Użytkownicy sami odbierają jedzenie w wyznaczonych godzinach, dzięki temu poznają dane miejsce, widzą, że robi ono coś dobrego i chętnie do niego wracają. To sytuacja win – win – win, bowiem zyskuje tu klient, biznes gastronomiczny i planeta.
Dzięki aplikacji już ponad 50 milionów klientów w 17 różnych krajach, w tym w USA i Kanadzie, ratuje codziennie jedzenie przed wyrzuceniem. W Polsce korzysta z niej 1,5 miliona konsumentów. Aplikacja dostępna jest już w 50 miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, a w tym roku planowane są kolejne wdrożenia. Przez ostatnie lata do Too Good To Go dołączyło ponad 3600 partnerów w Polsce, a globalnie ponad 100 tysięcy, tym samym sprawiając, że jest największą tego typu platformą na świecie.
Aby dołączyć do Too Good To Go wystarczy zostawić kontakt tutaj. Współpraca nie wiąże się z podpisywaniem umowy.