x

Quebonafide stawia na herbatę. Po otwarciu lokalu z bubble tea, wchodzi z własną marką do Lidla

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    08.02.2022

Para muzyków - Quebonafide i FORXST - stworzyła markę napojów Miss Ti. Ich zaparzone w Korei Południowej herbaty - wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea - 9 lutego wkraczają do sieci Lidl. Nazwa marki nawiązuje do warszawskiego lokalu rapera, w którym w czasie wakacji serwował bubble tea.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Od 9 lutego klienci sieci Lidl Polska mogą premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Do końca kwietnia będą dostępne jedynie w sklepach tej sieci.

Jak przyznają muzycy, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji.
– Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami, właściwie dla siebie! – mówią.

Herbaciane początki
Dla Quebonafide to nie pierwszy “romans” z herbatą. W lipcu 2020 roku przy wiślanych bulwarach w Warszawie (a konkretnie na terenie Placu Zabaw nad Wisłą) otworzył własny lokal gastronomiczny Miss Ti oferujący bubble tea, czyli spopularyzowany już w Polsce azjatycki napój na bazie herbaty z dodatkiem „wybuchających” kulek z tapioki.

W ciepłym sezonie w gastro-miejscu rapera można się było napić m. in. Ceylon Milk Tea, czyli czarnej herbaty z mlekiem i perełkami, Jasmine Milk Tea (jaśminowa), Rooibos Milk Tea (czerwona) czy Peach Sencha Milk Tea (zielona). Ceny napojów wahały się od 16 zł do 19 zł.

Milk Tea czy Matcha Latte?
Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.

Promocja
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatytułowane THIRSTY NIGHT, w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem póki co pozostaje tajemnicą.

A kim jest MISS TI? – Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości – zapowiadają twórcy marki.

Autor tekstu: Monika Jankowska-Kapica
O AUTORZE
Monika-Jankowska-Kapica
Od ponad 10 lat pisze i redaguje teksty o jedzeniu - najpierw w magazynie "Kuchnia", teraz w "Food Service" i na stronie Ouichef.pl. Z wykształcenia polonistka. Karierę zawodową zaczynała jako reporterka i prezenterka Polskiego Radia Szczecin. Była redaktorką "Gazety Wyborczej" w Szczecinie, "Gazety Stołecznej" i "Co jest Grane". Pasjonatka tanga argentyńskiego i jogi.

Zobacz także

Hub.praga na Nocnym Markecie. Witek Iwański zaprezentuje street foodowe menu

Gościem Nocnego Marketu od 4 do 6 sierpnia będzie restauracja Hub.Praga. Specjalnie na tę okazję jej szef kuchni Witek Iwański przygotował menu, w którym znajdą się m.in. pączki z konfitowaną kaczką.

VIII Festiwal Whisky w Jastrzębiej Górze

600 różnych rodzajów whisky w czasie dwóch dni - wszystko to podczas Festiwalu Whisky w Jastrzębiej Górze, na którym już po raz ósmy spotkają się producenci, dystrybutorzy i fani dojrzewających alkoholi mocnych.

Dzień Czekolady: od gorzkich ziaren kakaowca po czekoladowe innowacje XXI w.

Jak czekoladowy rynek rozwija się w Polsce? W jakich czekoladowych wariacjach zakochaliśmy się do szaleństwa? Przypadający 7 lipca Światowy Dzień Czekolady to doskonała okazja, aby przyjrzeć się najsłodszej branży świata.

Letnia odsłona Fine Dining Week

Od 6 do 31 lipca odbędzie się festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week. Szefowie kuchni z ponad 100 restauracji przygotowali dla festiwalowych gości popisowe, autorskie menu spoza karty oraz niespodzianki smakowe, dzieląc się swoją filozofią kuchni.

Bocuse d’Or Poland on Tour - kolacje dla szerokiej publiczności

Bocuse d’Or Poland On Tour to projekt Akademii Bocuse d’Or Polska skierowany do szerszej publiczności. Podczas cyklu kolacji będzie można spróbować dań uczestników krajowych selekcji i szefów z Akademii oraz spotkać autorytety polskiej sceny kulinarnej. Najbliższa kolacja 24 czerwca w Sopocie.

Glovo dostarczy zamówienia na festiwal muzyczny Kortowiada. Koniec z kolejkami po jedzenie!

To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane przez platformę delivery na imprezie masowej - na terenie 61. Juwenaliów Olsztyńskich Glovo uruchomi punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji. Nie zabraknie konkursów, zniżek i promocji.

Inne kategorie

Podcasty

Koniec papierowego kubka jest bliski? [PODCAST]

Ekologia coraz mocniej oddziałuje na wszystkie sfery życia i powoli wkracza także tam, gdzie jeszcze nie tak dawno w ogóle o niej nie myślano - do kawiarni, restauracji, barów. Jak ekologicznie prowadzić gastronomię? Rozmawiamy o tym z Krzysztofem Rzymanem, właścicielem kawiarni STOR w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej