x

Druga restauracja MAX Premium Burgers w Poznaniu już otwarta

Kategoria: Miejsca    21.06.2022

MAX Premium Burgers - najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery - otworzyła drugi lokal w Poznaniu, a tym samym - siedemnasty w Polsce.

MAX Premium Burgers – najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery – otworzyła drugi lokal w Poznaniu, a tym samym – siedemnasty w Polsce. Zdjęcie: materiały prasowe
MAX Premium Burgers – najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery – otworzyła drugi lokal w Poznaniu, a tym samym – siedemnasty w Polsce. Zdjęcie: materiały prasowe
Nowy poznański MAX jest zlokalizowany przy ul. Głogowskiej 236. Wnętrze charakteryzuje wyważony, skandynawski styl – typowy dla tej sieci restauracji. Stonowany klimat sali urozmaica ciepłe oświetlenie, które nadaje wnętrzu przytulnego charakteru. W sali konsumpcyjnej o powierzchni 136 m kw. znajduje się 70 miejsc siedzących. Ogródek oferuje 58 kolejnych.

W lokalu znajdują się zarówno kasy tradycyjne, jak i samoobsługowe (restauracja dysponuje aż pięcioma tego typu kasami). Goście zmotoryzowani mogą zamawiać i odbierać posiłki bezpośrednio do samochodu albo skorzystać z jednego z 28 miejsc parkingowych i zjeść wewnątrz restauracji.

Restauracje MAX słyną z tak zwanego „zielonego menu”, będącego wegetariańską alternatywą dla mięsnych propozycji. Sieć posiada w swojej ofercie produkt bezmięsny – Delifresh Plant Beef. Jego receptura została stworzona na bazie białka roślinnego, dzięki któremu burger wygląda i smakuje jak mięso. Goście mogą zamówić także burgera z serem halloumi, a nawet takiego, w którym tradycyjna bułka została zastąpiona sałatą lodową.

– Zbliża się nasze pięciolecie obecności w tym kraju. Od samego początku czujemy się tu mile widziani. Gościom smakują nasze burgery – zarówno mięsne, jak i te z zielonego menu. Rozwijamy się, a naszych restauracji stale przybywa – mówi ceo MAX Richard Bergfors.

Obecnie sieć zatrudnia ok. 6000 pracowników w ponad 170 restauracjach na terenie Szwecji, Polski, Norwegii i Danii. Pierwsza restauracja MAX Premium Burgers w Polsce ruszyła we wrześniu 2017 r. Dziś polska sieć liczy 17 lokali w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Radomiu, Gdańsku i na Śląsku.
MAX przykłada także dużą wagę do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W 2019 roku został jedyną europejską marką nagrodzoną przez ekspertów ONZ w konkursie Global Climate Action Award w kategorii „Go Climate Neutral Now”. Firma nie tylko równoważy wydzielanie się dwutlenku węgla z całego procesu produkcji swojej żywności, ale idzie o krok dalej – wychwytuje ten odpowiadający kolejnym 10%.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej