo na stoisku Mondo-Tech.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej