x

Trzy najsmaczniejsze ulice i dzielnice w Warszawie

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.10.2021

Bodźcem, który wywołuje apetyt jest nie tylko aromatyczny zapach dań, ale także przestrzeń miejska - wynika z badania “Jedzenie a styl życia" przeprowadzonego na zlecenie Pyszne.pl. Które ulice i dzielnice są najbardziej apetyczne dla mieszkańców Warszawy?

Z badania wynika, że trzy dzielnice, które mieszkańcom Warszawy najbardziej kojarzą się z jedzeniem to:

Krakowskie Przedmieście - najsmaczniejsza ulica w Warszawie? Zdjęcie: Shutterstock.com
Krakowskie Przedmieście - najsmaczniejsza ulica w Warszawie? Zdjęcie: Shutterstock.com
Śródmieście (wskazało na nie 55 proc. ankietowanych), Saska Kępa (22 proc.) i Mokotów (19 proc.) Natomiast wśród stołecznych ulic i miejsc, które najmocniej pobudzają myśl o jedzeniu prym wiodą: Krakowskie Przedmieście (45 proc. wskazań), Francuska (30 proc.) i Hala Koszyki (26 proc.)

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Badanie zlecono w ramach kampanii Pyszne.pl, która obejmuje współpracę serwisu z 20 wybranymi restauracjami w Warszawie. W miejscu mijanym codziennie przez tysiące przechodniów - na tzw. “Patelni” pojawił się mural ilustrujący trzy ulubione przez mieszkańców stolicy kuchnie: polską, amerykańską i włoską.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
- Warszawa to jedno z ważniejszych miejsc na mapie kulinarnej Polski. W stolicy strefa gastronomiczna rozwija się bardzo dynamicznie, co widać po liczbie nowo otwartych restauracji i rodzących się trendach. We współpracy z 20 lokalnymi restauracjami rozpoczynamy kampanię promocyjną, w której chcemy zachęcić mieszkańców Stolicy do poznania kuchni z różnych zakątków świata – mówi Karolina Jastrzębska, manager działu ds. doradztwa i rozwoju B2B Pyszne.pl (Account Management).

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Na muralu umieszczono specjalny kod QR przekierowujący do strony z listą restauracji objętych promocją i zniżką 10 zł do wykorzystania podczas zamówienia w Pyszne.pl.

W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Oferta świąteczna - przygotuj się, promuj, zarabiaj!

Ostatni kwartał roku to czas, który należy wykorzystać na intensywną promocję skierowaną do lokalnego klienta. Choć gorsza pogoda i krótkie dni coraz częściej zatrzymują twoich gości w domu, w grudniu masz szansę zarobić więcej, prezentując im atrakcyjną ofertę świąteczną.

Era taniej mąki to już przeszłość. Czy w Polsce zabraknie chleba?

Eksperci nie mają wątpliwości - w najbliższym czasie czekają nas radykalne podwyżki wielu produktów spożywczych, w tym również pieczywa. Wszystko przez to, że ceny mąki nie nadążają za ceną pszenicy, która w ostatnim półroczu wzrosła o 35 procent.

Efektywne spotkania z personelem - ABC

Patrząc na branżę gastronomiczną, obserwujemy, że restauracje walczą nie tylko o gościa, ale przede wszystkim o pracownika. Jak go znaleźć? Co zrobić, żeby nie odszedł? Te pytania słyszymy na każdym kroku i choć nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi, podpowiadamy: komunikuj się otwarcie i słuchaj.

Sezon grillowy 2021: jak często, z kim i co na ruszt?

Przy jakich okazjach, z kim i jak często grillują Polacy? I co najczęściej trafia na ruszt, a co służy nam do popicia? Sprawdźcie wyniki badań panelu Ariadna!

Menu do ogródków. Co wybrać?

Ponowne otwarcie gastronomii wymaga od restauratorów stworzenia menu, które dobrze sprawdzi się zarówno w nowo otwartych ogródkach, jak i będzie mogło być serwowane we wnętrzu lokalu. Dania powinny nadawać się do sprawnego przygotowania i być na tyle proste, aby przyciągnąć grono nowych gości.

Coffeedesk zebrał kapitał na ekspansję z crowdfundingowej emisji akcji

Ponad 2 miliony złotych kapitału zebrała firma Coffeedesk (All Good SA) w ramach crowdfundingowej emisji akcji mającej na celu sfinansowanie planów międzynarodowej ekspansji. Firmie zaufało 541 inwestorów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej