x

Glovo dostarczy zamówienia na festiwal muzyczny Kortowiada. Koniec z kolejkami po jedzenie!

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    01.06.2022

To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane przez platformę delivery na imprezie masowej - na terenie 61. Juwenaliów Olsztyńskich Glovo uruchomi punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji. Nie zabraknie konkursów, zniżek i promocji.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Olsztyńska Kortowiada to największy festiwal studencki w Polsce. W tym roku Glovo, jako główny sponsor imprezy, przygotowało dla festiwalowiczów niespodziankę, która ułatwi im dostęp do ulubionego jedzenia.

Specjalny punkt odbioru zamówień z aplikacji Glovo, tzw. pick-up point, na terenie festiwalu sprawi, że uczestnikom Kortowiady nie zabraknie w tym roku absolutnie niczego. Wybrane produkty z McDonald’s będzie można zamówić i odebrać bez przerywania zabawy.

Dostawa Glovo będzie jeszcze bliżej
Ulubiony zespół muzyczny na scenie, przyjaciele, dobra zabawa i... zamówienie jedzenia na teren festiwalu? Glovo mówi tak! Jak to będzie działać? Bezpośrednio na terenie tegorocznej Kortowiady Glovo przygotuje swój pick-up point. Będzie on działał podczas drugiego, trzeciego i czwartego dnia olsztyńskich juwenaliów.
Użytkownicy aplikacji Glovo bawiący się na imprezie będą mogli zamówić ulubione zestawy z McDonald’s i odebrać je ze wspomnianego punktu odbioru. Dania będzie można zjeść w komfortowych warunkach, bowiem zaraz obok punktu Glovo będzie zlokalizowana strefa chill out McDonald’s.

– Olsztyńskie juwenalia to impreza znana w całej Polsce, a nawet poza jej granicami. Tego typu wydarzenie to wyzwanie logistyczne dla organizatorów, aby zapewnić dostęp do niezbędnej infrastruktury i usług. Dzięki szybkim dostawom z Glovo ułatwimy studentom oraz wszystkim uczestnikom wydarzenia dostęp do ulubionego jedzenia. Nasz pick-up point to pierwsze tego typu, innowacyjne rozwiązanie, ale jesteśmy przekonani, że spodoba się naszym użytkownikom. Już teraz planujemy więcej takich inicjatyw – mówi Katarzyna Lodwick, regional manager w Glovo.

– Kortowiada to imprezowa wizytówka Olsztyna, co roku robimy wszystko, by była nie tylko bezpieczna, ale także spełniająca coraz wyższe wymagania uczestników. Cieszę się, że tegoroczna edycja będzie wyróżniać się tak nowoczesną usługą, jak możliwość zamówienia jedzenia z ulubionej restauracji wprost na teren festiwalu – mówi Piotr Wałejko, przewodniczący Samorządu Studenckiego UWM w Olsztynie.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Będą promocje
Glovo nie zapomniało także o promocjach i atrakcjach dla festiwalowiczów. Podczas olsztyńskich juwenaliów będzie obowiązywało m.in. 20 zł zniżki dla nowych użytkowników na pierwsze zamówienie - wystarczy użyć kodu KORTOWIADA.

Nie zabraknie również promocji na zamówienia z sieci restauracji McDonald’s, bowiem pick-up point to część czerwcowej kampanii McDonald’s i Glovo o nazwie „Brakuje tylko Maka?". Z kodem „SMACZEK” uczestnicy olsztyńskich juwenaliów będą mogli liczyć na darmową dostawę (przy zamówieniu od 35 zł).



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Letnia odsłona Fine Dining Week

Od 6 do 31 lipca odbędzie się festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week. Szefowie kuchni z ponad 100 restauracji przygotowali dla festiwalowych gości popisowe, autorskie menu spoza karty oraz niespodzianki smakowe, dzieląc się swoją filozofią kuchni.

Bocuse d’Or Poland on Tour - kolacje dla szerokiej publiczności

Bocuse d’Or Poland On Tour to projekt Akademii Bocuse d’Or Polska skierowany do szerszej publiczności. Podczas cyklu kolacji będzie można spróbować dań uczestników krajowych selekcji i szefów z Akademii oraz spotkać autorytety polskiej sceny kulinarnej. Najbliższa kolacja 24 czerwca w Sopocie.

Robot-kelner w Pizza Hut. Sieć stawia na innowacje

Pizza Hut prowadzi od maja test robotów BellaBot w dwóch lokalizacjach w Polsce. Obsłużeni przez roboty-kelnerów mogą zostać goście warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek. Roboty z sympatycznymi buziami kotów wspierają pracę zespołu, wywołując uśmiechy konsumentów.

Za nami Whisky Day Cracow

Czwarty raz z rzędu Kraków stał się polską stolicą obchodów międzynarodowego dnia whisky, nieoficjalnego święta, które dało początek festiwalowi Whisky Day Cracow.

Ginweek - rusza nowy festiwal poświęcony ginowi

Moda na gin rozkwita w polskich barach! Od 1 do 19 czerwca w pięciu największych polskich miastach odbędzie się premierowa edycja festiwalu promocji kultury ginu - GinWeek. W ponad 60 topowych barach można skosztować zestawu dwóch koktajli w cenie 39 zł.

Gastro dla Ukrainy - nie sprint, lecz maraton

Wybuch wojny za naszą wschodnią granicą zszokował wszystkich. Nie było jednak czasu do namysłu, pomoc dla uciekających Ukraińców musiała być zorganizowana od razu. Ludzie gastronomii zmobilizowali się błyskawicznie. Do dzisiaj kucharze wspólnie z wolontariuszami wydali kilkanaście milionów posiłków.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej