Jest o co walczyć, bo do zdobycia są nagrody w postaci bonów o wartości do 5000 zł do wykorzystania w Selgros Cash & Carry, fartuchy dla całego zespołu oraz szkolenia w Instytucie Kulinarnym. Termin zgłoszeń mija 15 czerwca. Szczegóły oraz regulamin są dostępne w sekcji bio na profilu Instytutu Kulinarnego na portalu Instagram.
- Obserwowanie umiejętności, technik kulinarnych i pomysłów innych kucharzy to ważny aspekt rozwoju w gastronomii. Jesteśmy ciekawi, jak nasze produkty marek własnych zainspirują naszych klientów – mówi Bartosz Peter, ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
Linia produktów marek własnych powstała głównie z myślą o odbiorcach z branży gastronomicznej i jest sukcesywnie rozbudowywana. Klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu dopasowanego do każdego rodzaju działalności.
Transgourmet Premium to oferta dla smakoszy, których pociągają rzadko spotykane składniki – szlachetna odmiana ryżu czy sól w płatkach. Quality adresowana jest do klientów ceniących jakość i sztukę kulinarną na najwyższym poziomie, zaspokajając niemal wszystkie wymagania nowoczesnych zakładów gastronomicznych, restauracji i hoteli. Z kolei linia produktów Economy powstała, aby zapewnić klientom solidne podstawy w każdej kuchni.
TOPSELLER i TOPSELLER XXL to marka dla tych, którzy poszukują podstawowych produktów w najniższej cenie.
Pełen asortyment jest dostępny zarówno w halach Selgros Cash & Carry, jak również dostarczany klientom Selgros HoReCa i Transgourmet Foodservice własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas.