x

Nowa kawiarnia Green Caffè Nero w sercu Wrocławia

Kategoria: Miejsca    01.06.2022

Green Caffè Nero poszerzyła sieć swoich kawiarni o nowy lokal przy ul. Szewskiej 8 we Wrocławiu. Nowoczesna architektura miejsca oraz jego usytuowanie wśród ceglanych kamienic odzwierciedlają kontrasty, którymi zachwyca turystów to pełne historii miasto.

Green Caffè Nero poszerzyła sieć swoich kawiarni o nowy lokal przy ul. Szewskiej 8 we Wrocławiu. Zdjęcie: materiały prasowe
Green Caffè Nero poszerzyła sieć swoich kawiarni o nowy lokal przy ul. Szewskiej 8 we Wrocławiu. Zdjęcie: materiały prasowe
Innowacyjna kawiarnia przy ulicy Szewskiej 8 jest już piątym lokalem sieci we Wrocławiu i dziesiątym poza Warszawą.
– Chcemy, by nasz lokal był stałym miejscem spotkań wrocławian, przestrzenią do odpoczynku w ciągu dnia oraz przystanią dla poznających miasto turystów – mówi Ewelina Karpińska, head of brand and marketing w Green Caffè Nero. – Doceniamy potencjał, jaki daje usytuowanie nowego lokalu zaledwie 200 metrów od Rynku Starego Miasta i jesteśmy pewni, że będzie to miejsce cenne z punktu widzenia miasta i jego mieszkańców – dodaje.

Green Caffè Nero przy ul. Szewskiej 8 we Wrocławiu. Obiekt wyróżnia się szklaną fasadą, w której przeglądają się pobliskie zabytkowe kamienice. Zdjęcie: materiały prasowe
Green Caffè Nero przy ul. Szewskiej 8 we Wrocławiu. Obiekt wyróżnia się szklaną fasadą, w której przeglądają się pobliskie zabytkowe kamienice. Zdjęcie: materiały prasowe
Obiekt wyróżnia się szklaną fasadą, w której przeglądają się pobliskie zabytkowe kamienice. Okolica otoczona jest budynkami w dawnym stylu znajdującymi się w centralnej części Starego Miasta. Bliskość miejskich atrakcji i miejsc turystycznych, takich jak wrocławski rynek, sprawia, że lokal jest wyeksponowany i bardzo widoczny dla przechodniów.

– Charakterystyczny wygląd budynku kawiarni wyróżniający się na tle Starego Miasta został odzwierciedlony także w sposobie aranżacji wnętrza. W środku znajduje się wiele inspiracji tradycją: dębowy bar z klasycznymi zdobieniami oraz rozmieszczone w nieregularnej przestrzeni tapicerowane fotele i kanapy. Kontrastujący akcent stanowią nietuzinkowe materiały wykończeniowe takie jak stal, siatki druciane i pordzewiała blacha. Wszystkie elementy składają się w spójną całość nadając nowemu miejscu charakteru tajemniczości i intymności – opowiada Marcin Piotrowski, architekt lokalu.

Sieć Green Caffè Nero rozwija się na terenie całego kraju, otwierając lokale z tradycyjną włoską kawą w nowych lokalizacjach. Niedawno reaktywowana została kawiarnia na Bulwarach Wiślanych w Warszawie.



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wine&Bar Grono w Warszawie - wino w miłym gronie

Co można stworzyć na 30 mkw w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Wszystko w jednym - taki jest właśnie Wine&Bar Grono.

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej