x

Nowa odsłona So Coffee. Na pierwszy ogień - kawiarnia w Galerii Jurajskiej w Częstochowie

Kategoria: Miejsca    07.12.2021

"Wiele smaków - jedno So Coffee" - pod tym hasłem sieć So Coffee wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej w swoich lokalach. Pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie działa w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Z odświeżonym logotypem i nowoczesną architekturą wnętrza.

So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zdjęcie: materiały prasowe
So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zdjęcie: materiały prasowe
Należąca do grupy Lagardère Travel Retail marka gastronomiczna So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni. Działa już od 2012 roku, a teraz zdecydowała się na nową identyfikację wizualną – odświeżone logo oraz hasło. „We follow your tastes” to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste”.

– So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. W pełni dopasowujemy się do miejsca i aktualnych potrzeb gości – mówi Anna Szcześniak, brand manager marki.

Co w menu?
Oferta So Coffee dla kawoszy to kawa z mieszanki wyselekcjonowanych ziaren arabiki pochodzących z centralnej i

Lody w ofercie So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zdjęcie: materiały prasowe
Lody w ofercie So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zdjęcie: materiały prasowe
południowej Ameryki, które nadają naparowi czekoladowego posmaku, z azjatycką robustą dającą doskonały efekt jedwabistej cremy. Zapewnia ona też odpowiedni poziom kwasowości, a dodatkowo wydobywa najprzyjemniejsze aromaty cytrusowe.

W menu kawiarnia ma także soki świeżo wyciskane na miejscu, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz wytrawne przysmaki,m.in. kanapki, tosty i quesadillę. Tej jesieni pojawiło się także specjalne menu sezonowe So Coffee - Orzesz Latte z puszystą bitą śmietaną i polewą czekoladową, a także wegańskie cappuccino Karmelove z kardamonem na napoju owsianym.

Fanom słodkości spodoba się gorąca belgijska czekolada Cynamonka ze skórką pomarańczy, która pobudza i energetyzuje. W ofercie znajdują się także propozycje dla wegetarian. Dodatkowo, każda kawa może zostać przygotowana na napoju roślinnym – sojowym, owsianym lub migdałowym.

To jednak ie wszystko. – Podejmujemy współpracę z polskimi markami np. Purella Superfoods, w ofercie posiadamy koktajl Antyoksydant na bazie dodatku od Purella – jagód aqui BIO, a także z marką kawy zbożowej INKA, alternatywy dla dzieci lub osób, które chcą wypić kawę bezkofeinową –  wymienia Marzena Copiuk, kierownik działu procesów komercyjnych.

Pastelowe wnętrze
Całkowicie odmienione wnętrza po raz pierwszy pojawiły się w punkcie w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zdjęcie: materiały prasowe
So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Zdjęcie: materiały prasowe
Znakiem rozpoznawczym stały się pastelowe kolory i szlachetne ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień), a to wszystko we współpracy z polskimi producentami mebli. Istotnym elementem wystroju jest także zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.

Dzięki wydzielonym przestrzeniom dla osób, które poszukują intymności, punkty So Coffee stają się miejscem świetnym do pracy, nauki czy chwili wytchnienia. W kawiarni znajduje się także kącik dla dzieci, zaprojektowany tak, aby spełnić oczekiwania najmłodszych gości. Centralną część kawiarni stanowi duży stół socjalny, w charakterystycznym kształcie pierwszych liter nazwy marki SC, który umożliwia spotkania w większej grupie lub wypicie kawy w towarzystwie innych gości.

W kawiarni w Galerii Jurajskiej znajdziemy także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: stolik dopasowany wysokością do wózków inwalidzkich, oznaczony specjalnym piktogramem, a także uchwyty na kule oraz przywoływacze, które za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku proszą obsługę o podejście do stolika.

– Nowe So Coffee, które zostało otwarte w Częstochowie, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami i potrzebami gości. W kolejnym roku zaplanowane są kolejne rebrandingi kawiarni w wybranych miastach w Polsce – zdradza Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający Foodservice.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej