x

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Kategoria: Ludzie    11.01.2022

Z początkiem 2022 roku do Columbus Polska S.A. dołączył Piotr Jaskulski - manager zarządzania i sprzedaży na rynku HoReCa oraz branży spożywczej. Będzie pełnił rolę CEO, odpowiadając za sprzedaż na rynku B2B, budowę sieci handlowej oraz rozwój marki kawy Qethereal.

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska. Zdjęcie: materiały prasowe
Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska. Zdjęcie: materiały prasowe
Swoje wieloletnie doświadczenie Piotr Jaskulski zdobywał jako dyrektor sprzedaży oraz dyrektor zarządzający dużych spółek branży HoReCa i FMCG. W latach 2006-2009 pełnił funkcję regionalnego kierownika sprzedaży Kamis Przyprawy S.A., odpowiadając m.in. za budowę struktury sprzedażowej i negocjacje handlowe z kluczowymi klientami.

W roku 2010 został managerem regionalnym w spółce Compass Group, odpowiadając za markę Eurest, specjalizującą się w usługach cateringowych. Następnie przez ponad 6 lat był dyrektorem sprzedaży i zarządzającym spółki Chefs Culinar (wynik za 2018 - 190 mln PLN), gdzie zajmował się opracowaniem i realizacją strategii długofalowej, wdrażaniem procesu sprzedażowego, zarządzaniem polityką cenową i łańcuchem dostaw. Do końca ubiegłego roku pełnił funkcję CEO spółki Eurofoods Gastro (wynik za 2021 - 24 mln PLN) zarządzając rozwojem przedsiębiorstwa w obszarze FMCG i HoReCa.

– Działając przez wiele lat w branży spożywczej zobaczyłem jak szybko rozwija się segment kawy, dlatego z przyjemnością dołączyłem do zespołu Columbus Polska. Wiem, że Polacy coraz częściej sięgają po  kawę coraz wyższej  jakości, ale też taką, która będzie wpisywała się w ich gusta oraz zwyczaje zakupowe. Marka kawy Qethereal odpowiada na te potrzeby, zapewniając wysokiej jakości produkt, nawiązujący do filozofii fairtrade i bio organic, ale też oferując nowoczesne kanały sprzedaży oraz innowacyjne rozwiązania konsumenckie. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tworzeniu tej marki i wierzę, że moje doświadczenie przyczyni się do tego, że zajmie ona stałe miejsce na wysokiej półce rynku – mówi Piotr Jaskulski, CEO Columbus Polska S.A.

Spółka Columbus Polska zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą na rynki europejskie kawy oraz herbaty. Założona pod koniec 2020 roku firma zadebiutowała na polskim rynku z marką Qethereal w listopadzie 2021. Marka oferuje do sprzedaży kawy single origin oraz blended.

Oferta kierowana jest do klientów indywidualnych i branży HoReCa, a sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sklepu internetowego oraz sieci przedstawicieli handlowych. Dołączając do spółki, Piotr Jaskulski zajmie się m.in. poszerzeniem kanałów dystrybucji, budową struktury wyspecjalizowanych handlowców w Polsce i Hiszpanii gdzie działa już pierwszy zagraniczny podmiot należący do Columbus Polska S.A. Do jego zadań należeć będzie  również zarządzanie strategią rozwoju spółki, ustalanie kwestii budżetowych, wdrażanie systemów sprzedażowych oraz budowa relacji z kluczowymi klientami.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

ZWYCIĘSTWO NA DUŻĄ SKALĘ

Mariusz Kucharczyk zwyciężył swoim daniem głównym w XI edycji Wine & Food Noble Night. O przygotowaniach do konkursu oraz o tym, jak zwycięstwo wpływa na popularność, rozmawiamy z szefem kuchni restauracji Boletus - Zamek Kliczków.

Søren Selin

Doświadczenie zdobywał m.in. w słynnych paryskich restauracjach Le Relais Louis XIII i Jules Verne, a także w hotelu Radisson Blu Royal w Kopenhadze. W 2013 r. w wieku 36 lat został szefem kuchni AOC, restauracji wyróżnionej już wtedy gwiazdką przewodnika Michelin.

APERITIVO Z SIMONEM CAPORALE

Na przełomie września i października br. do Warszawy zawitało Caffè Torino by Martini. W wyniku współpracy marki z Regina Barem powstało wyjątkowe miejsce, które przez 4 tygodnie stało się centrum włoskiego aperitivo.

Sabina Sosin: nie traktuj roślinnego menu jako czegoś ekskluzywnego

Wprowadzenie do menu dań roślinnych może okazać się wyzwaniem, jeśli chodzi o właściwą komunikację i utrzymanie zainteresowania gości. Jaki jest najlepszy sposób na zaprezentowanie nowej, roślinnej oferty tak, aby wyglądała atrakcyjnie dla szerokiej grupy klientów? O tym rozmawiamy z Sabiną Sosin.

Nagi szef podbija świat

Zostawiając brexitowe smutki w domu, Jamie Oliver Restaurant Group postawiła na międzynarodowy rozwój. Jonathan Knight, international managing director, oraz Nick Shapira, business development and strategy director, rozmawiając z Flavią Fresią o strategii i celach firmy.

Guy Savoy: produkty są jak moje dzieci - kocham je wszystkie

W ramach akcji French Touch promującej francuskie kulinaria i kulturę w październiku gościli w Polsce szefowie kuchni z ekipy paryskiej restauracji Guy Savoy (z trzema gwiazdkami Michelin) - Gilles Chesneau oraz Irwin Durand. My rozmawiamy z jej twórcą i właścicielem Guyem Savoyem.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej