x

Konkurs dla restauratorów z okazji 25-lecia Selgros Cash & Carry

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    23.05.2022

Z okazji jubileuszu 25-lecia Selgros Cash & Carry na profilu Instagram Instytutu Kulinarnego Transgourmet trwa konkurs dla restauratorów. Zadaniem uczestników jest przygotowanie potrawy z użyciem produktów marek własnych Transgourmet. Do wygrania atrakcyjne nagrody.

Przygotowaną potrawę należy sfotografować, podzielić się jej recepturą oraz opublikować zdjęcia na profilu własnego punktu gastronomicznego. Ważne jest również oznaczenie profilu Instytutu Kulinarnego Transgourmet wraz z hashtagiem #25latPrzemyślanychZakupów.  

Jest o co walczyć, bo do zdobycia są nagrody w postaci bonów o wartości do 5000 zł do wykorzystania w Selgros Cash & Carry, fartuchy dla całego zespołu oraz szkolenia w Instytucie Kulinarnym. Termin zgłoszeń mija  15 czerwca. Szczegóły oraz regulamin są dostępne w sekcji bio na profilu Instytutu Kulinarnego na portalu Instagram.

- Obserwowanie umiejętności, technik kulinarnych i pomysłów innych kucharzy to ważny aspekt rozwoju w gastronomii. Jesteśmy ciekawi, jak nasze produkty marek własnych zainspirują naszych klientów – mówi Bartosz Peter, ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Linia produktów marek własnych powstała głównie z myślą o odbiorcach z branży gastronomicznej i jest sukcesywnie rozbudowywana. Klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu dopasowanego do każdego rodzaju działalności.

Transgourmet Premium to oferta dla smakoszy, których pociągają rzadko spotykane składniki – szlachetna odmiana ryżu czy sól w płatkach. Quality adresowana jest do klientów ceniących jakość i sztukę kulinarną na najwyższym poziomie, zaspokajając niemal wszystkie wymagania nowoczesnych zakładów gastronomicznych, restauracji i hoteli. Z kolei linia produktów Economy powstała, aby zapewnić klientom solidne podstawy w każdej kuchni.
TOPSELLER i TOPSELLER XXL to marka dla tych, którzy poszukują podstawowych produktów w najniższej cenie.

Pełen asortyment jest dostępny zarówno w halach Selgros Cash & Carry, jak również dostarczany klientom Selgros HoReCa i Transgourmet Foodservice własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas. 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kurt scheller gwiazdą siódmych warsztatów Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Siódme spotkanie z cyklu Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere poświęcone były rybom i owocom morza. Ich gościem specjalnym był szwajcarski szef kuchni Kurt Scheller.

Konkurs Heinz Selection dla burgerowni niesieciowych

Heinz Selection to globalny program kierowany do burgerowni niesieciowych, które zrzeszają poniżej 5 punktów pod tą samą nazwą. Kwalifikacja do konkursu lokali przygotowujących i sprzedających burgery potrwa do 5 lutego. Finał odbędzie się na Gastrotargach SMAKKI w Warszawie - 25 marca 2023 roku.

GASTROTARGI SMAKKi: Czy gastronomii opłaca się być "eko"?

Rozmowy o byciu "eko" często sprowadzają się do dyskusji o kosztach. Wciąż pokutuje przekonanie, że to drogie rozwiązanie. Podczas GASTROTARGÓW SMAKKi, które odbędą się 23-25 marca w EXPO XXI w Warszawie, HoReCa przekona się, że "eko" to nie tylko eko-logia, ale też eko-nomia, czyli eko-efektywność.

Roślinne wyzwanie: misja oszczędzanie

Z powodu wysokiej inflacji oraz rosnących cen produktów spożywczych podczas podejmowania zakupów intuicyjnie sięgamy po tańsze opcje. Czy bazując na tanich artykułach, możemy stworzyć pełnowartościową dietę roślinną?

Plebiscyt RoślinnieJemy na najlepszy roślinny produkt 2022 r

Głosy na najlepszy roślinny produkt roku oddają konsumenci, więc dla producentów żywności nagroda jest szczególnie wartościowa. Wyróżnienia w Plebiscycie kampanii RoślinnieJemy zostaną przyznane w sześciu kategoriach.

Madrid Fusión Alimentos de España - w styczniu 2023 roku

Targi Madrid Fusión Alimentos de España po raz kolejny zostaną zorganizowane w madryckim centrum kongresowym IFEMA, gdzie na potrzeby wydarzenia wygospodarowano powierzchnię ponad 25 000 mkw. Impreza potrwa od 23 do 25 stycznia 2023 roku.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej