x

POLAGRA 2021: sztuczna inteligencja pomoże gościom znaleźć nowych partnerów biznesowych

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    10.09.2021

Tegoroczna edycja największych targów spożywczych zostanie wzbogacona o wydarzenia odbywające się online. Internetowa platforma zarekomenduje gościom potencjalnych rozmówców i zapisze umówione spotkanie w ich kalendarzu.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Targi POLAGRA to jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora spożywczo-gastronomicznego.Co roku odwiedza je kilkanaście tysięcy gości, z kraju i zagranicy. Podczas tej edycji zarówno wystawcy, jak i zwiedzający będą mogli w znaczący sposób zintensyfikować swoje działania mające na celu pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wynika to z rozwinięcia formuły targów – ta tradycyjna, oparta o spotkania „face to face” naterenie Międzynarodowych Targów Poznańskich będzie dodatkowo wspierana platformą online.

Targi w Poznaniu...
Targi to przede wszystkim bezpośrednie kontakty, spotkania w scenerii licznych stoisk, możliwość posmakowania nowych produktów, zobaczenia maszyn podczas pracy. Tak też przygotowywana jest tegoroczna ekspozycja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, na której pojawią się stoiska producentów wyrobów mleczarskich, mięsnych, owocowo-warzywnych, słodyczy, alkoholi i innych. Mocną stroną wystawy będzie część dedykowana technologiom spożywczym, na której będzie można zobaczyć najnowsze maszyny i kompletne linie produkcyjne. Nie zabraknie również rozwiązań dla gastronomii, kawiarni i piekarni. Całość uzupełnia strefy warsztatowe i konkursowe, w tym strefa Ogólnopolskiego konkursu dla piekarzy Master Baker oraz Master Class Show, w której pojawią się znakomici szefowie kuchni.

...Oraz w Internecie
W tym roku uczestnicy targów, zarówno wystawcy, jak i zwiedzający, będą mogli spotkać się także w przestrzeni wirtualnej, która uzupełni stacjonarną wystawę. Platforma internetowa targów POLAGRA to nowy krok w realizacji projektów targowych, oparty na działaniu sztucznej inteligencji wykorzystywanej w
kojarzeniu partnerów biznesowych. Po zarejestrowaniu uczestnictwa aplikacja zarekomenduje zwiedzającym
potencjalnych rozmówców, a umówione spotkania zapisze w kalendarzu zsynchronizowanym z Google i Outlookiem.

Platforma nowych możliwości
Zwiedzający będą mogli zapoznać się z listą wystawców targów Polagra, zaprosić ich na
spotkania, a także przejrzeć listę produktów oferowanych przez wystawców. Udział w targach wzbogacony o korzystanie z platformy online będzie zatem dawał ogromne możliwości w zakresie poszerzania kontaktów handlowych. Ponadto będzie również okazją do poszerzenia wiedzy o branży podczas dostępnych online konferencji i kongresów, w tym POLAGRA EXPORT MEETING.

Taka formuła targów, łącząca spotkania na ekspozycji ze spotkaniami online znacznie poszerzy zasięg
wydarzenia. Obie płaszczyzny do rozmów nie są dla siebie alternatywami, ale tworzą rozwiązanie
symbiotyczne dające możliwość odbycia większej ilości spotkań przypadających na jedną firmę, a do tego pozwalające na efektywniejszy rozwój sieci kontaktów z partnerami zagranicznymi, nawet w przypadku
ograniczeń w podróży.

Co więcej, bilet lub zaproszenie na targi stacjonarne umożliwi dostęp do platformy
online, która będzie otwarta do 8 września.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Winterhalter Polska Sponsorem Głównym EuroGastro 2019

Wielkimi krokami zbliżają się 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2019, które odbędą się w dniach 27-29 marca w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie. Winterhalter Polska, podobnie jak w latach ubiegłych wchodzi w najbardziej prestiżową rolę tego wydarzenia - Sponsora Głównego.

POLSKIE PRZYGOTOWANIA DO FINAŁÓW BOCUSE D'OR

W finale Krajowych Eliminacji Bocuse d’Or Poland 2018 wyłoniono zwycięzcę, a tym samym reprezentanta Polski w europejskich finałach Bocuse d’Or w Turynie. Kandydata Dawida Szkudlarka i jego pomocnika Macieja Pisarka wspierają wiedzą i doświadczeniem: Adam Chrząstowski, Paweł Oszczyk i Łukasz Konik.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry ze Złotymi Laurami Klienta i Gwiazdą Jakości Obsługi

Szeroki asortyment świeżych produktów najwyższej jakości, stabilność, zaufanie oraz wysoki poziom obsługi - to aspekty, które docenili klienci Transgourmet i Selgros Cash & Carry w prestiżowych plebiscytach Laur Klienta oraz Gwiazda Jakości Obsługi.

SFINKS KUPI CAŁĄ SIEĆ FABRYKA PIZZY

Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx , Piwiarnia czy Chłopskie Jadło, nie później niż do końca marca 2021 r. stanie się właścicielem marki Fabryka Pizzy i obejmie w zarządzanie wszystkie restauracje tej sieci.

Poprzeczka coraz wyżej - podsumowanie Targów HORECA® i ENOEXPO®

By prowadzić skuteczny biznes w branży HoReCa zawsze trzeba być o krok przed konkurencją, śledzić najnowsze trendy i - jak w sporcie - zaskarbiać sympatię fanów. Trzeba też mieć świetną ekipę - dream team, który regularnie podnosi swoje umiejętności.

Maciej Mazur w półfinale międzynarodowego konkursu barmanów

Sukces polskiego barmana! Maciej Mazur, pierwszy Polak, który bierze udział w najstarszym konkursie sherry na świecie, przeszedł do półfinału "Tio Pepe 1on1". Kolejny pojedynek z udziałem Polaka już 12 maja. Głosować może każdy.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej