x

Sweet Gallery - nowe punkty, nowe usługi i nowe rynki

Kategoria: Twój biznes - wiedza    03.09.2021

Sweet Gallery - właściciel marek Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato oraz Bafra Kebab - otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą. Mimo końca sezonu letniego, firma wciąż podpisuje umowy franczyzowe na koncept Lodolandia. Podobne tempo notuje sieć Bafra Kebab.

Bafra Kebab. Zdjęcie: materiały prasowe
Bafra Kebab. Zdjęcie: materiały prasowe
Firma zalicza obecny rok do rekordowych. Sweet Gallery notuje szybki rozwój sieci Lodolandia & Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. Od początku roku powstało 140 nowych punktów Lodolandia, natomiast Bafra Kebab posiada już 70 punktów, a do końca roku ma ich być ponad 100.
– Ciągle podpisujemy nowe umowy i w tej chwili szykujemy kilkadziesiąt przyczep dla nowych franczyzobiorców – mówi Katarzyna Krzemińska – Malon, manager ds. marketingu i PR.
Aktualnie w Polsce wszystkich punktów, należących do firmy Sweet Gallery, czyli Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato jest ponad 700.

Sprzedaż w dostawie
Sweet Gallery rozszerza także zakres usług, które wspierają sprzedaż w punktach. W tym roku nowością w Bafra Kebab jest sprzedaż w dostawie. Zamówienia można składać przez telefon lub poprzez aplikację z odbiorem własnym. Takie rozwiązanie znacząco zwiększyło wyniki sprzedaży w punktach.

– Zdalna sprzedaż bardzo dobrze uzupełnia obsługę bezpośrednią i znacznie podnosi obroty poszczególnych punktów. Osoby korzystające z takiej możliwości bardzo często zamawiają więcej niż jeden produkt. Usługa bardzo dobrze sprawdza się w mniejszych miejscowościach – mówi Katarzyna Krzemińska – Malon  

Bafra Kebab wypełnia niszę
Obecnie głównym kierunkiem rozwoju sieci Bafra Kebab są mniejsze miejscowości. Firma otwiera punkty w miastach już od 2 tys. mieszkańców, ale zdarzają się również mniejsze miejscowości. Sweet Gallery wykorzystuje niszę i oferuje usługi, które są tam mocno ograniczone lub nie istnieją w ogóle.

– Standardowy miesięczny dochód naszych punktów niezależnie od wielkości miasta to 10 – 15 tys. zł. Są jednak lokalizacje, które w ciągu jednego dnia generują 5 tys. zł obrotu, a miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy złotych. Takimi rekordzistami są punkty zlokalizowane m.in. w najmniejszych naszych miejscowościach. To dobry rynek, dotychczas niedoceniany przez biznes – mówi Katarzyna Krzemińska – Malon.

Ekspansja zagraniczna

Koncept Lodolandia. Zdjęcie: materiały prasowe
Koncept Lodolandia. Zdjęcie: materiały prasowe
Sweet Gallery prowadzi również aktywny rozwój za granicą. Marki Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło) funkcjonują w Czechach, w Austrii, w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i w Rumunii. W ciągu niecałego roku w Rumunii powstało 17 punktów Ice and Roll z lodami świderkami, które na początku października przejdą rebranding w Cake and Roll z kołaczami i ciepłymi deserami. Natomiast w sumie razem we wszystkich wymienionych krajach funkcjonuje ponad 40 punktów.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Serwisy obiadowe i zastawa stołowa odpowiednie na co dzień

Dzisiaj jest to mniej popularne niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu, jednak część osób decyduje się oddzielić serwis obiadowy i zastawę stołową codzienną od świątecznej. Co będzie odpowiednie do codziennego użytkowania? Czym kierować się przy zakupie talerzy, misek, kubków oraz sztućców dla rodziny?

Kłopoty barów i pubów serwujących piwo. Spadają jego produkcja i sprzedaż, rosną zaległości

Sezon letni to dla branży piwnej czas żniw, ale w tym roku nie uda jej się odbić po pandemicznym okresie. Polacy piją mniej piwa. Efekt? Dane z Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i Bazy Informacji Kredytowych BIK pokazują, że od maja 2021 do maja 2022 roku zadłużenie piwnych graczy wzrosło o 500%.

Potęga obrazu - o projektowaniu dla gastronomii

Zalecają się do nas obrazami, tworzą wyraziste wizualne komunikaty. O to, po co gastronomii profesjonalne identyfikacje wizualne, zapytaliśmy specjalistów. Projektanci Edgar Bąk, Aga Kotowska i Michał Loba opowiedzieli nam o swoich pracach.

Gastronomia 2.0: czy maszyny odbiorą nam pracę?

Maszyny potrafią nalewać piwo, robić koktajle, odbierać i przynosić zamówione potrawy, a także bez problemu wystawią rachunek, co przyspiesza proces płatności. Czy nowoczesna technologia wkrótce w pełni zautomatyzuje gastronomię?

Sukces restauracji - balans właściwego zarządzania i talentu szefa

Kluczowa dla powodzenia restauracji jest równowaga między finansowymi aspektami działalności a chęcią kreacji. Nawet najpiękniejsza restauracja, z genialną lokalizacją, nie będzie cieszyć się popularnością, jeśli zabraknie w niej szefa z talentem - pisze Janusz Garncarczyk, szef restauracji Lemon.

Polska kocha frytki - Glovo dzieli się danymi na Międzynarodowy Dzień Frytek

W ciągu ostatniego roku polscy użytkownicy aplikacji Glovo zamówili ponad milion porcji frytek - to aż 110 ton! Najpopularniejsze w naszym kraju są klasyczne frytki długie, na drugim miejscu plasują się karbowane, a następnie belgijskie. Tuż za podium znalazły się frytki z batatów.

Inne kategorie

Podcasty

Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

Coraz większa grupa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa, nie tylko w kuchni domowej, ale także podczas wizyt w restauracjach i spożywania dań na wynos. Chcąc trafić w ich gusta, warto rozważyć zmiany w menu lokalu na bardziej roślinne.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej