x

Bafra Kebab - nowe zasady współpracy franczyzowej

Kategoria: Twój biznes - oferta    11.02.2022

Bafra Kebab otworzyła już ponad 100 punktów serwujących popularne danie typu fast food. W 2022 roku franczyzodawca zamierza podwoić tę liczbę. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej.

Kebab. Zdjęcie: Shutterstock.com
Kebab. Zdjęcie: Shutterstock.com
Od stycznia 2022 roku firma Sweet Gallery, właściciel marki Bafra Kebab, umożliwiła franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem franczyzobiorcy.

– Oferujemy nowe warunki współpracy franczyzowej, dzięki którym biznes jest w pełni bezpieczny, a zasady współpracy są bardzo transparentne – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy również sieć Lodolandia & Kołacz na Okrągło oraz SiGelato.

Jeśli w ciągu pierwszych trzech miesięcy współpracy partner postanowi wykupić przyczepę, wówczas koszty najmu wliczają się na poczet jej wykupu. Jeśli natomiast się na to nie zdecyduje, może kontynuować najem i nie ponosi w związku z tym żadnych dodatkowych kosztów.
– Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z biznesem i jego specyfiką w praktyce, bez ponoszenia przez franczyzobiorcę kosztów inwestycyjnych – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon, marketing & PR manager Sweet Gallery.

Franczyzowy punkt Bafra Kebab. Zdjęcie: materiały prasowe
Franczyzowy punkt Bafra Kebab. Zdjęcie: materiały prasowe
Partner wynajmuje w pełni wyposażoną, gotową do pracy przyczepę Bafra Kebab, która jest dostarczana przez centralę do wybranej lokalizacji.
– Oferujemy biznes bezkosztowy i bez ryzyka. Mamy franczyzobiorców, którzy po miesiącu wykupili przyczepę na własność i niedługo po tym zdecydowali się na zakup kolejnego punktu Bafra Kebab. Ponadto część franczyzobiorców decyduje się nie tylko na otwarcia kolejnych punktów tej marki, lecz także Lodolandii i SiGelato – przyznaje Krzysztof Olesiak.

Punkty Bafra Kebab powstają w miejscowościach od 4 tys. mieszkańców. Najczęściej usytuowane są przy centrach handlowych, dworcach oraz przystankach autobusowych. Lokalizację zapewnia centrala – wyszukuje oraz negocjuje stawki najmu. Punkty stoją na zewnątrz poza obiektami handlowymi, dzięki czemu nie dotknął ich lockdown i inne obostrzenia zastosowane wobec restauratorów oraz galerii handlowych.

Ponadto sprzedaż odbywa się z „bezpiecznego okienka” w formie „take away”, a więc z pominięciem bezpośredniego kontaktu. W tej chwili na rynku funkcjonuje ponad 114 punktów Bafra Kebab. W styczniu 2022 roku spółka otworzyła 15 nowych punktów – do końca roku planuje uruchomić ich w sumie 200.

Bafra Kebab oferuje kebaby i dania inspirowane kuchnią turecką.
– Każdy produkt, zanim zostanie wprowadzony do sieci przez kilka miesięcy jest testowany i ulepszany. W ofercie są również produkty dla wegetarian i dla dzieci. Mamy box „Bafra Kids”, który zawiera zabawkę niespodziankę – mówi Krzysztof Olesiak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Jak oszczędzać w gastronomii i zapewnić sobie spokój w niepewnych czasach?

Oszczędność zawsze jest w cenie, a zwłaszcza w czasie galopujących kosztów i topniejącego kapitału. Jednym z rozwiązań jest długoterminowy wynajem profesjonalnej zmywarki gastronomicznej, która pozwoli zaoszczędzić pieniądze i przyczyni się do ochrony środowiska. Taką usługę proponuje Winterhalter.

Co drugi Polak nie chce rozmawiać z kelnerem podczas składania zamówienia

Klienci restauracji coraz częściej chcieliby składać zamówienia w restauracjach z użyciem technologii i aplikacji bezprzewodowych. Chętnie ograniczyliby także kontakt z kelner - wynika raportu Retail od Adyen, dotyczącymi sektora Gastronomii w Polsce.

AmRest: otwarcie lokalu Pizza Hut to koszt od 800 tys. do 1,5 mln zł

AmRest zaczynał jako franczyzobiorca, a dziś w ramach tzw. masterfranczyzy sam jest operatorem marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. O planach firmy, kolejnych otwarciach i nowych smakach pizzy opowiada Kacper Szczepański, kierownik ds. rozwoju franczyzy Pizza Hut w AmRest.

iVario w gastronomii - produkcja bez kompromisów

iVario to zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne, które zastępuje patelnie uchylne, kotły, frytownice i sprzęt do gotowania pod ciśnieniem. Gotowanie, smażenie i smażenie w głębokim tłuszczu może teraz odbywać się w jednym urządzeniu.

Glovo Local dla małych i średnich biznesów. Program obejmuje pomoc w rozwoju i digitalizacji

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu i dynamiczne ją rozwijać. Glovo chce wprowadzić ponad 250 tysięcy małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - poszukiwani franczyzobiorcy w mniejszych miastach

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - do tych dwóch szyldów gastronomicznych spółka Mex Polska szuka franczyzobiorców. Największy potencjał rozwojowy widzi w pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej