Felieton ukazał się w „Food Service" 10/2021 nr 209.


Michalina Szczepańska: Paragony grozy vol. 2


Czy "paragony grozy" stały się już rzeczywistością pozaturystyczną? Co przyciąga klientów i sprawia, że chcą wracać do restauracji - cena czy może wyjątkowość doświadczenia, którego przeżycie się im oferuje?
Zobacz także

Maciej Nowaczyk: Jakość zamiast storytellingu

Czy lokalne zawsze znaczy lepsze? Czy między słowami "rzemieślnicze" i "jakościowe" powinniśmy z automatu stawiać znak równości? Mam wątpliwości. Jak nigdy dotąd.

Maciej Nowaczyk: Nowy rok w gastronomii to nowe porządki

Szykujcie się na prawdziwy rollercoaster! Z gastronomicznej mapy zaczną znikać wasze ulubione restauracje, a na ich miejsce nie powstaną nowe. Prawdziwa korekta jeszcze przed nami.

Tomasz Źródłowski: If I could turn back time

Rok 2023 jest zapowiadany jako trudny, kryzysowy, pełen wyzwań. Ale czy faktycznie przyszłość rysuje się w tak ciemnych barwach?

Adam Chrząstowski: To nie jest czas na wróżenie z fusów

Na początku roku pojawia się wiele publikacji przewidujących, co wydarzy się w najbliższych 12 miesiącach. Mimo przekornej natury nie mam zamiaru od tego uciekać, gdyż zdaję sobie sprawę, że wiele osób jest dzisiaj zagubionych i oczekuje porady, jaki kierunek obrać.

"Panierki" - to nie do końca recenzja

Rafał Targosz sprawił mi niedawno ogromną przyjemność, przesyłając egzemplarz swojej książki "Panierki". Oczekiwałem tej publikacji od jakiegoś czasu z ogromnym zainteresowaniem z kilku powodów.

Tomasz Źródłowski: Circle of UpUse

Wiecie, jak powstał ten felieton? Dla tej historii ważne jest, że najpierw ktoś opowiedział w redakcji, iż istnieje kooperatywa między barem The Trust a lokalem Hummus Amamamusi - właściciele obu miejsc dogadali się i stanowią przykład zjawisk up-use i up-cycle.
Inne kategorie
Podcasty


Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

