x

Wyzwanie dla barmanów i lokali - konkurs KINLEY Mixology Club

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    24.08.2021

Marka KINLEY (The Coca-Cola Company) ogłosiła konkurs dla barmanów oraz drużyn reprezentujących lokale gastronomiczne. Zachętą do udziału są warsztaty miksologiczne oraz nagrody. Najlepszy barman wygra 15 tys. zł, a drużyna - wyjazd do Londynu.

Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Właśnie wystartowały barmańskie zmagania KINLEY Mixology Club, które potrwają kilka miesięcy. W tym czasie KINLEY przeprowadzi warsztaty w 10 miastach w całej Polsce. Następnie uczestnikom zostaną rzucone trzy wyzwania, w ramach których przygotują autorskie receptury z wykorzystaniem wybranych wariantów smakowych toniku KINLEY. Piętnastka, która uzyska najwyższe noty, powalczy w finale przewidywanym na jesieni.

Ambasadorem projektu KINLEY Mixology Club jest Przemek Bocian, współwłaściciel stołecznego baru Kita Koguta, z barmaństwem związany od ponad 12 lat, dawniej wykładowca w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów oraz Bar School. To on poprowadzi szkolenia stacjonarne, będzie też towarzyszył barmanom podczas następnych etapów turnieju.

Program szkoleniowy opracowany przez markę KINLEY i Bociana wyróżnia się na tle konkurencji. Pomysłodawcom projektu zależało nie tylko na podniesieniu kompetencji barmańskich uczestników oraz znajomości marki, ale przede wszystkim na spojrzeniu na sztukę barową w świeży, niekonwencjonalny sposób.

Podczas spotkań zostanie podjęta tematyka sensoryki i gastrofizyki, pojawią się nawiązania do popkulturowych i miejskich inspiracji, a także ćwiczenia z mindfulness – procesów psychologicznych, które, jak się okazuje, mogą mieć pozytywny wpływ podczas pracy z cocktailami oraz obsługi gości.
– Podkręćmy kreatywność i rywalizację, przy okazji świetnie się bawiąc i miksując to, co najlepsze! – tak podsumowuje założenia projektu Przemek Bocian.

Równolegle ze startem konkursu barmańskiego projekt zakłada rywalizację lokali i punktów gastronomicznych w dwóch niezależnych kategoriach: sprzedażowej, w której weryfikowane będzie zwiększenie widoczności marki w lokalu, wprowadzenie pozycji cocktailowych lub mocktailowych na bazie KINLEY do karty i sprzedaż, oraz eventowej – tu z kolei zadaniem jest organizacja wydarzenia pod hasłem „50. Urodziny KINLEY”, w tym roku marka

świętuje bowiem swój okrągły jubileusz.
Na najlepszego barmana czeka nagroda pieniężna w wysokości 15 tys. zł, najlepszy lokal zaś zostanie nagrodzony wyjazdem, podczas którego razem z ambasadorem zwiedzi topowe londyńskie cocktailbary i pozna u źródła kulturę marki KINLEY.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zadbać o dostępność produktu KINLEY na barowej półce. Szczegółowe informacje, zasady oraz wyzwania dla barmanów oraz managerów lokali znajdują się na stronie https://kinleymixologyclub.pl/.


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej