x

Trzy najsmaczniejsze ulice i dzielnice w Warszawie

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.10.2021

Bodźcem, który wywołuje apetyt jest nie tylko aromatyczny zapach dań, ale także przestrzeń miejska - wynika z badania “Jedzenie a styl życia" przeprowadzonego na zlecenie Pyszne.pl. Które ulice i dzielnice są najbardziej apetyczne dla mieszkańców Warszawy?

Z badania wynika, że trzy dzielnice, które mieszkańcom Warszawy najbardziej kojarzą się z jedzeniem to:

Krakowskie Przedmieście - najsmaczniejsza ulica w Warszawie? Zdjęcie: Shutterstock.com
Krakowskie Przedmieście - najsmaczniejsza ulica w Warszawie? Zdjęcie: Shutterstock.com
Śródmieście (wskazało na nie 55 proc. ankietowanych), Saska Kępa (22 proc.) i Mokotów (19 proc.) Natomiast wśród stołecznych ulic i miejsc, które najmocniej pobudzają myśl o jedzeniu prym wiodą: Krakowskie Przedmieście (45 proc. wskazań), Francuska (30 proc.) i Hala Koszyki (26 proc.)

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Badanie zlecono w ramach kampanii Pyszne.pl, która obejmuje współpracę serwisu z 20 wybranymi restauracjami w Warszawie. W miejscu mijanym codziennie przez tysiące przechodniów - na tzw. “Patelni” pojawił się mural ilustrujący trzy ulubione przez mieszkańców stolicy kuchnie: polską, amerykańską i włoską.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
- Warszawa to jedno z ważniejszych miejsc na mapie kulinarnej Polski. W stolicy strefa gastronomiczna rozwija się bardzo dynamicznie, co widać po liczbie nowo otwartych restauracji i rodzących się trendach. We współpracy z 20 lokalnymi restauracjami rozpoczynamy kampanię promocyjną, w której chcemy zachęcić mieszkańców Stolicy do poznania kuchni z różnych zakątków świata – mówi Karolina Jastrzębska, manager działu ds. doradztwa i rozwoju B2B Pyszne.pl (Account Management).

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Na muralu umieszczono specjalny kod QR przekierowujący do strony z listą restauracji objętych promocją i zniżką 10 zł do wykorzystania podczas zamówienia w Pyszne.pl.

W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Żabka konkurencją dla McDonald’s? Takie ma plany

Żabka - czołowa sieć sklepów convenience - nie bez przyczyny wraca w wybranych placówkach do serwowania pizz i zapiekanek. To pomysł na mniejsze miejscowości, do których nie wchodzą najwięksi gracze fast-food, takie jak McDonald’s.

Oto pięć trendów polskiej i światowej gastronomii. Raport Pyszne.pl

Co królowało na talerzach Polaków w 2022 roku? Które kuchnie świata cieszą się największą popularnością? Czy zaczęliśmy oszczędzać na jedzeniu i przekonujemy się do weganizmu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w najnowszej edycji raportu Food Trendów Pyszne.pl.

Convotherm ConvoSense. Welbilt kolejny raz zaskakuje innowacjami

Firma Welbilt z produktami z linii Convotherm od lat jest liderem rynku nowoczesnych urządzeń dla gastronomii. Do gamy dostępnych opcji Convotherm Maxx Pro dołączyła nowa funkcja ze sztuczną inteligencją ConvoSense. Zaprezentowano ją po raz pierwszy na targach Horeca Gastrofo na stoisku Mondo-Tech.

Ukraińscy pracownicy na rynku HoReCa: ambitni, wykształceni, tymczasowi?

Często mają wyższe wykształcenie, znają języki obce, nie boją się pracy poniżej własnych kompetencji. Chętnie wybierają zatrudnienie w gastronomii lub hotelarstwie. Większość Ukraińców deklaruje jednak, że zaraz po wojnie wróci do swojej ojczyzny.

Restauratorze! Nie marnuj jedzenia, zarabiaj! Chcesz wiedzieć jak? [PORADNIK]

Straty produktów są nieodłączną częścią każdego biznesu gastronomicznego. Nie oznacza to jednak, że restaurator nie ma kontroli nad ilością marnowanej żywności. Wprost przeciwnie, jak podpowiadają doświadczeni szefowie kuchni, sposobów radzenia sobie z tym problemem jest bardzo dużo.

Polacy jedzą oczami. Wygląd jedzenia w czołówce czynników decydujących o wyborze konsumenta [RAPORT]

Jedzenie jest przyjemnością, reguluje nastrój i zaspokaja potrzeby psychospołeczne, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności płynącej z wyglądu posiłku. To wnioski z badania "Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków".

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej