x

Maciej Stuhr i Agnieszka Więdłocha twarzami diety pudełkowej

Kategoria: Twój biznes - wiedza    19.10.2021

Firmy cateringu dietetycznego coraz częściej inwestują w reklamę, by wyróżnić się na tle konkurencji. Nice To Fit You zaprosiła do współpracy aktorską parę gwiazd - Agnieszkę Więdłochę i Macieja Stuhra.

Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w spocie Nice to Fit You. Zdjęcie: materiały prasowe
Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w spocie Nice to Fit You. Zdjęcie: materiały prasowe
Diety pudełkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących branż w Polsce. Ubiegłoroczny rynek cateringu dietetycznego wart był już miliard złotych! Przybywa też firm oferujących tego typu usługi, co pociąga za sobą konieczność wyróżnienia się na tle konkurencji. Coraz więcej firm sięga po profesjonalistów i buduje silne kampanie reklamowe, pokazujące korzyści, ofertę oraz budujące pozycję firmy. Zatrudnia także gwiazdy, które stają się ambasadorami marek.

Nice To Fit You, catering oferujący duży wybór diet – od wegetariańskiej, nisko- węglowodanowej czy bezglutenowej po dietę skomponowaną z myślą o smakoszach i bywalcach modnych restauracji – na początku października wystartował z przełomową dla marki kampanią digitalową „Można? można!" stworzoną przez agencję reklamową H2O Creative. Kampania oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji mini serialu, w którym występują polskie gwiazdy filmowe – Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr.

W każdym z odcinków aktorzy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników diet pudełkowych Nice To Fit You. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania gwarantowane przez markę.

– Bardzo ważne są dla nas jakość i dotrzymywanie obietnic. Dlatego marka zadbała o wszystkie obszary, które sygnalizowali klienci: szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Cieszymy się, że korzyści, które pokazujemy w naszej kampanii zgodziły się firmować gwiazdy takiej klasy jak Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr – mówi Paweł Wróbel, CEO Nice To Fit You

Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu.


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej