x

Marek Kondrat otworzył kolejny sklep z winem w Warszawie

Kategoria: Miejsca    06.12.2021

Nowa placówka Kondrat Wina Wybrane mieści się przy ul. Muślinowej 1 w Warszawie. Pod szyldem Marka Kondrata działa już 11 specjalistycznych sklepów winiarskich na terenie całego kraju, w tym trzy w stolicy.

Marek Kondrat. Zdęcie: materiały prasowe
Marek Kondrat. Zdęcie: materiały prasowe
Sklepy winiarskie Kondrat Wina Wybrane oferują ponad 500 etykiet z osobistej selekcji Marka Kondrata. Sklep na Ursynowie, przy ul. Muślinowej 1 to już trzeci lokal w Warszawie należący do tej sieci.
– Wina z mojej selekcji to przede wszystkim uczciwa relacja jakości do ceny. Sklepy Kondrat Wina Wybrane usytuowane są w doskonałych lokalizacjach, mają przestronne i niezobowiązujące wnętrza, a świetnie przeszkolona obsługa pomoże dobrać wina najlepiej pasujące do gustu danego klienta. Mam nadzieję, że sklep na Muślinowej zyska państwa przychylność – mówi Marek Kondrat, właściciel sieci Kondrat Wina Wybrane.

Sieć sklepów Kondrat Wina Wybrane to już 11 lokalizacji m.in. w Gdyni, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu i Przemyślu. Dodatkowo trzy z nich (Trójmiasto, Warszawa i Kraków) pełnią funkcję wine barów. Właścicielem pięciu sklepów jest firma Marka Kondrata, kolejne sześć działa na zasadzie franczyzy. Planowane są dalsze otwarcia.

– Nasi franczyzobiorcy są wspierani na każdym etapie powstawania i prowadzenia placówki. Partnerzy oprócz korzystania ze sprawdzonego konceptu opartego na dopracowanym wystroju i starannej selekcji win, podnoszą swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach winiarskich – mówi Małgorzata Sułek, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej.

Kondrat Wina Wybrane to autorski koncept winiarski Marka Kondrata, który zajmuje się importem i sprzedażą win z całego świata. Firma prowadzi również degustacje i szkolenia, a także organizuje wyjazdy do najlepszych winnic w Europie i na świecie. Misją Kondrat Wina Wybrane jest ukazanie winnego świata w przystępny i zrozumiały dla każdego sposób, a także wsparcie w doborze odpowiednich win zarówno klientów indywidulanych, firm jak i branży HORECA.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej