Z badania wynika, że trzy dzielnice, które mieszkańcom Warszawy najbardziej kojarzą się z jedzeniem to:
Śródmieście (wskazało na nie 55 proc. ankietowanych), Saska Kępa (22 proc.) i Mokotów (19 proc.) Natomiast wśród stołecznych ulic i miejsc, które najmocniej pobudzają myśl o jedzeniu prym wiodą: Krakowskie Przedmieście (45 proc. wskazań), Francuska (30 proc.) i Hala Koszyki (26 proc.) Badanie zlecono w ramach kampanii Pyszne.pl, która obejmuje współpracę serwisu z 20 wybranymi restauracjami w Warszawie. W miejscu mijanym codziennie przez tysiące przechodniów - na tzw. “Patelni” pojawił się mural ilustrujący trzy ulubione przez mieszkańców stolicy kuchnie: polską, amerykańską i włoską. - Warszawa to jedno z ważniejszych miejsc na mapie kulinarnej Polski. W stolicy strefa gastronomiczna rozwija się bardzo dynamicznie, co widać po liczbie nowo otwartych restauracji i rodzących się trendach. We współpracy z 20 lokalnymi restauracjami rozpoczynamy kampanię promocyjną, w której chcemy zachęcić mieszkańców Stolicy do poznania kuchni z różnych zakątków świata – mówi Karolina Jastrzębska, manager działu ds. doradztwa i rozwoju B2B Pyszne.pl (Account Management). Na muralu umieszczono specjalny kod QR przekierowujący do strony z listą restauracji objętych promocją i zniżką 10 zł do wykorzystania podczas zamówienia w Pyszne.pl.W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.