x

#makeitplant - globalna kampania Upfield Professional zachęca szefów kuchni do wprowadzania dań roślinnych

Kategoria: Lifestyle - ekologia    15.06.2022

Globalna kampania Upfield Professional pod hasłem #makeitplant zachęca do wprowadzania do menu dań roślinnych. Akcję zapoczątkowano na przełomie maja i czerwca podczas Worldchefs Congress 2022 w Abu Dhabi, jednego z najważniejszych na świecie wydarzeń dla branży gastronomicznej.

W ramach kampanii Upfield Professional wraz ze swoją marką alternatyw nabiału Violife zachęcają szefów kuchni do stosowania większej ilości składników pochodzenia roślinnego oraz zastępowania nimi produktów odzwierzęcych. Producent przekonuje, że produkty plant-based to nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo.

Upfield, którego oferta do 2025 roku ma być w 100% roślinna, chce być partnerem dla branży HoReCa i pomagać szefom kuchni na całym świecie skupiać się na zrównoważonych i roślinnych alternatywach produktów odzwierzęcych. Firma zapewni szefom kuchni cały czas poszerzaną gamę roślinnych produktów stworzonych i rozwijanych z myślą o profesjonalnej gastronomii oraz przepisy, szkolenia i promocję zrównoważonego jedzenia.

Kampania #makeitplant to kolejny krok w realizowaniu misji Upfield budowania lepszej przyszłości opartej na roślinach, ale także wskazanego w raporcie ESG celu zwiększenia wiedzy i umiejętności 40 tysięcy szefów kuchni na całym świecie w zakresie diety roślinnej i stworzenia sieci 5 milionów roślinnych szefów kuchni.

– Uczestnicy Światowego Kongresu Szefów Kuchni reprezentowali miliony kucharzy na całym świecie. Uświadamianie wyzwań jakie przed nami stoją, pokazywanie szans oraz opowiadanie, dlaczego warto gotować dla gości w sposób bardziej zrównoważony, oczywiście z zachowaniem smaku i przyjemności z gotowania, to wielkie wyzwanie – mówi Wiktor Orliński, kierownik marketingu ds. foodservice w Upfield Professional. – Podczas kongresu nasi eksperci aktywnie uczestniczyli również w kursach mistrzowskich, dyskusjach panelowych i pokazach, podobnie zresztą jak robią to cały czas promując kuchnię roślinną na polskim rynku – dodaje.

Szefowie Kuchni z Polski również mogą dołączyć do akcji #makeitplant – wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.abetterplantbasedfuture.com/en/makeitplant/pledge

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Biura nieprzyjazne środowisku są źródłem frustracji i rozczarowania pracowników

Wraz z powrotem pracowników do biur, widoczna jest zmiana ich oczekiwań dotyczących zrównoważonego rozwoju - 43% pracowników uważa, że biura są nieprzyjazne dla środowiska, a prawie połowa ankietowanych jest zawiedziona, że pracodawca nie poprawił niczego w tej kwestii w czasie trwania pandemii.

Polska fabryka McCain pod Wrocławiem w 100% zasilana zieloną energią

Kanadyjska firma rodzinna McCain otworzyła Farmę Solarną przy swojej fabryce w Chociwelu pod Wrocławiem. To punkt zwrotny w zrównoważonej transformacji firmy McCain i jej dążeniu do korzystania z odnawialnej energii elektrycznej.

Pstrąg z hodowli - ratunek dla ekosystemu. Odwiedzamy gospodarstwo Pustelnia na Lubelszczyźnie

W świecie idealnym żywilibyśmy się rybami pochodzącymi wyłącznie z naturalnych zbiorników wodnych. Niestety, niezrównoważone zarządzanie rybołówstwem zaburzyło ekosystem wodny. Dlatego warto kupować ryby, które pochodzą z akwakultur, takiej jak np. gospodarstwo Pstrąg Pustelnia na Lubelszczyźnie.

"Sprawiedliwa" czekolada, czyli słodko-gorzkie tajemnice branży kakao

Rolnicy z Południa uprawiający kakao zarabiają mniej niż 1 dolara dziennie. Eksperci rynku spożywczego podkreślają jednak, że konsumenci mają realny wpływ na ich warunki pracy. Fundacja Fairtrade Polska przypomina, jak możemy przyczynić się do zmian w branży czekoladowej.

Zero waste - triki szefów kuchni restauracji Plac Hallera, Art Sushi i Szklarnia

Jak gospodarnie gotować i planować pracę w kuchni, aby nie marnować jedzenia? Podpowiadają szefowie warszawskich restauracji Plac Hallera, Art Sushi i Szklarnia - biorą one udział w wiosennej edycji Restaurant Week, która odbywa się w formule #zerowaste.

To Good To Go: Straty? Nigdy więcej!

W biznesie gastronomicznym kluczowe jest ograniczanie start. Tymczasem krótka żywotność produktów sprawia, że świeże i pyszne artykuły często lądują w koszu. Rozwiązaniem jest współpraca z aplikacją Too Good To Go, z której w Polsce korzysta już 1,5 miliona konsumentów.

Inne kategorie

Podcasty

Koniec papierowego kubka jest bliski? [PODCAST]

Ekologia coraz mocniej oddziałuje na wszystkie sfery życia i powoli wkracza także tam, gdzie jeszcze nie tak dawno w ogóle o niej nie myślano - do kawiarni, restauracji, barów. Jak ekologicznie prowadzić gastronomię? Rozmawiamy o tym z Krzysztofem Rzymanem, właścicielem kawiarni STOR w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej