Wykorzystując swoje doświadczenie w zakresie sprzątania opartego na danych, Tork wprowadza ulepszone rozwiązanie - Tork Vision Sprzątanie. Wdrażając technologię cyfrową, kierownicy obiektów i pracownicy firm sprzątających mogą korzystać z danych w czasie rzeczywistym. Wskazują one, kiedy i gdzie w ich obiektach jest zapotrzebowanie na sprzątanie i pozwalają dostosować się do zmieniających się zasad higienicznych.
– Wykorzystanie danych uzyskanych w czasie rzeczywistym pozwala na zmianę całego sposobu pracy i osiągnięcie zarówno większego zadowolenia pracowników oraz lepszych wyników, umożliwiając personelowi sprzątającemu przyjemniejszą i bardziej wydajną pracę - podkreśla Charishma Kothari, dyrektor ds. usług i rozwiązań w Essity. W ankiecie przeprowadzonej wśród klientów, 100% stwierdziło, że czyszczenie oparte na danych pomaga im poprawić higienę w ich obiekcie, a 85% uważa, że ułatwiło utrzymanie bezpieczniejszego środowiska podczas COVID-19.
Wejście na wyższy poziom nigdy nie było łatwiejsze
W zależności od potrzeb i wymagań obiektu, klienci mogą wybierać spośród trzech ofert sprzątania opartego na danych, aby jak najlepiej dopasować je do działań sprzątających. Tork Vision Sprzątanie wykorzystuje liczniki osób i wymianę informacji pomiędzy dozownikami, aby dostarczyć dane w czasie rzeczywistym potrzebne do bieżących działań.
Tork Vision Sprzątanie zawiera:
• Urządzenia - liczniki osób i dozowniki wykorzystujące Internet Rzeczy (IoT) zapewniają dostęp do aktualnych danych.
• Oprogramowanie do zarządzania obiektem - dane dostępne na komputerach stacjonarnych, tabletach lub smartfonach ułatwiają raportowanie i inne czynności administracyjne.
• Program wdrażania innowacji – instalacja, szkolenie, wsparcie i ocena wartości biznesowej nowego rozwiązania.
– Aż 80% naszych klientów twierdzi, że wskutek zastosowania Tork Vision Sprzątanie liczba reklamacji spadła. Skuteczność nowego systemu Tork potwierdza również fakt, że 100% badanych poleciłoby Tork Vision Sprzątanie. Podczas pandemii nasze cyfrowe rozwiązanie pomogło klientom odpowiednio dobrać personel i dostosować się do bardziej rygorystycznych wymagań – dodaje Charishma Kothari.