x

Akcja "Kawa za książkę" w Green Caffè Nero

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    26.04.2022

Za przekazanie przeczytanej książki Green Caffè Nero daje w zamian dowolny napój kawowy. Akcja "Kawa za książkę" potrwa do 30 kwietnia 2022 r. w 66 kawiarniach w Polsce. Celem akcji jest zachęcenie klientów do wstąpienia na kawę i odświeżenie biblioteczek, z których słyną lokale.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Istotnym punktem każdego lokalu Green Caffè Nero jest bogata biblioteczka zawierająca zarówno kultowe, jak i bardziej niszowe pozycje o różnorodnej tematyce, dzięki czemu goście mogą oddać się chwili relaksu przy ulubionej kawie i ciekawej książce.

Sieć stawia na gust swoich gości – tworzenie zbiorów na zasadzie wymiany za kawę ma już swoją wieloletnią tradycję w progach Green Caffè Nero i sprawdza się świetnie. Za swój wkład w rozwój czytelnictwa sieć została nagrodzona tytułem „Przyjaciela Książki” Polskiej Izby Książki.

– Książki są nieodłączną częścią naszych lokali, a ponieważ klienci chętnie po nie sięgają, staramy się regularnie odświeżać nasze biblioteczki, przy okazji promując misję przywracania dawnej tradycji kawiarnianej – kawiarni jako salonu spotkań przyjaciół, pracy czy po prostu odpoczynku. Chcemy oferować realne doświadczenia naszym gościom i rozpowszechniać czytelnictwo – wyjaśnia Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

Green Caffè Nero liczy również na budowanie świadomości ekologicznej odwiedzających.
– Widzimy wysoki walor ekologiczny naszej akcji. Zależy nam, by wartościowe książki zyskały drugie życie i mogły posłużyć innym osobom, uprzyjemniając im czas spędzony w naszej kawiarni. Cieszymy się, że nasi goście tak chętnie współtworzą przestrzeń Green Caffè Nero. Przez wszystkie lata wspólnie zebraliśmy już około 40 tys. książek – mówi Adam Ringer.

W ramach akcji „Kawa za książkę” za przyniesioną do jednej z kawiarni przeczytaną książkę odwiedzający otrzyma w prezencie wybraną przez siebie z aktualnej oferty kawę w dowolnym rozmiarze – małym, średnim lub dużym. Książki przekazywane do Green Caffè Nero powinny być w stanie nadającym się do dalszego użytku. Z akcji wyłączone są książki zawierające treści niezgodne z zasadami życia społecznego. Akcja odbywa się we wszystkich kawiarniach sieci na terenie Polski, a jej zasady dostępne są w regulaminie na oficjalnej stronie Green Caffè Nero.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kawa non-profit dla Ukrainy

Nie kilka procent, ale cała kwota ze sprzedaży ponad 1000 paczek polskiej kawy zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz Ukrainy. Kawa trafiła właśnie na półki i do e-sklepu Coffeedesk.

Ruszyły rezerwacje na jesienną edycję Restaurant Week

Jesienna odsłona festiwalu potrwa od 28 października do 15 listopada - szefowie kuchni przygotowują trzy dania w cenie 49 zł. W menu na pierwszym miejscu pojawią się potrawy jarskie i rybne, promowane będą składniki zero-waste, a zakazane - plastikowe słomki i opakowania na wynos.

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Essity wspiera walkę z COVID-19

Firma Essity przekazała 200 tys. dolarów na rzecz Światowej Organizacji Zdrowia, aby pomóc zapobiegać rozprzestrzenianiu się pandemii COVID-19 oraz wesprzeć prace nad szczepionką. Tork, marka należąca do Essity, organizuje dostawy potrzebnych artykułów.

Kolacja Charytwatywna w Poznaniu

Już 6. kwietnia o 19:00 w restauracji Figa odbędzie się kolacja charytatywna z okazji 10-lecia DRUŻYNA SZPIKU.

Polska - największy sad w Europie!

Trzy czwarte Polaków słyszało, że nasz kraj jest największym producentem jabłek w Europie. Ale tylko co piąty z nas wie, że produkujemy aż 3 miliony ton jabłek rocznie - ilość, którą można wypełnić 240 tysięcy TIR-ów! Dlatego jabłko będzie motywem przewodnim kampanii promującej Polskę.

Inne kategorie

Podcasty

Koniec papierowego kubka jest bliski? [PODCAST]

Ekologia coraz mocniej oddziałuje na wszystkie sfery życia i powoli wkracza także tam, gdzie jeszcze nie tak dawno w ogóle o niej nie myślano - do kawiarni, restauracji, barów. Jak ekologicznie prowadzić gastronomię? Rozmawiamy o tym z Krzysztofem Rzymanem, właścicielem kawiarni STOR w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej