x

Bistro Charlotte uruchamia sklep online ze swoimi bestsellerami

Kategoria: Miejsca    08.12.2021

Bistro Charlotte rozpoczyna kolejny etap rozwoju. Właśnie uruchomiło sklep online www.bistrocharlotte.pl, z takimi bestsellerami jak czekolada, konfitury, miód z lawendą, słony karmel, domowa granola i zestawy z francuskim winem. Wszystko z dostawą pod same drzwi.

Bistro Charlotte. Zdjęcie: materiały prasowe
Bistro Charlotte. Zdjęcie: materiały prasowe
Pół miliona kaw, ponad 300 tysięcy croissantów i 400 tysięcy śniadań rocznie – tak w liczbach można podsumować sukces sieci Charlotte. Bistro, działające w trzech miastach i 6 lokalach, już dziś jest na wyciągnięcie ręki dla osób z całej Polski dzięki uruchomionemu właśnie sklepowi online, który umożliwi zakup markowych bestsellerów Charlotte.

Wszystko zaczęło się od Placu Zbawiciela. To tam powstała pierwsza Charlotte, w której stanął słynny wspólny stół, a goście zaczęli tłumnie schodzić się na serwowane przez cały dzień śniadania, wabieni zapachem świeżo wypieczonego chleba i paryskich bagietek. Fascynacja francuską kulturą, gastronomią, kawiarnianym życiem

Oferta online Bistro Charlotte. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta online Bistro Charlotte. Zdjęcie: materiały prasowe
Paryża i szacunek do tradycji (z mocnym, współczesnym twistem) pozwoliły na stworzenie miejsca, które od 10 lat nieustannie rozwija się i współtworzy tkankę miejską Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Dziś kultowe bistro rozpoczyna kolejny rozdział, uruchamiając nowoczesny sklep online oferujący dostawę produktów na terenie nie tylko Polski, ale również krajów Unii Europejskiej.

– Od 10 lat karmimy naszych gości. Naszą siłą jest nie tylko chleb i wino, ale także poczucie wspólnotowości, które tworzymy w naszych bistro. Pandemia pokazała, jak bardzo popularne są nasze produkty, nie tylko w całej Polsce, ale i w Europie. Zmieniła też nasze spojrzenie na inne kanały sprzedaży. Rozwinęliśmy kanał dostaw, który został z nami do dziś. Planujemy rozwinąć dostawy własne. Obecnie przez www.bistrocharlotte.pl w zakładce „Zamów u nas” można zamówić jedzenie z Placu Zbawiciela. Wraz z powrotem pracowników do biurowców wracamy z naszą ofertą cateringową. Nasze tartines, viennoiserie, sernik czy świeżo wyciskane soki świetnie sprawdzają się na

Oferta online Bistro Charlotte. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta online Bistro Charlotte. Zdjęcie: materiały prasowe
konferencjach czy zebraniach, a także na eventach dla klienta biznesowego lub indywidualnego – mówi Dorota Kaczmarska, dyrektorka ds. zarządzania siecią w bistro Charlotte.

E-commerce to kolejny etap rozwoju Charlotte. Aktualnie w sklepie online można kupić wspomniane wcześniej bestsellery, ale także zamówić bluzy będące efektem współpracy z polską marką odzieżową The Odder Side.

– Ta współpraca to jeden z elementów obchodów naszego 10-lecia, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Pracujemy nad rozszerzeniem naszego asortymentu. Na początek będą to produkty słone sprzedawane w słoikach, np. marchewki marynowane i tapenada będące składnikami naszych dań. Nie zapominamy też o podstawie naszej działalności. Nieustannie szukamy ciekawych miejsc, w których możemy otworzyć nowe lokale i wypełniać je zapachem świeżego pieczywa – podsumowuje Dorota Kaczmarska.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Krakowski Kogel Mogel, czyli tradycyjna polska kuchnia w nowoczesnej odsłonie

Tuż przy krakowskich Plantach, krok od Małego Rynku i Bazyliki Mariackiej "ukręcono" Kogel Mogel - restaurację serwującą tradycyjną kuchnię polską w nowoczesnej odsłonie.

Koncert na siedem barów w Fabryce Norblina. Dyryguje Tomasz Małek [ROZMOWA]

Food Town w Fabryce Norblina to nie tylko wiele lokali z jedzeniem, ale też duża strefa wielobarowa ze zróżnicowaną ofertą. Jak się tworzy taki koncept i jak się nim zarządza? Rozmawiamy o tym z szefem barów Tomaszem Małkiem, zwycięzcą 66 konkursów barmańskich w kategorii flair na całym świecie.

Sfinks z pierwszą restauracją Lepione & Pieczone

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Wook, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining.

Sieć Spar otwiera w Polsce kawiarnie Bean Tree Cafe

Kawiarnie Bean Tree Cafe będą sukcesywnie pojawiać się przy sklepach spożywczych należących do sieci Spar. Koncept sprawdził się już na innych niż polski rynkach.

CYDERIA

Właściciele warszawskiego Planu B otworzyli w lutym Cyderię. Lokal mieści się w zabytkowej kamienicy z 1910 r. przy znanej z licznych barów i restauracji ulicy Poznańskiej w Warszawie. Menedżerem i szefem baru jest znawca cydrów Przemysław Iwanek.

King Rooster - nowa marka gastronomiczna firmy 7 Street

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki w zestawach z frytkami i sosami oraz w burgerach. Nowością na polskim rynku są w 100% roślinne zamienniki kurczaka w formie kotleta do burgerów, a także panierowanych stripsów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej