x

Pizzeria Lecentano w łódzkiej Fuzji

Kategoria: Miejsca    07.12.2021

Lecentano to autorski koncept Marka Zarkhina, twórcy gastronomicznego imperium, które zrzesza ponad 220 restauracji w Europie Wschodniej i Azji. Pierwsza w Polsce pizzeria pod tym szyldem otworzyła się w Browarach Warszawskich, teraz restaurator postawił na łódzką Fuzję.

Pizza z pizzerii Lecentano. Zdjęcie: materiały prasowe
Pizza z pizzerii Lecentano. Zdjęcie: materiały prasowe
Pizzeria otworzy się w drugiej połowie 2022 roku. Będzie liczyć 420 mkw. powierzchni.  Powstanie w jednym z historycznych budynków w Ogrodach Anny w pobliżu zabytkowej elektrowni Karola Scheiblera. Klimatem ma nawiązywać do włoskiej filozofii celebracji codzienności – będzie to zatem miejsce radosne, niezwykle przytulne, gościnne, pełne kolorów i kreatywnych pomysłów.

W menu znajdzie się wypalana w piecu tradycyjna pizza serwowana w różnych wariantach oraz sekcja z włoskimi pastami.  Pizza i pasta przygotowywane będą na bazie sprowadzanej z Włoch mąki. Ze słonecznej Italii pochodzić będą też wyselekcjonowane pod kątem dań i deserów wina. W restauracji nie zabraknie również autorskich koktajli.

– Wychodzimy z założenia, że pizza to coś więcej niż danie. To sposób bycia i codzienny kawałek szczęścia, którym możemy dzielić z bliskimi nam osobami. Nasza restauracja ma zapraszać klientów zapachem przyrządzanych potraw, smakiem oraz służyć ich relaksowi i odpoczynkowi. Postindustrialna Fuzja idealnie pasuje do założeń

Oferta  pizzerii Lecentano. Zdjęcie: materiały prasowe
Oferta pizzerii Lecentano. Zdjęcie: materiały prasowe
naszego konceptu, cieszymy się zatem, że właśnie w tym miejscu, w III kwartale przyszłego roku otworzymy nasz drugi w Polsce autorski lokal Lecentano. Restauracja utrzymana będzie w unikalnym i niespotykanym gdziekolwiek indziej designie – mówi Mark Zahrin, restaurator odpowiedzialny za koncept Lecentano.

– Lecentano to kolejny najemca, który potwierdza zmieniające się na rynku trendy. Restauracje coraz częściej wychodzą z zamkniętych obiektów, jak np. centra handlowe i wybierają otwarte na miasto, wielofunkcyjne przestrzenie. Fuzja jako destination place jest idealną lokalizacją dla nowatorskich gastronomicznych konceptów, które szukają dla siebie wyjątkowych i nastrojowych miejsc na kulinarnej mapie kraju – mówi Karolina Prędota Krystek, head of food and beverage w Echo Investment.

Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączy funkcje biurową, handlowo–usługową, gastronomiczną, a także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej XIX-wiecznego zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej