– So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. W pełni dopasowujemy się do miejsca i aktualnych potrzeb gości – mówi Anna Szcześniak, brand manager marki.
Co w menu?
Oferta So Coffee dla kawoszy to kawa z mieszanki wyselekcjonowanych ziaren arabiki pochodzących z centralnej i
W menu kawiarnia ma także soki świeżo wyciskane na miejscu, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz wytrawne przysmaki,m.in. kanapki, tosty i quesadillę. Tej jesieni pojawiło się także specjalne menu sezonowe So Coffee - Orzesz Latte z puszystą bitą śmietaną i polewą czekoladową, a także wegańskie cappuccino Karmelove z kardamonem na napoju owsianym.
Fanom słodkości spodoba się gorąca belgijska czekolada Cynamonka ze skórką pomarańczy, która pobudza i energetyzuje. W ofercie znajdują się także propozycje dla wegetarian. Dodatkowo, każda kawa może zostać przygotowana na napoju roślinnym – sojowym, owsianym lub migdałowym.
To jednak ie wszystko. – Podejmujemy współpracę z polskimi markami np. Purella Superfoods, w ofercie posiadamy koktajl Antyoksydant na bazie dodatku od Purella – jagód aqui BIO, a także z marką kawy zbożowej INKA, alternatywy dla dzieci lub osób, które chcą wypić kawę bezkofeinową – wymienia Marzena Copiuk, kierownik działu procesów komercyjnych.
Pastelowe wnętrze
Całkowicie odmienione wnętrza po raz pierwszy pojawiły się w punkcie w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Dzięki wydzielonym przestrzeniom dla osób, które poszukują intymności, punkty So Coffee stają się miejscem świetnym do pracy, nauki czy chwili wytchnienia. W kawiarni znajduje się także kącik dla dzieci, zaprojektowany tak, aby spełnić oczekiwania najmłodszych gości. Centralną część kawiarni stanowi duży stół socjalny, w charakterystycznym kształcie pierwszych liter nazwy marki SC, który umożliwia spotkania w większej grupie lub wypicie kawy w towarzystwie innych gości.
W kawiarni w Galerii Jurajskiej znajdziemy także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: stolik dopasowany wysokością do wózków inwalidzkich, oznaczony specjalnym piktogramem, a także uchwyty na kule oraz przywoływacze, które za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku proszą obsługę o podejście do stolika.
– Nowe So Coffee, które zostało otwarte w Częstochowie, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami i potrzebami gości. W kolejnym roku zaplanowane są kolejne rebrandingi kawiarni w wybranych miastach w Polsce – zdradza Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający Foodservice.