x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowe marki w portfolio Coca-Cola HBC

Kategoria: Karta - napoje    03.12.2021

Coca-Cola HBC poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do jej portfolio dołączają dwie marki - pochodzący z Irlandii Glendalough oraz nowość na europejskim rynku whisky - kanadyjska Bearface, charakteryzująca się unikalnym sposobem produkcji.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Glendalough to destylarnia, która została wyróżniona wieloma nagrodami za swoje podejście do produkcji whisky oraz ginu z dużym poszanowaniem natury. Korzysta ona z wyselekcjonowanych beczek najlepszej jakości, a szczególną uwagę zasługuje flagowy Irish Pot Still Whiskey, do którego używane są beczki z irlandzkiego dębu z okolicy Wicklow, prowadząc przy tym specjalny program sadzenia drzew. W ofercie Coca-Cola HBC Polska będą trzy warianty whisky: Double Barrel, Pot Still i Single Cask Burgundy. Niebawem zostaną wprowadzone również kolejne nowości: Single Cask Calvados, Single Cask Madeira oraz Mountain Strength Poitin.

Nie tylko whisky
Oferta destylarni Glendalough zawierać będzie również rzemieślniczy gin, dostępny w dwóch wariantach: Wild Botanical i Rose Gin, które swoją wyjątkowość zawdzięczają składnikom ręcznie zbieranym przez zielarza zatrudnionego na stale w destylarni.
Design butelek mocno nawiązuje do malowniczej okolicy, z której pochodzi marka Glendalough, a hasło „Stand Apart” zachęca konsumentów do odejścia od utartych schematów. Wszystkie produkty marki dostępne będą w butelkach o pojemności 700 ml i na sklepowe półki trafią w grudniu 2021 r.

Whisky dla poszukiwaczy przygód
Bearface to kanadyjska whisky typu single grain, produkowana z kukurydzy i inspirowana dziką naturą północnej Kanady. Wyróżnia ją Elemental Aging - oryginalny system starzenia w trzech rodzajach beczek: z dębu amerykańskiego, francuskiego i węgierskiego, podczas którego beczki wystawione są na działania żywiołów kanadyjskiej natury. Marka Bearface zadbała również o wyjątkowy design butelki - ślady pazurów niedźwiedzia nawiązują do dzikości i kraftowości oraz pochodzenia tej whisky.Bearface to marka dla prawdziwych poszukiwaczy smaku i przygód. Produkt dostępny będzie w sprzedaży w pojemności 700 ml w styczniu 2022 r.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Alkoholowe menu na imprezach zamkniętych

Na dobrze przygotowanej uroczystości okolicznościowej czy imprezie zamkniętej nie powinno zabraknąć szerokiego, ale przemyślanego wyboru alkoholi, dostosowanego do charakteru wydarzenia i oczekiwań klientów. W jaki sposób przygotować napojowe menu, by było ono atrakcyjne dla naszych gości?

Jak ozdabiać koktajle? Radzą czołowi polscy barmani

Ozdabiane owocowymi szpatułkami, skórkami cytrusów, liśćmi ziół, pudrem czy jadalną farbą. Choć to smak gra główne skrzypce, to niebanalne podanie koktajli również jest bardzo istotne

Matcha - od japońskiego rytuału do globalnej gastronomii

Niegdyś niszowa japońska zielona herbata matcha stała się modnym towarem w gastronomii. Kto by przypuszczał, że produkt od wieków stosowany głównie podczas uduchowionych elitarnych ceremonii herbacianych trafi pod strzechy - do sieciowych kawiarni czy rzemieślniczych lodziarni.

Koktajlowe menu na trudne czasy

Ostatni kwartał 2022 r. może być dla barmanów i właścicieli barów w Polsce trudny. Projektując jesienną kartę koktajli, trzeba będzie uwzględniać rosnące ceny produktów oraz niedostępność do tej pory łatwo osiągalnych składników. To jednak - wbrew pozorom - może być całkiem dobra wiadomość.

Bawarka wraca do łask

Połączenie herbaty i mleka wzbudza różne emocje. Bawarkę albo się kocha, albo nienawidzi.Tak jak połączenie kawy z mlekiem wydaje się w stu procentach naturalne, to dodawanie do herbaty czegoś innego niż cukru i cytryny może wydawać się nieco oryginalne.

Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek

Piwo Miłosław & Makłowicz ArcyIPA - opracowane przez krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza oraz wielkopolski Browar Fortuna - pojawiło się na rynku w kwietniu i od tego czasu podbija serca konsumentów. Choć do podsumowania sezonu daleko, to już wiadomo, że sprzedaż trunku będzie rekordowa.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej