Lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni będą koncentrować się na pieczywie: chlebach, bułkach, bagietkach, croissantach na naturalnym zakwasie. Nowością są produkty komplementarne, stanowiące ofertę „Regału
- Oferta Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
– Naszym celem jest stworzenie kompletnego ekosystemu wokół pieczywa: marek, produktów i usług pierwszego wyboru wśród konsumentów i partnerów biznesowych. Chcemy inspirować do smaków z piekarni – wyjaśnia Bartłomiej Rychcik.
Zdradza także, że Enata Bread pracuje nad markami własnymi w zakresie kawy (inwestycja w palarnię), wędlin czy napojów. Ponadto, chce rozwijać nowoczesny design swoich lokali po to, by wnętrza były jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe – aby można było spotykać się w nich z rodziną czy przyjaciółmi, ale także pracować przy laptopie czy tablecie.
System identyfikacji wizualnej Gorąco Polecam. Smaki z piekarni z jednej strony dodaje marce bardziej ludzkiego
charakteru, z drugiej – przedstawia ofertę w bardziej narracyjny sposób, który może być używany w różnych kanałach komunikacji.W tym celu stworzono dwóch brand bohaterów: postać SMAKI Z PIEKARNI (która głodnemu może przywodzić na myśl: kromkę chleba, muffinka, ale także czapkę piekarza) oraz postać towarzyszącą – słoik z „Regału Smakosza”. Razem prezentują ofertę GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI w lokalach, opowiadają o promocjach i przekomarzają się w social mediach, tworząc żywą i dowcipną narrację.