x

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni na warszawskiej Ochocie. Więcej niż piekarnia

Kategoria: Miejsca    07.12.2021

Gorąco Polecam. Smaki z piekarni - to nowa marka stworzona przez Enata Bread. Pierwszy lokal pod nowym brandem pojawił się w Warszawie, przy ulicy Rokosowskiej 3. Co oferuje?

Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
– Wychodzimy od pieczywa, które dla nas jest najważniejsze i od którego wszystko się zaczęło. Wskazujemy jednak, że pieczywo może stanowić podstawę czegoś więcej: kreatywnych smaków i komplementarnych produktów na każdą porę dnia – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread.

Lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni będą koncentrować się na pieczywie: chlebach, bułkach, bagietkach, croissantach na naturalnym zakwasie. Nowością są produkty komplementarne, stanowiące ofertę „Regału

Oferta Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
Smakosza”, idealne na śniadanie, lunch czy kolację. Chodzi przede wszystkim o wędliny, nabiał, przetwory, jajka, soki. Wszystko od polskich rolników i rodzinnych firm.

– Naszym celem jest stworzenie kompletnego ekosystemu wokół pieczywa: marek, produktów i usług pierwszego wyboru wśród konsumentów i partnerów biznesowych. Chcemy inspirować do smaków z piekarni – wyjaśnia Bartłomiej Rychcik.

Zdradza także, że Enata Bread pracuje nad markami własnymi w zakresie kawy (inwestycja w palarnię), wędlin czy napojów. Ponadto, chce rozwijać nowoczesny design swoich lokali po to, by wnętrza były jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe – aby można było spotykać się w nich z rodziną czy przyjaciółmi, ale także pracować przy laptopie czy tablecie.

System identyfikacji wizualnej Gorąco Polecam. Smaki z piekarni z jednej strony dodaje marce bardziej ludzkiego

Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread. Zdjęcie: materiały prasowe
Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread. Zdjęcie: materiały prasowe
charakteru, z drugiej – przedstawia ofertę w bardziej narracyjny sposób, który może być używany w różnych kanałach komunikacji.

W tym celu stworzono dwóch brand bohaterów: postać SMAKI Z PIEKARNI (która głodnemu może przywodzić na myśl: kromkę chleba, muffinka, ale także czapkę piekarza) oraz postać towarzyszącą – słoik z „Regału Smakosza”. Razem prezentują ofertę GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI w lokalach, opowiadają o promocjach i przekomarzają się w social mediach, tworząc żywą i dowcipną narrację.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej