Podczas targów pod jednym dachem spotkać będzie można około 1,8 tys. wystawców z 40 krajów. TuttoFood to także 1 tys. wydarzeń, prelekcji i spotkań, które umożliwią kupującym, odwiedzającym i wystawcom poznanie nowych produktów w sektorze spożywczym i napojowym oraz skorzystanie ze szkoleń i informacji dotyczących aktualnych tematów w branży.
To jednak nie wszystko, targi oferować bowiem będą także narzędzie cyfrowe Fiera Milano Platform, które ma za zadanie łączyć organizatorów, wystawców i odwiedzających, ułatwiając w ten sposób komunikację i rozszerzając możliwości wymiany kontaktów. Wystawcy będą mieli do dyspozycji chat, narzędzia do live streamingu a także stronę internetową do prezentacji własnej oferty, również w formie wideo. Dodatkowo cyfrowa aplikacja ułatwi poruszanie się po obszarze targów i poinformuje o nadchodzących wydarzeniach.
Szczegóły wydarzenia na stronie: www.tuttofood.it