x

Maciej Stuhr i Agnieszka Więdłocha twarzami diety pudełkowej

Kategoria: Twój biznes - wiedza    19.10.2021

Firmy cateringu dietetycznego coraz częściej inwestują w reklamę, by wyróżnić się na tle konkurencji. Nice To Fit You zaprosiła do współpracy aktorską parę gwiazd - Agnieszkę Więdłochę i Macieja Stuhra.

Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w spocie Nice to Fit You. Zdjęcie: materiały prasowe
Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w spocie Nice to Fit You. Zdjęcie: materiały prasowe
Diety pudełkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących branż w Polsce. Ubiegłoroczny rynek cateringu dietetycznego wart był już miliard złotych! Przybywa też firm oferujących tego typu usługi, co pociąga za sobą konieczność wyróżnienia się na tle konkurencji. Coraz więcej firm sięga po profesjonalistów i buduje silne kampanie reklamowe, pokazujące korzyści, ofertę oraz budujące pozycję firmy. Zatrudnia także gwiazdy, które stają się ambasadorami marek.

Nice To Fit You, catering oferujący duży wybór diet – od wegetariańskiej, nisko- węglowodanowej czy bezglutenowej po dietę skomponowaną z myślą o smakoszach i bywalcach modnych restauracji – na początku października wystartował z przełomową dla marki kampanią digitalową „Można? można!" stworzoną przez agencję reklamową H2O Creative. Kampania oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji mini serialu, w którym występują polskie gwiazdy filmowe – Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr.

W każdym z odcinków aktorzy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników diet pudełkowych Nice To Fit You. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania gwarantowane przez markę.

– Bardzo ważne są dla nas jakość i dotrzymywanie obietnic. Dlatego marka zadbała o wszystkie obszary, które sygnalizowali klienci: szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Cieszymy się, że korzyści, które pokazujemy w naszej kampanii zgodziły się firmować gwiazdy takiej klasy jak Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr – mówi Paweł Wróbel, CEO Nice To Fit You

Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Foodsi pozyskało 6 mln zł na rozwój. Dzięki temu uratuje jeszcze więcej jedzenia przed marnotrawstwem

Polski startup Foodsi, który rozwija platformę umożliwiającą zakup nadwyżek jedzenia z restauracji, piekarni i sklepów, pozyskał 6 mln zł w rundzie seed. Finansowanie zapewniły m.in. fundusze CofounderZone i Satus Starter oraz doświadczeni inwestorzy prywatni, m.in. założyciele Pyszne.pl.

Kawa - branżowe trendy i zmiany w preferencjach Polaków

Polska jest dla kawowej branży rynkiem z ogromnymi perspektywami rozwoju. Zmiany nawyków kawowych rodaków w czasie pandemii oraz międzynarodowe sukcesy polskich baristów przekładają się na wzrost kultury spożycia tego napoju - uważa Marcin Rusnarczyk, Mistrz Polski Baristów.

Kawiarnia to najlepsze miejsce na pierwszą randkę - uważa ponad połowa Polaków

Polacy uważają, że spotkania przy kawie to wciąż najlepszy sposób na randkę - wynika z nowego badania aplikacji randkowej Badoo. To miejsce wskazało aż 57% polskich singli, obalając tym samym przekonanie, że rozmowy przy małej czarnej lub dużej białej są już staromodne.

Pascal Brodnicki uruchamia restauracyjny codzienny catering PascalBox w eko-pudełkach

Na PascalBox.pl można już zarezerwować pięć posiłków dziennie z dostawą. To pierwszy z zaplanowanych formatów konceptu gastronomicznego PASCAL Franchise uruchamianego na podstawie umowy między Pascalem Brodnickim a spółką Food & Friends Polska S.A., której założycielami są Jan i Marek Rogala.

Wyposażenie kuchenne - ABC eksploatacji

Lodówki, zamrażarki, piece, kuchenki, płyty, zmywarki... Podpowiadamy, jak prawidłowo korzystać z wyposażenia kuchennego, aby nie doprowadzić do kosztownych w naprawie usterek.

Poza domem, z mlekiem, na pobudzenie. Jaką kawę pijemy najchętniej?

Polacy coraz częściej piją kawę poza domem, lubią dodawać do niej mleko, ale głównie krowie. Dużo rzadziej do swojego latte wybierają napój owsiany, sojowy czy migdałowy - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej