x

Next Day Week 2021 - już 15-19 listopada

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    09.11.2021

W ramach projektu Next Day Week "Nowy konsument, nowe wartości" analizujemy wartości pokolenia Z. W tekstach i podcastach redakcji Ouichef.pl i "Food Service" oraz zaprzyjaźnionych magazynów "Handel" i "Media Marketing Polska" przyjrzymy się trendom kreowanym przez młodych konsumentów.

Marki, firmy, usługodawcy, detaliści muszą dziś się zmierzyć z szybkimi zmianami nawyków konsumentów. Wszyscy wiemy, że pandemia przeobraziła nasze zwyczaje zakupowe, żywieniowe czy sposób spędzania wolnego czasu. Przejawem tych tendencji jest wartość handlu e-commerce, wzrost znaczenia mniejszych sklepów czy popularność delivery.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmiany w życiu konsumentów są znacznie głębsze. Wiele osób podczas lockdownu miało możliwość zwolnić tempo i na nowo przemyśleć swój styl życia, wybory. Między innymi dlatego coraz ważniejsze stają się takie wartości jaki poszanowanie środowiska, społeczna odpowiedzialność, dbałość o zdrowie własne i innych. Do głosu dochodzi też najmłodsze pokolenie, dla którego te kwestie są kluczowe, bo związane z ich przyszłością.

Next Day Week to wydarzenie, którego organizatorem są magazyny „Food Service", „Handel" oraz „Media Marketing Polska". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji. Będziemy przyglądać się przeobrażeniom w branżach retail, HoReCa i marketingowej, wynikających właśnie z nowych potrzeb konsumentów i wartości jakimi się oni kierują.

Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek, analizy nowych zjawisk. Artykuły, podcasty i materiały wideo zamieścimy na Ouichef.pl oraz portalach i w social mediach magazynów „Handel" i „Media Marketing Polska". Next Day Week będzie także obecny w naszych drukowanych publikacjach oraz na stronie: Nextdayweek.pl.
Wspólny projekt redakcyjny Next Day Week pozwala nam dotrzeć do bardzo szerokiego spektrum odbiorców, m.in.  producentów z różnych sektorów gospodarki, detalistów, restauratorów, branży marketingowej oraz mediów.

Tematy Next Day Week
Poniedziałek, 15 listopada: ZROZUMIEĆ POKOLENIE Z
Wtorek, 16 listopada: MARKI I PRODUKTY EKOLOGICZNE – MODA CZY PRAWDZIWA ZMIANA?
Środa, 17 listopada: WEGANIZM I WEGETARIANIZM – REWOLUCJA NA STOŁACH
Czwartek, 18 listopada: OPAKOWANIA – INNOWACYJNE, ATRAKCYJNE, PRZYJAZNE ŚRODOWISKU
Piątek,19 listopada: NEUTRALNOŚĆ KLIMATYCZNA I ŚRODOWISKO

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

S.PELLEGRINO YOUNG CHEF 2018

Znamy regionalnych półfinalistów tegorocznej edycji konkursu S.Pellegrino Young Chef - aż czterech z nich to Polacy. SPYC to międzynarodowy konkurs dla młodych szefów kuchni, który ma na celu wspieranie ich rozwoju, a co za tym idzie - również rozwoju światowej gastronomii, zwłaszcza fine diningu.

Gala Finałowa MONIN Cup Junior Poland 2018

Zdobywczynią pierwszego miejsca Ogólnopolskiego Konkursu Barmańskiego MONIN Cup Junior 2018 została Klaudia Guzdek z numerem 28 otrzymując złoty puchar za osiągnięcie wyniku 104 punktów na 135 możliwych.

Wyjątkowy wieczór

"T o , co nieoczywiste ..." - pod takim hasłem już 13 października odbędzie się XI Gala Wine & Food Noble Night .

KRGiC zmienia się w Związek Pracodawców HoReCa

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu, organizacja powołana do reprezentowania i działania na rzecz polskiej branży gastronomicznej, zmieniła nazwę oraz formę prawną. Odtąd będzie działała jako Związek Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

Warszawski bar El Koktel na liście rekomendacji 50 Best Discovery

Na liście "odkryć" prestiżowego The Worlds 50 Best pojawił się warszawski koktajlbar El Koktel. Do tego grona dolączył także krakowski Mercy Brown. Mamy zatem już w Polsce trzy wyróżnione lokale serwujące drinki.

Sebastian Krauzowicz i Cristina Catese promują unijny drób

"To jest nasz drób! Wysoka jakość - europejska gwarancja" - to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wśród konsumentów i specjalistów zaufania do jakości unijnego drobiu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej