Specjalny punkt odbioru zamówień z aplikacji Glovo, tzw. pick-up point, na terenie festiwalu sprawi, że uczestnikom Kortowiady nie zabraknie w tym roku absolutnie niczego. Wybrane produkty z McDonald’s będzie można zamówić i odebrać bez przerywania zabawy.
Dostawa Glovo będzie jeszcze bliżej
Ulubiony zespół muzyczny na scenie, przyjaciele, dobra zabawa i... zamówienie jedzenia na teren festiwalu? Glovo mówi tak! Jak to będzie działać? Bezpośrednio na terenie tegorocznej Kortowiady Glovo przygotuje swój pick-up point. Będzie on działał podczas drugiego, trzeciego i czwartego dnia olsztyńskich juwenaliów.
Użytkownicy aplikacji Glovo bawiący się na imprezie będą mogli zamówić ulubione zestawy z McDonald’s i odebrać je ze wspomnianego punktu odbioru. Dania będzie można zjeść w komfortowych warunkach, bowiem zaraz obok punktu Glovo będzie zlokalizowana strefa chill out McDonald’s.
– Olsztyńskie juwenalia to impreza znana w całej Polsce, a nawet poza jej granicami. Tego typu wydarzenie to wyzwanie logistyczne dla organizatorów, aby zapewnić dostęp do niezbędnej infrastruktury i usług. Dzięki szybkim dostawom z Glovo ułatwimy studentom oraz wszystkim uczestnikom wydarzenia dostęp do ulubionego jedzenia. Nasz pick-up point to pierwsze tego typu, innowacyjne rozwiązanie, ale jesteśmy przekonani, że spodoba się naszym użytkownikom. Już teraz planujemy więcej takich inicjatyw – mówi Katarzyna Lodwick, regional manager w Glovo.
– Kortowiada to imprezowa wizytówka Olsztyna, co roku robimy wszystko, by była nie tylko bezpieczna, ale także spełniająca coraz wyższe wymagania uczestników. Cieszę się, że tegoroczna edycja będzie wyróżniać się tak nowoczesną usługą, jak możliwość zamówienia jedzenia z ulubionej restauracji wprost na teren festiwalu – mówi Piotr Wałejko, przewodniczący Samorządu Studenckiego UWM w Olsztynie.
Będą promocje
Glovo nie zapomniało także o promocjach i atrakcjach dla festiwalowiczów. Podczas olsztyńskich juwenaliów będzie obowiązywało m.in. 20 zł zniżki dla nowych użytkowników na pierwsze zamówienie - wystarczy użyć kodu KORTOWIADA.
Nie zabraknie również promocji na zamówienia z sieci restauracji McDonald’s, bowiem pick-up point to część czerwcowej kampanii McDonald’s i Glovo o nazwie „Brakuje tylko Maka?". Z kodem „SMACZEK” uczestnicy olsztyńskich juwenaliów będą mogli liczyć na darmową dostawę (przy zamówieniu od 35 zł).