x

Robert Kopacz nowym ambasadorem kampanii Chefs for Change

Kategoria: Ludzie    29.09.2021

Zainicjowany przez zespół kampanii RoślinnieJemy projekt Chefs for Change promuje szefowe i szefów kuchni stawiających na bardziej roślinne menu. Grono ambasadorów projektu powiększyło się właśnie o Roberta Kopacza, szefa kuchni Upfield Professional Polska.

Robert Kopacz, szef kuchni Upfield Professional Polska. Zdjęcie: materiały prasowe
Robert Kopacz, szef kuchni Upfield Professional Polska. Zdjęcie: materiały prasowe
Projekt Chefs for Change działa w Polsce już od ponad 2 lat. Jego celem jest inspirowanie, edukowanie i budowanie wspierającej społeczności oraz wprowadzanie roślinnego menu do jak największej liczby miejsc na gastronomicznej mapie Polski.

Te cele stara się również realizować zawodowo Robert Kopacz. Główny szef kuchni w polskim oddziale Upfield Professional odpowiada przede wszystkim za szkolenia i pokazy kulinarne.
– Choć sam prywatnie nie jestem na diecie w 100% roślinnej, zdecydowanie częściej gotuję i zamawiam wegańskie potrawy. Dla mnie to sporo nowych inspiracji! – mówi Robert Kopacz. – Jako ambasador Chefs for Change chciałbym pokazać szefom kuchni, których na co dzień spotykam, że wprowadzenie choćby kilku pozycji dań roślinnych do menu nie jest ani trudne, ani kosztowne. A do tego tworzenie oryginalnych roślinnych potraw może być ciekawym wyzwaniem dla szefa kuchni. Grunt to chęć wprowadzenia zmiany, wiedza i uniwersalne produkty.

Robert Kopacz jest związany z gastronomią od prawie 30 lat. Pracował m.in. jako szef kuchni w restauracji, hotelu i w dużej korporacji. Doświadczenie zbierał również gotując na okrętach Marynarki Wojennej oraz na statkach pasażerskich i handlowych – przez osiem lat udało mu się opłynąć prawie cały świat (oprócz Australii i Nowej Zelandii) i spróbować licznych lokalnych kuchni, co ma duży wpływ na jego pracę do dziś.

Warto podkreślić, że Upfield jest największą firmą na świecie, która wytwarza produkty plant-based, a jej misją jest tworzenie „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. W portfolio Upfield Professional znajduje się cała paleta produktów roślinnych przeznaczonych dla profesjonalnej gastronomii (m.in. roślinne alternatywy serów Violife czy roślinna alternatywa śmietanki Flora Plant Professional).

Więcej informacji o kampanii Chefs for Change na www.chefsforchange.pl  
Więcej informacji o Upfield Professional na www.upfieldprofessional.com

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

NINA NAWROCKA

"Cukiernictwo to nie tylko trzymanie się ściśle receptur i opanowanie technik przyrządzania deserów. Proporcje i gramy są niezwykle istotne, jeżeli chcemy, żeby efekt końcowy był powtarzalny. To jednak kreatywność jest kluczem do sukcesu".

Bartosz Peter będzie bronił tytułu "Najlepszego z najlepszych"

Zwycięzca ubiegłorocznej edycji Kulinarnego Pucharu Polski ponownie stanie do walki o laur dla najlepszego kucharza w konkursie Kulinarny Puchar Polski.

Artur Grajber w Belvedere Gourmet Group

2 stycznia 2018 r. Artur Grajber dołączył do prestiżowej marki Belvedere Gourmet Group, w której szeregach objął stanowisko Naczelnego Szefa Kuchni.

Søren Selin

Doświadczenie zdobywał m.in. w słynnych paryskich restauracjach Le Relais Louis XIII i Jules Verne, a także w hotelu Radisson Blu Royal w Kopenhadze. W 2013 r. w wieku 36 lat został szefem kuchni AOC, restauracji wyróżnionej już wtedy gwiazdką przewodnika Michelin.

Tomasz Deker: Odpowiedzialność i rzemiosło

Rynek piekarniczo-cukierniczy cały czas dynamicznie ewoluuje - powstają coraz to nowsze koncepty, a przed piekarniami rzemieślniczymi ustawiają się kolejki. O tym, jak pandemia wpływa na biznes, o trendach na 2021 r. i kolejnych lokalach, które zamierza otworzyć, rozmawiamy z Tomaszem Dekerem.

Marcin Popielarz: zmierzch nabijania w bambuko

Znany z ekstrawaganckiego podejścia do kuchni polskiej, przez lata zachłyśnięty fine diningiem, niedawno wszedł na nowy tor i zaprasza gości na wieś, gdzie podaje tradycyjną kuchnię Kaszub. Zadebiutował też jako autor roślinnych przetworów, a w zanadrzu ma kolejne projekty, o których nam opowiada.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej