x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowe marki w portfolio Coca-Cola HBC

Kategoria: Karta - napoje    03.12.2021

Coca-Cola HBC poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do jej portfolio dołączają dwie marki - pochodzący z Irlandii Glendalough oraz nowość na europejskim rynku whisky - kanadyjska Bearface, charakteryzująca się unikalnym sposobem produkcji.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Glendalough to destylarnia, która została wyróżniona wieloma nagrodami za swoje podejście do produkcji whisky oraz ginu z dużym poszanowaniem natury. Korzysta ona z wyselekcjonowanych beczek najlepszej jakości, a szczególną uwagę zasługuje flagowy Irish Pot Still Whiskey, do którego używane są beczki z irlandzkiego dębu z okolicy Wicklow, prowadząc przy tym specjalny program sadzenia drzew. W ofercie Coca-Cola HBC Polska będą trzy warianty whisky: Double Barrel, Pot Still i Single Cask Burgundy. Niebawem zostaną wprowadzone również kolejne nowości: Single Cask Calvados, Single Cask Madeira oraz Mountain Strength Poitin.

Nie tylko whisky
Oferta destylarni Glendalough zawierać będzie również rzemieślniczy gin, dostępny w dwóch wariantach: Wild Botanical i Rose Gin, które swoją wyjątkowość zawdzięczają składnikom ręcznie zbieranym przez zielarza zatrudnionego na stale w destylarni.
Design butelek mocno nawiązuje do malowniczej okolicy, z której pochodzi marka Glendalough, a hasło „Stand Apart” zachęca konsumentów do odejścia od utartych schematów. Wszystkie produkty marki dostępne będą w butelkach o pojemności 700 ml i na sklepowe półki trafią w grudniu 2021 r.

Whisky dla poszukiwaczy przygód
Bearface to kanadyjska whisky typu single grain, produkowana z kukurydzy i inspirowana dziką naturą północnej Kanady. Wyróżnia ją Elemental Aging - oryginalny system starzenia w trzech rodzajach beczek: z dębu amerykańskiego, francuskiego i węgierskiego, podczas którego beczki wystawione są na działania żywiołów kanadyjskiej natury. Marka Bearface zadbała również o wyjątkowy design butelki - ślady pazurów niedźwiedzia nawiązują do dzikości i kraftowości oraz pochodzenia tej whisky.Bearface to marka dla prawdziwych poszukiwaczy smaku i przygód. Produkt dostępny będzie w sprzedaży w pojemności 700 ml w styczniu 2022 r.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bez kofeiny, czyli jak? Kawa bezkofeinowa

Kawa bezkofeinowa nigdy nie miała dobrej prasy. Postrzegana jako napój o niskiej jakości często była niemile widziana w większości kawiarni. Od kilku lat jednak powraca na salony w wersji speciality o smaku łudząco podobnym do swojej kofeinowej bliźniaczki.

Kawa w alkoholu, czyli barista spotyka barmana

Na co dzień żyją w dwóch różnych światach. Bariści przeważnie nie pracują z alkoholem, a barmani na ogół nie zajmują się kawą. Coraz częściej jednak ich światy zaczynają się przenikać, a efekty tego procesu bywają zaskakujące i przede wszystkim niezwykle ciekawe.

Woda a smak kawy

Kawa składa się w ok. 98% z wody, więc jej jakość i parametry muszą mieć wpływ na smak i walory gotowego naparu. Jaką wodę wybrać i jak ją wykorzystać, by uzyskać najlepsze rezultaty?

Co ty wiesz o ginie? Ciekawostki, o których możesz nie mieć pojęcia

Co pił agent 007? Czy koktajle mogą smakować jak…pieniądze i co gin ma wspólnego z lekarstwem? Wydaje ci się, że o koktajlach na bazie ginu wiesz prawie wszystko? Poznaj kilka zaskakujących ciekawostek na ich temat, które przygotowaliśmy z okazji trwającej do 19 czerwca premierowej edycji GinWeek.

Trendy kawowe: od instant specjality po snapchill

W Polsce rozwija się oferta kaw speciality oraz kawiarni stawiających na alternatywne metody jej przygotowywania. Można zaryzykować stwierdzenie, że w tym zakresie wyznaczamy kierunek działania. Nie da się jednak ukryć, że na rodzimą kawową branżę wpływają także ogólnoświatowe trendy. Jakie?

Jaki zamiennik mleka zaproponować klientowi? Krótki przewodnik po napojach roślinnych

Obecnie obserwuje się spadek spożycia mleka krowiego oraz wzrost zainteresowania jego roślinnymi wersjami. Zapotrzebowanie na napoje bezmleczne znacznie wzrosło, czego skutkiem jest coraz większy wybór alternatyw dla mleka w większości kawiarni.

Inne kategorie

Podcasty

Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

Coraz większa grupa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa, nie tylko w kuchni domowej, ale także podczas wizyt w restauracjach i spożywania dań na wynos. Chcąc trafić w ich gusta, warto rozważyć zmiany w menu lokalu na bardziej roślinne.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej