x

Wegańska pizza z Violife w Telepizzy na dłużej

Kategoria: Karta - dania    22.11.2021

Testowane od października wegańskie pizze na bazie Violife o smaku goudy są już dostępne we wszystkich lokalach Telepizzy w Warszawie i Gdańsku. W ramach promocji Vegan mania! goście mają do wyboru jedną z dwóch gotowych pizz wegańskich - Pizzę Popcorn i Pizzę Ananasita lub mogą stworzyć własną.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Promocja Vegan mania! spotkała się z dużym zainteresowaniem i zdecydowano się ją przedłużyć, zwiększając liczbę pizzerii, w których obowiązuje. Teraz roślinne pizze dostępne są we wszystkich lokalach Telepizzy w Warszawie i w Gdańsku, w sumie w siedemnastu restauracjach oraz realizowanych przez nie dostawach.

W ramach promocji Vegan mania! – na dowolnym rodzaju średniej pizzy – klient może skomponować swoją własną pizzę ze wszystkich roślinnych składników dostępnych w ofercie albo zamówić jedną z dwóch gotowych rodzajów pizz wegańskich o średniej wielkości: Pizzę Popcorn (sos pomidorowy, Violife o smaku Goudy, pomidorki cherry, kukurydza, czarne oliwki) lub Pizzę Ananasita (sos pomidorowy, Violife o smaku Goudy, ananas, pieczarki, miks papryk).

– Cieszymy się, że pizze z wegańskim Violife o smaku Gouda zasmakowały gościom Telepizzy – mówi Wiktor Orliński, Kierownik Marketingu ds. Foodservice w Upfield. – Wiemy, że nie zamawiają ich wyłącznie weganie, ale próbują także wegetarianie, fleksitarianie czy osoby szukające dań bardziej przyjaznych dla środowiska i planety. Korzystanie z produktów uniwersalnych, które smakują wielu gościom, bez względu na stosowaną przez nich dietę to trwały i rosnący trend. Już niedługo wegańskie pizze czy hamburgery będą standardem w naszych restauracjach – dodaje.

Violife to wegańskie alternatywy dla mozzarelli, sera cheddar, parmezanu, fety i serka śmietankowego, które znakomicie sprawdzają się w pizzy, hamburgerach, zapiekankach, kanapkach na ciepło i na zimno czy sałatkach. Wszystkie produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.

Wegańskie pizze w Telepizzy są sprzedawane w kategorii premium we wszystkich dostępnych promocjach. Przy zamówieniu w promocji Super uno cena pizzy wynosi 32,99 zł. Promocja Vegan mania! potrwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów Violife przeznaczonych na akcję.

Autor tekstu: Przemysław Ziemichód
O AUTORZE
Przemysław Ziemichód
Dziennikarz i bloger kulinarny z ponad dziesięcioletnim stażem, specjalizujący się w tematyce alkoholi. Publikował m.in. w Polsce Times, Gazecie Krakowskiej, Naszemiasto.pl, Zwierciadle, Gotujmy.pl, Polki.pl, Cookmagazine.pl. Prowadzi podcast o alkoholach Strefa Wolnocłowa oraz blog Foodiesworld.pl

Zobacz także

Flaki wołowe

Flaki wołowe według przepisu z restauracji Zazie Bistro.

Kaszotto z piersią indyka według Sebastiana Krauzowicza

Autorem przepisu na kaszotto z piersią indyka, serem burrata, szalotką i grzybami jest szef kuchni oraz ambasador akcji "To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość", Sebastian Krauzowicz.

Wędzony arbuz - nowojorski kulinarny hit w Polsce!

Wędzony arbuz znany jest jako "szynka z wędzonego arbuza" (smoked watermelon ham). Media opisują go jako hit nowojorskiej restauracji, a tymczasem można go spróbować w katowickim Cześć Brat! GASTROPUB.

Roślinna "ryba" przepustką Krzysztofa Koniecznego do finału S.Pellegrino Young Chef

Krzysztof Konieczny, szef kuchni restauracji Neon w Gdyni i ambasador Chefs for Change zwyciężył rywalizację "Finedining Lovers" by S.Pellegrino Young Chef 2021 w rejonie Europy Środkowej i tym samym wszedł do finału konkursu dzięki "rybie" z topinamburu!

Nowe kulinarne święto - 2 czerwca Dniem Twarogu

Twarogowe święto ustanowili polscy działacze kulinarni - 2 czerwca, w dzień św. Eugeniusza. Pod proklamacją widnieje wiele podpisów, ale wiadomo, że za inicjatywą stoi Gieno Mientkiewicz, najbardziej znany polski spec od serów.

Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej