Goście będą mogli spróbować zarówno dań kuchni polskiej, jak i wielu kuchni świata. W ofercie festiwalowej dostępne będą dania jarskie, rybne oraz mięsne. Zestaw składający się z przystawki, dania głównego i deseru będzie dostępny w cenie 59 zł. Każdy pełnoletni konsument otrzyma w prezencie także koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic. Wszystkie uczestniczące restauracje otrzymały za darmo napój Coca-Cola Zero Cukru, który będzie sprzedawany za 5 zł. Dochód ze sprzedaży w całości trafi na konto restauracji.
#FoodMustGoOn!
Jesiennej edycji Restaurant Week towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania #FoodMustGoOn!, której celem jest wsparcie niezależnej sceny restauracyjnej w warunkach powracających lockdownów. Ma ona przypominać gościom, że idąc na wrześniowy Festiwal nie tylko wesprą restauracje, ale też pozwolą im m. in. zebrać środki zapasowe na wypadek zamknięcia.
– Niech skala odkrywania i wspierania restauracji będzie rekordowa! Restauracje, które przetrwały dotychczasowe lockdowny włożyły ogromny wysiłek w ponowne przyjęcie gości – mówi Maciej Żakowski, jeden z założycieli RestaurantClub i organizator Restaurant Week. – Razem mówimy „Nie przerywajmy jedzenia!”. Niech ten Festiwal będzie kolejnym dużym krokiem w stronę odbudowy fundamentów polskiej sceny restauracyjnej, która jest przecież jedną z najbardziej kreatywnych i dynamicznych na świecie.
Ponieważ bezpieczeństwo gości jest dla organizatorów priorytetem, wszystkie uczestniczące w Festiwalu restauracje otrzymały Kartę Higieny zgodną z oficjalnymi i aktualnymi wytycznymi sanitarno-epidemiologicznymi.
Rezerwacje
Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem aplikacji https://app.rclb.pl oraz na stronie www.RestaurantWeek.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut.
Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum.