x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowe marki w portfolio Coca-Cola HBC

Kategoria: Karta - napoje    03.12.2021

Coca-Cola HBC poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do jej portfolio dołączają dwie marki - pochodzący z Irlandii Glendalough oraz nowość na europejskim rynku whisky - kanadyjska Bearface, charakteryzująca się unikalnym sposobem produkcji.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Glendalough to destylarnia, która została wyróżniona wieloma nagrodami za swoje podejście do produkcji whisky oraz ginu z dużym poszanowaniem natury. Korzysta ona z wyselekcjonowanych beczek najlepszej jakości, a szczególną uwagę zasługuje flagowy Irish Pot Still Whiskey, do którego używane są beczki z irlandzkiego dębu z okolicy Wicklow, prowadząc przy tym specjalny program sadzenia drzew. W ofercie Coca-Cola HBC Polska będą trzy warianty whisky: Double Barrel, Pot Still i Single Cask Burgundy. Niebawem zostaną wprowadzone również kolejne nowości: Single Cask Calvados, Single Cask Madeira oraz Mountain Strength Poitin.

Nie tylko whisky
Oferta destylarni Glendalough zawierać będzie również rzemieślniczy gin, dostępny w dwóch wariantach: Wild Botanical i Rose Gin, które swoją wyjątkowość zawdzięczają składnikom ręcznie zbieranym przez zielarza zatrudnionego na stale w destylarni.
Design butelek mocno nawiązuje do malowniczej okolicy, z której pochodzi marka Glendalough, a hasło „Stand Apart” zachęca konsumentów do odejścia od utartych schematów. Wszystkie produkty marki dostępne będą w butelkach o pojemności 700 ml i na sklepowe półki trafią w grudniu 2021 r.

Whisky dla poszukiwaczy przygód
Bearface to kanadyjska whisky typu single grain, produkowana z kukurydzy i inspirowana dziką naturą północnej Kanady. Wyróżnia ją Elemental Aging - oryginalny system starzenia w trzech rodzajach beczek: z dębu amerykańskiego, francuskiego i węgierskiego, podczas którego beczki wystawione są na działania żywiołów kanadyjskiej natury. Marka Bearface zadbała również o wyjątkowy design butelki - ślady pazurów niedźwiedzia nawiązują do dzikości i kraftowości oraz pochodzenia tej whisky.Bearface to marka dla prawdziwych poszukiwaczy smaku i przygód. Produkt dostępny będzie w sprzedaży w pojemności 700 ml w styczniu 2022 r.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej