x

Akcja "Kawa za książkę" w Green Caffè Nero

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    26.04.2022

Za przekazanie przeczytanej książki Green Caffè Nero daje w zamian dowolny napój kawowy. Akcja "Kawa za książkę" potrwa do 30 kwietnia 2022 r. w 66 kawiarniach w Polsce. Celem akcji jest zachęcenie klientów do wstąpienia na kawę i odświeżenie biblioteczek, z których słyną lokale.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Istotnym punktem każdego lokalu Green Caffè Nero jest bogata biblioteczka zawierająca zarówno kultowe, jak i bardziej niszowe pozycje o różnorodnej tematyce, dzięki czemu goście mogą oddać się chwili relaksu przy ulubionej kawie i ciekawej książce.

Sieć stawia na gust swoich gości – tworzenie zbiorów na zasadzie wymiany za kawę ma już swoją wieloletnią tradycję w progach Green Caffè Nero i sprawdza się świetnie. Za swój wkład w rozwój czytelnictwa sieć została nagrodzona tytułem „Przyjaciela Książki” Polskiej Izby Książki.

– Książki są nieodłączną częścią naszych lokali, a ponieważ klienci chętnie po nie sięgają, staramy się regularnie odświeżać nasze biblioteczki, przy okazji promując misję przywracania dawnej tradycji kawiarnianej – kawiarni jako salonu spotkań przyjaciół, pracy czy po prostu odpoczynku. Chcemy oferować realne doświadczenia naszym gościom i rozpowszechniać czytelnictwo – wyjaśnia Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

Green Caffè Nero liczy również na budowanie świadomości ekologicznej odwiedzających.
– Widzimy wysoki walor ekologiczny naszej akcji. Zależy nam, by wartościowe książki zyskały drugie życie i mogły posłużyć innym osobom, uprzyjemniając im czas spędzony w naszej kawiarni. Cieszymy się, że nasi goście tak chętnie współtworzą przestrzeń Green Caffè Nero. Przez wszystkie lata wspólnie zebraliśmy już około 40 tys. książek – mówi Adam Ringer.

W ramach akcji „Kawa za książkę” za przyniesioną do jednej z kawiarni przeczytaną książkę odwiedzający otrzyma w prezencie wybraną przez siebie z aktualnej oferty kawę w dowolnym rozmiarze – małym, średnim lub dużym. Książki przekazywane do Green Caffè Nero powinny być w stanie nadającym się do dalszego użytku. Z akcji wyłączone są książki zawierające treści niezgodne z zasadami życia społecznego. Akcja odbywa się we wszystkich kawiarniach sieci na terenie Polski, a jej zasady dostępne są w regulaminie na oficjalnej stronie Green Caffè Nero.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Medaliści olimpiady pizzy wsparli WOŚP w nietypowy sposób

Zdobywcy miejsc na olimpiadzie Vera Pizza Napoletana w Neapolu spotkali się w Pabianicach. Tym razem jednak nie po to, by ze sobą rywalizować, a wspólnie zebrać pieniądze na szczytny cel, przygotowując nietypową pizzę.

Festiwal Pizzy w Pizzy Hut najdroższy od lat. Internauci bezlitośni

Festiwal Pizzy w Pizza Hut to wydarzenie, które odbywa się pod hasłem: Jesz i pijesz, ile chcesz. Za z góry określoną kwotę można zamówić dowolną ilość pizzy, z napojami lub bez. Internauci ostro krytykują tegoroczne ceny akcji i dają upust emocjom w komentarzach.

Trwa głosowanie w plebiscycie na Najlepszy Roślinny Produkt 2022

Piąty plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2022 kampanii RoślinnieJemy wszedł w kolejny etap. Do 31 stycznia konsumenci mogą oddawać głosy na produkty i marki, które szczególnie zapadły im w pamięć, wpłynęły na ich zwyczaje żywieniowe lub ułatwiły dostęp do pełnowartościowej diety roślinnej.

Kraków z najtańszą ofertą wegańską w Europie

Kraków zajął pierwsze miejsce w rankingu europejskich miast z najbardziej atrakcyjną cenowo ofertą wegańskich restauracji. W pierwszej dwudziestce znalazły się także Warszawa i Łódź. Zestawienie utworzono na podstawie analizy danych z 3,5 miliona roślinnych lokali na świecie.

Selgros Cash & Carry i Caritas Polska zapraszają potrzebujących do wigilijnego stołu

Caritas Polska zorganizuje 24 grudnia spotkania wigilijne dla potrzebujących. W 85 miastach przygotowane zostaną stoły z daniami wigilijnymi, a także paczki świąteczne dla 20 tysięcy osób. Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym wydarzenia i fundatorem produktów jest Selgros Cash & Carry.

Zwycięskie restauracje plebiscytu gości Restaurant Week

135 tysięcy gości Restaurant Week spotkało się przy wspólnym stole w tegorocznej edycji festiwalu. Po wizycie w jednej z ponad 400 restauracji w kraju mieli oni szansę, by ocenić dania, obsługę i atmosferę lokalu. Oto wyniki plebiscytu.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej