Nice To Fit You, catering oferujący duży wybór diet – od wegetariańskiej, nisko- węglowodanowej czy bezglutenowej po dietę skomponowaną z myślą o smakoszach i bywalcach modnych restauracji – na początku października wystartował z przełomową dla marki kampanią digitalową „Można? można!" stworzoną przez agencję reklamową H2O Creative. Kampania oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji mini serialu, w którym występują polskie gwiazdy filmowe – Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr.
W każdym z odcinków aktorzy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników diet pudełkowych Nice To Fit You. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania gwarantowane przez markę.
– Bardzo ważne są dla nas jakość i dotrzymywanie obietnic. Dlatego marka zadbała o wszystkie obszary, które sygnalizowali klienci: szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Cieszymy się, że korzyści, które pokazujemy w naszej kampanii zgodziły się firmować gwiazdy takiej klasy jak Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr – mówi Paweł Wróbel, CEO Nice To Fit You
Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu.