x

Quebonafide stawia na herbatę. Po otwarciu lokalu z bubble tea, wchodzi z własną marką do Lidla

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    08.02.2022

Para muzyków - Quebonafide i FORXST - stworzyła markę napojów Miss Ti. Ich zaparzone w Korei Południowej herbaty - wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea - 9 lutego wkraczają do sieci Lidl. Nazwa marki nawiązuje do warszawskiego lokalu rapera, w którym w czasie wakacji serwował bubble tea.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Od 9 lutego klienci sieci Lidl Polska mogą premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Do końca kwietnia będą dostępne jedynie w sklepach tej sieci.

Jak przyznają muzycy, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji.
– Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami, właściwie dla siebie! – mówią.

Herbaciane początki
Dla Quebonafide to nie pierwszy “romans” z herbatą. W lipcu 2020 roku przy wiślanych bulwarach w Warszawie (a konkretnie na terenie Placu Zabaw nad Wisłą) otworzył własny lokal gastronomiczny Miss Ti oferujący bubble tea, czyli spopularyzowany już w Polsce azjatycki napój na bazie herbaty z dodatkiem „wybuchających” kulek z tapioki.

W ciepłym sezonie w gastro-miejscu rapera można się było napić m. in. Ceylon Milk Tea, czyli czarnej herbaty z mlekiem i perełkami, Jasmine Milk Tea (jaśminowa), Rooibos Milk Tea (czerwona) czy Peach Sencha Milk Tea (zielona). Ceny napojów wahały się od 16 zł do 19 zł.

Milk Tea czy Matcha Latte?
Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.

Promocja
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatytułowane THIRSTY NIGHT, w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem póki co pozostaje tajemnicą.

A kim jest MISS TI? – Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości – zapowiadają twórcy marki.

Autor tekstu: Monika Jankowska-Kapica
O AUTORZE
Monika-Jankowska-Kapica
Od ponad 10 lat pisze i redaguje teksty o jedzeniu - najpierw w magazynie "Kuchnia", teraz w "Food Service" i na stronie Ouichef.pl. Z wykształcenia polonistka. Karierę zawodową zaczynała jako reporterka i prezenterka Polskiego Radia Szczecin. Była redaktorką "Gazety Wyborczej" w Szczecinie, "Gazety Stołecznej" i "Co jest Grane". Pasjonatka tanga argentyńskiego i jogi.

Zobacz także

Foodsi, Restaurant Week i Free Now we wspólnej kampanii

Tej wiosny Foodsi kontynuuje przekaz "Tu się nie marnuje", zwracający uwagę na problem marnotrawienia jedzenia, a dodatkowo zachęca do dbania nie tylko o planetę, ale również o własne samopoczucie. Aby lepiej realizować te misję Foodsi łączy siły z Free Now i Restaurant Week.

Poznańskie restauracje dołączają do przewodnika Michelin

Poznań dołączy do miast, których restauracje opisane są w słynnym przewodniku Michelin. Znajdzie się w nim obok Warszawy i Krakowa.

Festiwal Syryjski w gdańskiej Stacji Food Hall

W dniach 23-26 marca w Stacji Food Hall trwać będzie Festiwal Syryjski. Podczas imprezy spróbować będzie można dań oraz koktajli inspirowanych kulinarnym dziedzictwem Bliskiego Wschodu.

Fundacja Taka Akcja zakupi mobilne KTG dla ukraińskich kobiet w ciąży

Wskaźnik przyrostu naturalnego w Ukrainie spada, a warunki wojenne spowodowały, że wskaźnik ciąż patologicznych przewyższa 30 proc. Problem ten schodzi na dalszy plan, kiedy kraj działa w stanie wyższej konieczności. Fundacja Taka Akcja chce to zmienić i rusza ze zbiórką charytatywną NEW HOPE.

Trzecia odsłona kolacji Grand Dinners już w maju

Kolejne kolacje z cyklu Grand Dinners odbędą się 15 i 16 maja w Restauracji Belvedere położonej w samym sercu Łazienek Królewskich. Swoje popisowe dania zaserwują tym razem Jean-Philippe Blondet, Arnaud Bignon i gospodarz wieczoru Tomasz Łagowski.

Body Chief startuje ze szkołą gotowania. Na poczatek - warsztaty z Magdą Gessler

Marka cateringu dietetycznego Body Chief wraz z otwarciem nowej siedziby pod Poznaniem uruchamia autorską szkołę gotowania. Warsztaty kulinarne będą w niej prowadzić doświadczeni kucharze i znani blogerzy kulinarni. Pierwszy cykl zajęć poprowadzi restauratorka Magda Gessler.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej