x

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni na warszawskiej Ochocie. Więcej niż piekarnia

Kategoria: Miejsca    07.12.2021

Gorąco Polecam. Smaki z piekarni - to nowa marka stworzona przez Enata Bread. Pierwszy lokal pod nowym brandem pojawił się w Warszawie, przy ulicy Rokosowskiej 3. Co oferuje?

Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
– Wychodzimy od pieczywa, które dla nas jest najważniejsze i od którego wszystko się zaczęło. Wskazujemy jednak, że pieczywo może stanowić podstawę czegoś więcej: kreatywnych smaków i komplementarnych produktów na każdą porę dnia – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread.

Lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni będą koncentrować się na pieczywie: chlebach, bułkach, bagietkach, croissantach na naturalnym zakwasie. Nowością są produkty komplementarne, stanowiące ofertę „Regału

Oferta Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta Gorąco Polecam ze Smakami z Piekarni przy Rokosowskiej w Warszawie. Zdjęcie: materiały prasowe
Smakosza”, idealne na śniadanie, lunch czy kolację. Chodzi przede wszystkim o wędliny, nabiał, przetwory, jajka, soki. Wszystko od polskich rolników i rodzinnych firm.

– Naszym celem jest stworzenie kompletnego ekosystemu wokół pieczywa: marek, produktów i usług pierwszego wyboru wśród konsumentów i partnerów biznesowych. Chcemy inspirować do smaków z piekarni – wyjaśnia Bartłomiej Rychcik.

Zdradza także, że Enata Bread pracuje nad markami własnymi w zakresie kawy (inwestycja w palarnię), wędlin czy napojów. Ponadto, chce rozwijać nowoczesny design swoich lokali po to, by wnętrza były jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe – aby można było spotykać się w nich z rodziną czy przyjaciółmi, ale także pracować przy laptopie czy tablecie.

System identyfikacji wizualnej Gorąco Polecam. Smaki z piekarni z jednej strony dodaje marce bardziej ludzkiego

Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread. Zdjęcie: materiały prasowe
Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread. Zdjęcie: materiały prasowe
charakteru, z drugiej – przedstawia ofertę w bardziej narracyjny sposób, który może być używany w różnych kanałach komunikacji.

W tym celu stworzono dwóch brand bohaterów: postać SMAKI Z PIEKARNI (która głodnemu może przywodzić na myśl: kromkę chleba, muffinka, ale także czapkę piekarza) oraz postać towarzyszącą – słoik z „Regału Smakosza”. Razem prezentują ofertę GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI w lokalach, opowiadają o promocjach i przekomarzają się w social mediach, tworząc żywą i dowcipną narrację.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

ZONI

W czerwcu na gastronomicznej mapie Warszawy pojawiły się dwa nowe miejsca - restauracja Zoni z wysoko cenionym szefem kuchni Aleksandrem Baronem na czele oraz siostrzane bistro WuWu, którego szefową kuchni została Adriana Marczewska. ul. plac Konesera 1, Warszawa

Bobby Burger łączy siły z Wegeguru

Do sieci Bobby Burger dołączył Michał Kiciński z konceptem Wegeguru, tworząc Real Food SA. Nowy podmiot wystartuje w maju ze zbiórką crowdfundingową na Crowdway.pl. Chce pozyskać 4 miliony złotych na nowe lokale.

Projekt 44 w warszawskim apartamentowcu przy Złotej 44

Restauracja Projekt 44 to nowy lokal restauratora Józefa Krawczyka. Szefem kuchni został w nim Marcin Molik.

Japońska restauracja Yatta Sushi w Sopocie - ekskluzywne wnętrza, inkluzywna atmosfera

Nowe miejsce na gastronomicznej mapie Sopotu! Nieopodal plaży działa już restauracja Yatta Sushi. Jej twórcy - Filip Herba i Maciej Jabłoński - proponują kulinarną podróż do Japonii. Bez wyjeżdżania z Trójmiasta, za to w towarzystwie niepowtarzalnego designu.

Wręczenie plakiet Michelin

W dniach 4-5 grudnia w Warszawie i Krakowie odbyło się wręczenie Plakiet Przewodnika Michelin 2017 Main Cities of Europe, zorganizowane przez prezydenta Akademii Gastronomicznej w Polsce Macieja Dobrzynieckiego - partnera Przewodnika Michelin.

Mitsuro Restaurants w Starym Browarze

Klub muzyczny premium, restauracja sushi z pierwszym w Polsce menu w stylu robatayaki oraz steakhouse pod szyldem Whiskey in the Jar.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej