- Pizza Hut prowadzi od maja test robotów BellaBot w dwóch lokalizacjach w Polsce. Zdjęcie: materiały prasowe
Z duchem czasu
Robot posiada 4 podświetlane tace o łącznej ładowności 40 kg, może więc udźwignąć 2 razy więcej niż człowiek, dzięki czemu jednorazowo dostarczanych jest więcej zamówień, w szybszym tempie. Kelnerzy zyskują cenny czas, który mogą poświęcić gościom.
Dzięki zaawansowanej technologii robot-kelner jest w stanie bezpiecznie i precyzyjnie poruszać się pomiędzy stolikami. Może przywitać gości, zaprowadzić do dowolnego stolika, a po dotarciu do celu powiadomić o tym głosowym przypomnieniem numeru stołu.
- Pizza Hut, jako marka idąca z duchem czasu i chcąc uatrakcyjnić doświadczenie, jakim jest wizyta w naszej restauracji, podąża za nowinkami technologicznymi – mówi Krzysztof Nester, kierownik regionalny restauracji Pizza Hut Zodiak w Warszawie. - Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie dwóch robotów jednocześnie - działają one w trybie kooperacji, odciążając pracowników i podnosząc jakość obsługi klienta. Choć obecność robotów na razie jest na etapie testów, widzimy że wywołują one uśmiech na twarzach gości, którzy chętnie robią sobie z nimi zdjęcia, czy nagrywają filmy. Robot kelner to dobre rozwiązanie w branży gastronomicznej i hotelarskiej, zapewniające sprawną dostawę posiłków oraz odbiór brudnych naczyń. Sam robot przyciąga również uwagę klientów i wzbudza ich sympatię. Jednocześnie realnie skraca czas obsługi klienta.
Co łączy robota i kota?
BellaBot to robot o wyglądzie kota, który wchodzi w interakcję z człowiekiem. Robot nie tylko wygląda jak kot, ale nawet miauczy! Mimiką i głosem reaguje na drapanie za uchem, czy głaskanie. Zapewnia to niezapomniane doświadczenie gościom, którzy wręcz uganiają się za nim po sali. Kelner-robot może również umilić urodziny gości restauracji - potrafi śpiewać "Sto Lat!",
- Klient może go pogłaskać, a ten zareaguje mimiką i głosem. To unikalne doświadczenie, które na długo zostanie w pamięci gości i mamy nadzieję, że zachęci ich do ponownej wizyty, a także pozytywnych recenzji wśród znajomych i w mediach społecznościowych – mówi Krzysztof Nester.
W ciągu najbliższych tygodni na profilach w mediach społecznościowych Pizzy Hut na gości restauracji czeka konkurs. Wystarczy zrobić zdjęcie Belli jak porusza się z gracją po lokalu, udostępnić je i oznaczyć profil Pizza Hut, a można zdobyć zniżkę do wykorzystania w restauracji.