x

Euskadi jako pierwszy lokal w Polsce z prestiżowym certyfikatem Restaurants from Spain

Kategoria: Miejsca    05.07.2022

Krakowska restauracja Euskadi jako pierwsza w Polsce została uhonorowana przez hiszpańskie władze certyfikatem Restaurants from Spain. To międzynarodowy znak jakości wyróżniający te lokale poza Hiszpanią, które oferują autentycznie hiszpańską kuchnię i produkty wysokiej jakości.

Załoga restauracji Euskadi z certyfikatem Restaurants from Spain. Zdjęcie: materiały prasowe
Załoga restauracji Euskadi z certyfikatem Restaurants from Spain. Zdjęcie: materiały prasowe
Pysznie zjeść - to esencja hiszpańskiego stylu życia. A hiszpańska gastronomia jest jednym z fundamentów tamtejszej kultury i elementem promocji Hiszpanii za granicą. By uhonorować te restauracje, które potrafią przenieść gości w prawdziwie hiszpański klimat powstał certyfikat Restaurants from Spain.

Goście restauracji z takim certyfikatem mogą być pewni, że szef kuchni posiada kwalifikacje do przygotowywania hiszpańskich potraw, stosuje hiszpańskie przepisy, a w kuchni używa się oryginalnych produktów z Hiszpanii, w tym oliwy extra virgin, serów czy szynki i wędlin.

Hiszpańskie potrawy i wina stanowią większość oferty restauracji Euskadi. Zdjęcie: materiały prasowe
Hiszpańskie potrawy i wina stanowią większość oferty restauracji Euskadi. Zdjęcie: materiały prasowe
Również personel doskonale zna kartę i koncepcję restauracji, a hiszpańskie potrawy i wina stanowią większość oferty restauracji. Ludzie tworzący lokale z certyfikatem Restaurants from Spain to prawdziwi ambasadorowie hiszpańskiej kultury kulinarnej za granicą, a goście mogą cieszyć się autentyczną kuchnią hiszpańską, nie wyjeżdżając ze swojego kraju.

Euskadi jako pierwszy lokal w Polsce z prestiżowym certyfikatem Restaurants from Spain. Zdjęcie: materiały prasowe
Euskadi jako pierwszy lokal w Polsce z prestiżowym certyfikatem Restaurants from Spain. Zdjęcie: materiały prasowe
Certyfikat Restaurants from Spain przyznawany jest według obiektywnych i przejrzystych zasad przez komitet certyfikacyjny w Hiszpanii złożony z instytucji i stowarzyszeń, takich jak Królewska Akademia Gastronomiczna, hiszpańskie Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Gospodarki, Rada Apelacyjna Wina Sherry, Hiszpańska Federacja Wina, Przewodnik kulinarny REPSOL, Interporc i Rada Turystyki Kastylii-La Manchy.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej